Przetargi.pl
Wykonanie usług w zakresie konserwacji i napraw instalacji sygnalizacji alarmowej włamania i napadu w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Zalesiu woj. małopolskie

Agencja Rezerw Materiałowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5838343 , fax. 022 5838474
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rezerw Materiałowych
    ul. Nowy Świat 6/12 6/12
    00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5838343, fax. 022 5838474
    REGON: 01219930500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w zakresie konserwacji i napraw instalacji sygnalizacji alarmowej włamania i napadu w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Zalesiu woj. małopolskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie konserwacji i napraw instalacji sygnalizacji alarmowej włamania i napadu w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Zalesiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Konserwacje oraz naprawy muszą być dokonywane zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz z należytą starannością. Konserwacje powinny być przeprowadzane w terminach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace muszą być wykonywane zgodnie z DTR urządzeń oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szczegółowe dane dotyczące systemów instalacji zostaną przekazane wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa. Cena konserwacji winna zawierać koszty robocizny, dojazdów oraz koszty materiałów eksploatacyjnych jak np. bezpieczniki, środki czyszczące, szybki do przycisków, papier do drukarek, taśma izolacyjna, gaz testowy, uszczelki itd. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym jest zobowiązany w przypadku powstania awarii do podjęcia działań w celu szybkiego jej usunięcia. Ceny usunięcia awarii będą rozliczane, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym kosztów, na podstawie odrębnych zleceń. W przypadku wystąpienia awarii wykonawca podejmie czynności zmierzające do jej usunięcia w terminie nie dłuższym niż 12 godzin od chwili zgłoszenia, a usunięcie awarii powinno nastąpić w czasie do 24 godzin. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zastrzega, że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia usunięcia zaistniałych awarii oraz wskazanych przez wykonawcę usterek dowolnej, wybranej przez siebie firmie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) posiadają koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. O ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221). Komisja w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia/nie spełnia, kolejno dla każdego z wymaganych warunków. Komisja dokona ww. czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonych oświadczeń i dokumentów, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają od Wykonawcy wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. O ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arm.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach