Przetargi.pl
Wykonanie usług z zakresu dozoru i pełnienia funkcji instruktora sportu na dwóch obiektach sportowych pn.MOJE BOISKO- ORLIK 2012

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-160 Janikowo, ul. Przemysłowa 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3514411, 3583621 , fax. 052 3513519
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Przemysłowa 6 6
    88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3514411, 3583621, fax. 052 3513519
    REGON: 00052515190909
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janikowo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług z zakresu dozoru i pełnienia funkcji instruktora sportu na dwóch obiektach sportowych pn.MOJE BOISKO- ORLIK 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług z zakresu dozoru i pełnienia funkcji instruktora sportu na dwóch obiektach sportowych pn.MOJE BOISKO- ORLIK 2012 następującym zakresie: Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w obszarze dozoru i pełnienia funkcji instruktora sportu zalicza się: 1) Dozór prawidłowego korzystania przez użytkowników z obiektów sportowych w godzinach: od 16:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku oraz w godzinach od 10:00 do 20:00 w soboty i niedziele, 2) Dozór w zakresie bezpieczeństwa użytkowników, 3) Prowadzenie książki pracy w zakresie czasu wykorzystania obiektu, planowania rezerwacji boisk dla użytkowników, przerw w pracy spowodowanych warunkami atmosferycznymi lub innymi przyczynami oraz innych ważnych zdarzeń mających miejsce podczas dyżuru, 4) Niezwłoczne powiadomienie właściciela obiektów o jakichkolwiek awariach, uszkodzeniach nawierzchni boisk lub ich wyposażenia a w przypadku konieczności wyłączenia ich z użytkowania, 5) Dozór i pełnienie funkcji instruktora sportu każdorazowo jeden instruktor na każdym z obiektów, 6) Zatrudnienie takiej ilości instruktorów, aby zapewnić ciągłość funkcjonowania boisk w godzinach użytkowania oraz zagwarantowania zastępstwa w przypadku nieobecności pracownika. 7) Dysponowanie instruktorami sportu posiadającymi kwalifikacje określone w art.44 ustawy z dnia 18 stycznia 1996 o kulturze fizycznej ( tj. Dz.U. z 2007r Nr 226 poz. 1675 ze zmian.) 8) Dysponowanie instruktorami sportu posiadającymi uprawnienia w zakresie pierwszej pomocy oraz aktualne szkolenia BHP, 9) Sporządzanie harmonogramu zmian pracy instruktorów sportu wraz z posiadanymi przez nich kwalifikacjami w terminie 7 dni przed rozpoczęciem każdego miesiąca pracy, 10) Ubezpieczenia instruktorów sportu w zakresie Odpowiedzialności Cywilnej z tytułu wykonywania usługi, 11) Rozliczenia wykonanej usługi fakturą końcową wystawianą ostatniego dnia każdego miesiąca w wysokości ceny za godzinę wykonania usługi pomnożoną przez udokumentowaną i zaakceptowaną przez uprawnionego pracownika Zamawiającego liczbę godzin. Zakres rzeczowy dozoru i pełnienia funkcji instruktora sportu dotyczy : 1.Kompleksu sportowego MOJE BOISKO-ORLIK 2012 uL. Główna przy Gimnazjum w Janikowie. 2.Kompleksu sportowego MOJE BOISKO-ORLIK 2012 ul. Biskupa Michała Kozala przy Szkole Podstawowej w Janikowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 926200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 01.2004r. (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 233, poz.1655 z późn.zm.) zwana dalej ustawą Pzp, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1)-3) ustawy Pzp oraz spełniający warunki określone w niniejszej siwz. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) potwierdzą dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje określone w art.44 ustawy z dnia 18 stycznia 1996 o kulturze fizycznej ( tj. Dz.U. z 2007r Nr 226 poz. 1675 ze zmian.) Należy dołączyć odpowiedni dokument zgodnie z pkt.1.1a) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) przedłożą polisę lub inny dokument / aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a) złożą oświadczenie ,że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych- Załącznik nr 2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów pkt VI. SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę- Załącznik nr 1 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych- Załącznik nr 2 B.4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia lub licencji C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Potwierdzą dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje określone w art.44 ustawy z dnia 18 stycznia 1996 o kulturze fizycznej ( tj. Dz.U. z 2007r Nr 226 poz. 1675 ze zmian.) Należy dołączyć odpowiedni dokument zgodnie z pkt.C.3) D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) przedłożą polisę lub inny dokument aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.janikowo.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach