Przetargi.pl
Wykonanie usług w zakresie opracowań: 1. Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola. 2. Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Ośrodka Gminnego Końskowola

Gmina Końskowola ogłasza przetarg

  • Adres: 24-130 Końskowola, ul. Pożowska 3a
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 081 8816201 , fax. 081 8816202
  • Data zamieszczenia: 2014-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskowola
    ul. Pożowska 3a 3a
    24-130 Końskowola
    tel. 081 8816201, fax. 081 8816202
    REGON: 00054347900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w zakresie opracowań: 1. Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola. 2. Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Ośrodka Gminnego Końskowola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 : Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie określonym uchwałą Nr XXXVII/161/13 Rady Gminy Końskowola z dnia 14 sierpnia 2013 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola, Zadanie 2 : Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Ośrodka Gminnego Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie określonym uchwałą Nr XXXVII/162/13 Rady Gminy Końskowola z dnia 14 sierpnia 2013 roku. (1) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( Dz. U. Nr 164, poz. 1587 ) oraz ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2012 r poz. 647 ze zm. ), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. 2013, poz. 1235 ze zm. ). (2) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać techniką tradycyjną wraz z elektronicznym zapisem na płycie CD/ DVD w następujących standardach: - tekst w formacie MS Office.doc oraz w formacie XML, - rysunki i plany w formacie JPEG - standard kompresji statycznych obrazów rastrowych, przy minimalnej kompresji, z zachowaniem jak najwyższej jakości, - rysunki i plany do publikacji ( umieszczenie na stronie internetowej) w formacie JPEG oraz - w formacie SVG ( uniwersalny format dwuwymiarowej grafiki wektorowej), (3) W związku z tym, że przedmiot zamówienia publikowany będzie jako prawo miejscowe, zamawiający wymaga aby przygotowana dokumentacja w formacie XML była zgodna z: - ustawą z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów prawnych ( Dz. U. nr197 poz. 1172 ze zm.), - rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych ( Dz. U. Nr 289 poz. 1699), (4) Dokumentację dotyczącą zmiany miejscowych planów należy wykonać w następujących ilościach: - tekst zmiany miejscowych planów po 4 egz. dla każdego planu oprawione + po 2 płyty CD/DVD, - rysunki zmiany miejscowych planów w skali 1:1000 po 4 egz. dla każdego planu, w tym po 3 egz. w kolorze + po 2 płyty CD/DVD oraz po 1 egz. każdy oprawiony w sposób umożliwiający zamieszczenie na ścianie, - rysunki zmiany miejscowych planów czarno - białe pomniejszone do publikacji po 2 egz. dla każdego planu, - rysunki zmiany miejscowych planów w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD/ DVD po 2 egz. dla każdego planu, - prognozę oddziaływania n środowisko po 4 egz. dla każdego planu, oprawione + po 2 płyty CD/DVD, -prognoza skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów po 4 egz. dla każdego planu oprawione + po 2 płyty CD/DVD, - opracowanie ekofizjograficzne po 4 egz. dla każdego planu + po 2 płyty CD/DVD (5) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności : 1) sporządzenie teksu i rysunku planów (map) w odpowiedniej skali zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie ustalonym w art. 15 w/w ustawy oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587) oraz zgodnie z przepisami innych ustaw związanych z problematyka planu , 2) sporządzenie analizy wniosków składanych przez zainteresowane strony, dotyczących obszarów wchodzących w zakres opracowania, 3) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155 poz. 1298 ), 4) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, o którym mowa w art. 46 pkt.1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2013 poz. 1235 ze zm.) 5) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia w/w planów, uwzględniającej, wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 6) ustalenie przeznaczenia terenów , także z uwzględnieniem inwestycji celu publicznego oraz określenie sposobów ich zagospodarowania i zabudowy na obszarze opracowania zgodnie z uchwałami Rady Gminy Końskowola i wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( Dz. U. Nr 164, poz. 1587 ), 7) sporządzenie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku dotyczącej wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze oraz gruntów leśnych na cele nieleśne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych ( Dz. U. z2013 poz 1205 ze zm.) o ile zaistnieje taka potrzeba, wraz z przygotowaniem wniosku, 8) przygotowanie w formie pisemnej ogłoszeń o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planów, 9) przygotowanie listy adresowej (rozdzielnika zawiadomień) w formie pisemnej, 10) przygotowanie treści zawiadomień o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planów dla instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektów zmiany planów, 11) sporządzenie projektu zmiany miejscowych planów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniając ustalenia obowiązującego studium i planu zagospodarowania przestrzennego województwa, 12) udział w posiedzeniach komisji urbanistyczno - architektonicznej, 13) uzyskanie pozytywnej opinii o projekcie zmiany miejscowych planów od komisji urbanistyczno - architektonicznej, 14) prezentacje władzom Gminy koncepcji zmiany miejscowych planów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognoza skutków finansowych, 15) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektów zmiany miejscowych planów, zgodnie z art. 17 pkt.6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zm. ), 16) wprowadzenie zmian do projektów zmiany miejscowych planów, wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, 17) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektów zmiany miejscowych planów wraz z prognoza oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, 18) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projektach zmiany miejscowych i w prognozach oddziaływania na środowisko planów, 19) analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektów zmiany miejscowych planów i prognozy oddziaływania na środowisko, 20) wprowadzenie zmian w projekcie zmiany miejscowych planów wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, 21) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu zmiany miejscowych planów z instytucjami i organami w niezbędnych zakresach, 22) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o ewentualnym ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu zmiany miejscowych planów wraz z prognozą, 23) przygotowanie projektów uchwał o zgodności projektu zamian planów z ustaleniami studium, 24) przygotowanie projektów uchwał w sprawie uchwalenia zmiany miejscowych planów wraz z prognoza oddziaływania na środowisko z listą nieuwzględnionych uwag z uzasadnieniem ich nie uwzględnienia, 25) prezentacja projektu zmiany miejscowych planów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko na sesji Rady Gminy Końskowola oraz udzielenie wyjaśnień na ewentualne zapytania radnych, 26) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji prac planistycznych dotyczących zmiany miejscowych planów wraz z załącznikami i prognoza oddziaływania na środowisko w celu przekazania Wojewodzie do oceny i publikacji, 27) udział w ewentualnych postępowaniach przed Wojewodą i Sądem Administracyjnym, 28) inne czynności jakie okażą się niezbędne do prawidłowego, zgodnego z obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia, 29) do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności zmiany miejscowych planów z przepisami prawa, Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania i wykonania wszystkich czynności związanych ze sporządzeniem zmiany miejscowych planów,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach