Przetargi.pl
Wykonanie usług windykacyjnych, polegających na dochodzeniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego zapłaty bezspornych i wymagalnych wierzytelności od dłużników zalegających w opłatach za najem lokali mieszkalnych i użytkowych, odszkodowaniach za bezumowne korzystanie z lokali mieszkalnych, opłatach niezależnych od właściciela lokalu mieszkalnego oraz za wykonane przez Zamawiającego usługi lub dostawy z wyłączeniem dochodzenia zapłaty na drodze postępowania sądowego i prowadzenia postępowania egzekucyjnego przed komornikami sądowymi.

Komunalny Zakład Budżetowy w Legionowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-120 Legionowo, ul. Jagiellońska 13A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 774-45-95 wew. 11 , fax. 0-22 774-11-77
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Budżetowy w Legionowie
    ul. Jagiellońska 13A 13A
    05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 774-45-95 wew. 11, fax. 0-22 774-11-77
    REGON: 00083121500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzb-legionowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług windykacyjnych, polegających na dochodzeniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego zapłaty bezspornych i wymagalnych wierzytelności od dłużników zalegających w opłatach za najem lokali mieszkalnych i użytkowych, odszkodowaniach za bezumowne korzystanie z lokali mieszkalnych, opłatach niezależnych od właściciela lokalu mieszkalnego oraz za wykonane przez Zamawiającego usługi lub dostawy z wyłączeniem dochodzenia zapłaty na drodze postępowania sądowego i prowadzenia postępowania egzekucyjnego przed komornikami sądowymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług windykacyjnych, polegających na dochodzeniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego zapłaty bezspornych i wymagalnych wierzytelności od dłużników zalegających w opłatach za najem lokali mieszkalnych i użytkowych, odszkodowaniach za bezumowne korzystanie z lokali mieszkalnych, opłatach niezależnych od właściciela lokalu mieszkalnego oraz za wykonane przez Zamawiającego usługi lub dostawy z wyłączeniem dochodzenia zapłaty na drodze postępowania sądowego i prowadzenia postępowania egzekucyjnego przed komornikami sądowymi. Przez obsługę wierzytelności strony rozumieją reprezentację Zamawiającego w postępowaniu windykacyjnym polegającym między innymi na czynnościach negocjacyjno-pojednawczych, zmierzających do nakłonienia dłużnika do polubownej spłaty zadłużenia np.: - potwierdzanie lub uaktualnianie danych teleadresowych dłużnika oraz ustalenie adresów dłużników, które nie są znane Zamawiającemu, - pisemne wezwanie dłużnika do zapłaty, - negocjacja telefoniczna, - próba uzyskania pisemnego uznania długu, - próba wynegocjowania ugody i ustaleniu harmonogramu spłat ratalnych, - dobrowolne poddanie się przez dłużnika egzekucji w formie aktu notarialnego, - wizyta w miejscu zamieszkania lub pobytu dłużnika, - wizyta w miejscu pracy dłużnika, - pobranie gotówki przez doświadczonych windykatorów terenowych (z upoważnienia Zamawiającego i za zgodą dłużnika), -oraz inne czynności wynikające z indywidualnego cyklu działań Wykonawcy. Celem Zamawiającego jest: odzyskanie kwoty postawionej w stan wymagalności, niedopuszczenie do powiększania się liczby dłużników, pozyskanie informacji na temat kondycji finansowej dłużnika, prognoza możliwości spłaty zadłużenia, w przypadku spraw przedawnionych - przerwanie okresu przedawnienia poprzez przygotowanie projektów ugód z dłużnikami w imieniu Zamawiającego i na warunkach uzgodnionych z Zamawiającym lub doprowadzenie do podpisania przez nich zobowiązań do zapłaty, odzyskanie należności od dłużników, wobec których został już wcześniej bezskutecznie przeprowadzony proces windykacji, zwiększenie intensywności oraz wydłużenie działań windykacyjnych mających na celu uświadomienie dłużnikowi nieuchronności uregulowania zobowiązania (stałe i częste kontakty z dłużnikiem). Wszelkie czynności będą wykonywane w porozumieniu i na zlecenie Zamawiającego. Wymagalne wierzytelności Zamawiającego, o których mowa powyżej wynoszą 1.062.598,99 zł. Kwota ta może ulec zwiększeniu w trakcie wykonywania umowy, w związku z tym Zamawiający przewiduje możliwość przekazania do windykacji zaległości ponad ww. kwotę, z zastrzeżeniem § 12 ust. 2 projektu umowy. Strukturę zaległości stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 p.z.p.oraz warunki szczegółowe: 1.1. Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługę, w ramach której skutecznie wyegzekwowali (wpływ środków do wierzycieli) należności o łącznej wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. 1.2. Dysponują lub będą dysponować minimum 4 pracownikami terenowymi (windykatorami terenowymi), którzy z chwilą podpisania umowy niezwłocznie przystąpią do realizacji postępowania windykacyjnego na terenie miasta Legionowo. 1.3.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów, o których mowa w § 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1; 3) wykaz wykonanych usług windykacyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik Nr 5); 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik Nr 6). 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, stanowiącym załącznik nr 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzb-legionowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach