Przetargi.pl
Wykonanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w ośrodku hodowli zwierzyny Lasów Państwowych Nadleśnictwa Chojna

Nadleśnictwo Chojna ogłasza przetarg

  • Adres: 74-500 Chojna, ul. Szczecińska 36
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4141077 , fax. 91 4141086
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Chojna
    ul. Szczecińska 36 36
    74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4141077, fax. 91 4141086
    REGON: 81053905400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządzający Własnością Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w ośrodku hodowli zwierzyny Lasów Państwowych Nadleśnictwa Chojna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi gospodarki łowieckiej do wykonania w ośrodku hodowli zwierzyny Lasów Państwowych Nadleśnictwa Chojna w sezonie łowieckim 2016/2017 oraz 2017/2018. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: I. Budowa nowych i utrzymanie istniejących urządzeń infrastruktury łowieckiej: 1. Wykonanie nowych urządzeń łowieckich - lizawki - 150 szt. (materiał udostępni Zamawiający; budowa lizawek obejmuje następujące czynności: wykonanie wycięcia na sól, przewozy, ustawienie w terenie we wskazanym miejscu przez Leśniczego ds. łowieckich. 2. Utrzymanie istniejących urządzeń łowieckich -lizawki - 350 szt.(utrzymanie obejmuje następujące czynności: wkopanie przewróconych lizawek, uzupełnienie soli, przejazdy - lokalizacja napraw według wskazań Leśniczego ds. łowieckich); materiał udostępni Zamawiający. 3. Pozostałe prace godzinowe: a) prace godzinowe ręczne - 60,00 h, b) prace godzinowe mechaniczne - 40,00 h. II. Obsługa polowań zbiorowych 1. Ilość dni (bez względu na ilość myśliwych) - 60 dni /W skład ryczałtu dziennego wchodzą następujące składowe: minimum 6 osób w nagance, samochód do przewozu naganki (min. 1szt.), minimum 8 psów, samochód do transportu zwierzyny (min. 1szt) + obsługa(2 osoby) + patroszenie, posiłek w lesie dla obsługi polowania/ 2. Transport podczas polowania - 200 samochododni /Transport obejmuje przewóz myśliwych (przy założeniu 1 samochód = 4 osoby). Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował min. 4 samochodami do transportu myśliwych, w okresie 60 dni przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia/ III. Obsługa polowań indywidualnych 1. Transport pozyskanej zwierzyny z łowiska do chłodni (jeleń byk) - 50 szt. 2. Prace godzinowe ręczne (przygotowanie łowiska) - 60,00 h. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia bez VAT: 418 035,00 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 776000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 200,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście i 00/100 PLN), w terminie przewidzianym na składanie ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016r., poz. 359). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP O/Chojna, nr rachunku: 56 1020 4795 0000 9802 0235 7556, z dopiskiem: Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na Wykonanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w ośrodku hodowli zwierzyny Lasów Państwowych Nadleśnictwa Chojna. Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu należy uwzględnić specyfikę działania banków. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. Dokument należy złożyć w oryginale. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 6 - Kasa) - oryginały dokumentów. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną /ustawową formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a PZP Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/lasy.aspx
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach