Przetargi.pl
Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Brzeziny w 2012 roku

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-040 Koluszki, Kaletnik, ul. Główna 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7141551 , fax. 044 7141552
  • Data zamieszczenia: 2012-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny
    Kaletnik, ul. Główna 3 3
    95-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 044 7141551, fax. 044 7141552
    REGON: 59001916928000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/brzeziny
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzeziny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Brzeziny w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Brzeziny. Przedmiotowi zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) odpowiada kod 77200000-2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) następujące części zamówienia: a) Część zamówienia nr I: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej (hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna) na terenie Leśnictwa Zieleń w 2012 roku w Nadleśnictwie Brzeziny w 2012 roku. b) Część zamówienia nr II: Wykonanie usługi zbioru i wywozu śmieci zlokalizowanych na terenach leśnych w Nadleśnictwie Brzeziny w 2012 roku 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć oferty na jedną lub dwie części zamówienia, jednakże każda z części zamówienia wymaga złożenia odrębnej oferty. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji (prac) tworzących zamówienie, lokalizacji ich wykonania (adresów leśnych) oraz pracochłonności wykonania czynności (dla czynności skatalogowanych wg. Katalogu norm czasu pracy, a dla czynności nieskatalogowanych pracochłonność rzeczywista) w roku 2012 określa załączniki nr 11 do SIWZ - dot. części zamówienia nr I, oraz załącznik nr 12 do SIWZ - dot. części zamówienia nr II. 4. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wielkości do 50% wartości zamówienia podstawowego. 5. Zamawiający informuję, że na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadkach uzasadnionych gospodarczo przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie: a) zmiany lokalizacji prac do wykonania w zakresie tej samej grupy czynności, b) zmniejszenie zakresu prac lub odstąpienia od wykonania poszczególnych pozycji zamówienia podstawowego. Zmiany zawartej umowy nastąpi także w przypadku zmian przepisów dotyczących podatku od towarów i usług (VAT). W przypadku ustawowych zmian wysokości podatku VAT w stosunku do wielkości obowiązujących w chwili składania ofert, rozliczenie prac odbywać się będzie z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących stawek podatku VAT w chwili wystawienia faktur za wykonane prace objęte zamówieniem. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie w 2012 roku. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac wyszczególnionych w załącznikach 11 do SIWZ (cz. zamówienia nr I) oraz 12 do SIWZ (cz. zamówienia nr II), określone zostaną w zleceniach prac do wykonania sporządzonych przez właściwych terytorialnie leśniczych. 7. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ (dot. części zamówienia nr I) i 10 do SIWZ (dot. części zamówienia nr II). 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy Pzp w stosunku do żadnej części zamówienia. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_brzeziny
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach