Przetargi.pl
Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej planowanych do wykonania jesienią 2012 roku w Nadleśnictwie Włocławek

Nadleśnictwo Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Ziębia 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2349800 w. 17 , fax. 054 2349281
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Włocławek
    ul. Ziębia 13 13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2349800 w. 17, fax. 054 2349281
    REGON: 91050785500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www. wloclawek.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej planowanych do wykonania jesienią 2012 roku w Nadleśnictwie Włocławek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z prowadzeniem gospodarki leśnej, planowanych do wykonania jesienią 2012r w Nadleśnictwie Włocławek. Wykonanie usług dotyczy pozyskania i zrywki drewna, wyprzedzającego przygotowania gleby, odnowienia lasu- sadzenia, zabezpieczenia upraw przed szkodami od zwierzyny siatką leśną. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 11 części. 2.1 część 1: Realizacja usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Szpetal 2.2 część 2: Realizacja usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Lipiny 2.3 część 3: Realizacja usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Poraza 2.4 część 4: Realizacja usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Ruda 2.5 część 5: Realizacja usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Mursk 2.6 część 6: Realizacja usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Kukawy 2.7 część 7: Wykonanie wyprzedzającego przygotowania gleby pod odnowienia i zalesienia na terenie lennictw Lipiny, Poraza, Osięciny, Dębice, Brześć Kuj., Dąb, Ruda, Rybnica, Wikaryjskie, Szpetal 2.8 część 8: Realizacja usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Kurowo 2.9 część 9: Realizacja usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Rybnica 2.10 część 10: Realizacja usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Wikaryjskie 2.11 część 11: Realizacja usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Przyborowo. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zakres rzeczowy prac do wykonania wraz z podziałem na poszczególne części zamówienia został określony w zał. nr od 1-11 oraz zał. nr 12 słownik kodów czynności ( warunki techniczne wykonania zamówienia) dołączonych do niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na jedną lub więcej części zamówienia. 5. Na każdą część Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. W przypadku składania ofert na kilka części zamówienia, Wykonawca powinien złożyć na każdą część oddzielną ofertę, w osobnej kopercie. 7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 77200000-2 Usługi leśnictwa 77210000-5 usługi pozyskania drewna 77211600-8 sadzenie drzew 77230000-1 usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77231000-8 usługi gospodarki leśnej 77231200-0 usługi zwalczania szkodników leśnych 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Z uwagi na to, że zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, w uzasadnionych przypadkach, np. ze względu na wielorakie uwarunkowania gospodarki leśnej, wynikające z przyrodniczych warunków biotycznych i abiotycznych oraz bezpośredniego związku z koniunkturą rynku ogólnego kraju, może nastąpić niewykonanie wartości zamówienia do 20%. Niewykonanie wartości zamówienia wynikać będzie bezpośrednio z redukcji zadań rzeczowych. Ponadto w uzasadnionych przypadkach, niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego na etapie przygotowywania zamówienia, Zamawiający może dokonać zmiany lokalizacji prac wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.1 Wykonawca organizuje pracę w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy, zgodne z przepisami ogólnie obowiązującymi oraz przepisami obowiązującymi przy pracach w gospodarce leśnej: Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 2003 r. w sprawie ogólnych przepisów bhp (tekst jednolity: Dz. U. Nr 169 poz. 1650 z 2003 r. zm. Dz. U. Nr 49poz. 339 z 2007 r.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161 poz. 1141), Zasadami hodowli lasu- wprowadzone zarządzeniem Nr 53 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r. (http://www.lp.gov.pl/media/biblioteka/hodowla/ZHL.pdf) Instrukcją ochrony lasu - wprowadzona zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 22 listopada 2011 r. (http://www.lp.gov.pl/media^iblioteka/ochrona_lasu/Instrukcja_Ochrony_Lasu.pdf) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U z 2006r., Nr 58, poz.405 i Nr 82, poz. 573), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U.z 2010r., Nr 109, poz. 719 ), Zasadami, kryteriami i standardami zrównoważonej gospodarki leśnej FSC - http://www.fsc.pl Instrukcją bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej (Załącznik do zarządzenia nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów państwowych z dnia 20-04-2012r.) Ustawą z dnia 18.12.2003 r. o ochronie roślin (tekst jednolity Dz. U z 2008r., Nr 133, poz. 849). Standardy certyfikacji gospodarki leśnej- Norma Krajowa PEFC- http://www.pefc-polska.pl/dokumenty/pefc-fm-roboczy.docx Pismo Dyrektora RDLP w Toruniu z dnia 2007.05.22 zn.spr.ZI-bhp-130-5/07 Instrukcja ochrony przeciwpożarowej- wprowadzona zarządzeniem nr 54 DGLP z dnia 21 listopada 2011r. 7.2 Z chwilą przystąpienia do wykonania zlecenia, odpowiedzialność za całość spraw związanych z bezpieczeństwem pracy, aż do chwili zakończenia prac, przejmuje Wykonawca. 7.3 Wykonawcy wiadomym jest, że: przy pracach leśnych stosuje się nadzór stały łub doraźny nad pracownikami i że nadzór ten sprawuje Wykonawca, właściwy leśniczy lub podleśniczy nie pełni nadzoru stałego lub doraźnego w czasie pracy, egzekwuje natomiast realizacje warunków umowy. 7.4 Wykonawca bezwzględnie przestrzega zasady, że na powierzchniach roboczych, na których prowadzi się ścinkę, obalanie i wyrób drewna pilarką, musi przebywać co najmniej dwóch pracowników, mających możliwość kontaktowania się. W żadnym wypadku nie może to być osoba przypadkowa, niebędąca pracownikiem Wykonawcy albo Zamawiającego. 7.5 Pracownicy Wykonawcy mają obowiązek przebywania na powierzchniach, na których prowadzone są prace związane z pozyskaniem drewna w kamizelkach odblaskowych koloru pomarańczowego, natomiast pracownicy Zamawiającego w kamizelkach koloru żółtego. 7.6 W przypadku wykonywania prac na jednej pozycji przez co najmniej dwóch Wykonawców, zobowiązani są oni przed rozpoczęciem prac do wyznaczenia spośród siebie koordynatora - w myśl art. 208 § 1 pkt. 2 Kodeksu pracy, a w przypadku nie osiągnięcia porozumienia, zobowiązani są zwrócić się do Zamawiającego o jego wyznaczenie. 7.7 Niedopuszczalne jest, aby Zamawiający ani Wykonawca, dopuszczał osoby trzecie do samowyrobu w trakcie pozyskania drewna. 7.8 Zamawiający zastrzega sobie możliwość nakazania przerwania prac, prowadzonych przez Wykonawcę, w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów bezpieczeństwa pracy w sposób stwarzający zagrożenie dla życia i zdrowia pracowników realizujących zamówienie lub dla osób postronnych oraz w przypadku naruszenia postanowień SIWZ i umowy, której wzór stanowi zał. nr 19 do SIWZ. 8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 9. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_wloclawek/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach