Przetargi.pl
Wykonanie usług w zakresie: - usługi z wykorzystaniem równiarki i walca - usługi transportowe - usługi sprzętem specjalistycznym - usługi załadunku - odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg

Urząd Gminy Łubowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-260 Łubowo, Łubowo 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4275930 , fax. 061 4275858
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łubowo
    Łubowo 1 1
    62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4275930, fax. 061 4275858
    REGON: 00054389300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w zakresie: - usługi z wykorzystaniem równiarki i walca - usługi transportowe - usługi sprzętem specjalistycznym - usługi załadunku - odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: a) usługi związane z użyciem sprzętu do wykaszania poboczy rowów - stawka godzinowa b) usługi transportowe ciągnikami rolniczymi z przyczepami o ładowności 4,5-8t - stawka godzinowa c) usługi transportowe samochodami ciężarowymi typu wywrotka o ładowności 6-12t - stawka za kilometr d) usługi związane z załadunkiem ładowaczami typu Cyklop lub równoważnymi - stawka godzinowa e) usługi związane z użyciem walca - stawka godzinowa f) usługi związane z użyciem równiarki - stawka godzinowa g) usługi asenizacyjne sprzętem specjalistycznym polegające na przewożeniu ścieków z terenu gminy do gminnych oczyszczalni beczkowozem 4,5tys litrów - stawka godzinowa h) usługi asenizacyjne sprzętem specjalistycznym polegające na przewożeniu ścieków z terenu gminy do gminnych oczyszczalni beczkowozem 9tys. litrów- stawka godzinowa i) usługi związane z odśnieżaniem dróg gminnych przy użyciu pługów lekkich - stawka godzinowa j) usługi związane z odśnieżaniem dróg gminnych przy użyciu pługów średnich - stawka godzinowa k) zwalczanie śliskości dróg gminnych - cena za kilometr z materiałem l) usługi koparko - ładowarką - stawka godzinowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601810000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: min. od 2 lat prowadzą działalność o profilu pozwalającym na wykonywanie usług będących przedmiotem zamówienia 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej 4) w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 5) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: - - wpis do ewidencji działalności gospodarczej (lub równoważny dokument) - dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz pozostałe dokumenty zgodnie z załącznikami do niniejszej SIWZ 2. Dokumenty, o których mowa w niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (na każdej ze stron dokumentu). 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach