Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA ORAZ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU, NA DROGACH WJAZDOWYCH, CHODNIKACH, DROGACH I PARKINGACH WRAZ Z PIELĘGNACJĄ ZIELENI WOKÓŁ BUDYNKU DELEGATURY NIK W ŁODZI PRZY UL. KILIŃSKIEGO 210

Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-950 Łódź, ul. Kilińskiego 210
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6831100 , fax. 042 6831129
  • Data zamieszczenia: 2012-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Łodzi
    ul. Kilińskiego 210 210
    90-950 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6831100, fax. 042 6831129
    REGON: 00000014100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA ORAZ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU, NA DROGACH WJAZDOWYCH, CHODNIKACH, DROGACH I PARKINGACH WRAZ Z PIELĘGNACJĄ ZIELENI WOKÓŁ BUDYNKU DELEGATURY NIK W ŁODZI PRZY UL. KILIŃSKIEGO 210
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w obiekcie Najwyższej Izby Kontroli Delegatury w Łodzi przy ul. Kilińskiego 210 w zakresie: 3.1. Całodobowej ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221 ze zm.). Usługi wykonywane będą wyłącznie zatrudnionymi przez Wykonawcę pracownikami ochrony, posiadającymi licencje - co najmniej pierwszego stopnia- pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z przepisami art.25 i 26 powołanej ustawy o ochronie osób i mienia, wyposażonych w przewidziane prawem niezbędne środki ochrony; 3.2. Utrzymania czystości na korytarzach, klatkach schodowych i w sanitariatach w tym: a) korytarze o powierzchni całkowitej 255 m? oraz klatki schodowe o powierzchni całkowitej 77 m? wyłożone gresem, b) sanitariaty - 6 pomieszczeń o łącznej powierzchni 52,5 m? (ściany wyłożone glazurą, posadzki gresowe). Sanitariaty męskie - 3 sztuki wyposażone w 1 pisuar, 1 sedes i 1 umywalkę każdy, sanitariaty damskie - 3 sztuki wyposażone w 1 sedes i 1 umywalkę każdy, c) mycie okien - 4 razy w ciągu roku w terminie wskazanym przez Zamawiającego: - 92 szt. okien plastikowych o łącznej jednostronnej powierzchni 196 m?, - okno na klatce schodowej nie otwierane o wymiarach 135 cm x750 cm, po stronie zewnętrznej budynku o wysokości ok. 11m od poziomu gruntu, - oszklona zabudowa hallu klatki schodowej na II piętrze o powierzchni jednostronnej 27m? 3.3. Utrzymania czystości, w tym odśnieżania i zabezpieczania przeciwpoślizgowego w okresie zimowym: a) schodów przy wejściu głównym i wejściach ewakuacyjnych oraz tarasu wyłożonych gresem o łącznej powierzchni 97 m?, b) chodnika z płyt betonowych po stronie południowej nieruchomości na długości 55m o powierzchni 148 m?, c) dróg: wjazdowej i wewnętrznej oraz parkingu w całości wyłożonych kostką brukową o łącznej powierzchni 1.150 m?. Usługi porządkowe wykonywane będą wyłącznie zatrudnionymi przez Wykonawcę pracownikami. 3.4. Pielęgnacji zieleni (trawników, krzewów i kwiatów), polegającej na usuwaniu liści, koszeniu trawników, podlewaniu i nawożeniu zieleni zewnętrznej zgodnie z potrzebami i sztuką ogrodniczą. Prace będą wykonywane bez wezwania w zależności od potrzeb pielęgnacyjnych. Koszenie trawnika 2 do 4 razy w miesiącu, w zależności od jego wegetacji, poza okresem zimowym. Wykonawca będzie korzystał z własnych narzędzi i środków ochrony roślin. 3.5. Natychmiastowym podejmowaniu działań zmierzających do usunięcia powstałych awarii (powiadomienie odpowiednich służb, nadzór). Koszty związane z usuwaniem awarii pokryje Zamawiający na podstawie wystawionej faktury. 3.6. Wykonawca, stosownie do wymagań wdrożonego w Najwyższej Izbie Kontroli systemu zarządzania środowiskowego (patrz pkt. 13 SIWZ), zobowiązany jest do segregowania odpadów powstałych podczas świadczenia usługi, zgodnie z instrukcją otrzymaną od Zamawiającego po podpisaniu umowy. 3.7. Wizje lokalne można przeprowadzać w dni robocze w godz. 8.30 - 15.00, po uzgodnieniu terminu z Małgorzatą Walas tel. 42 239-33-01
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach