Przetargi.pl
wykonanie usług transportowych w miesiącach wrzesień 2009 roku - luty 2010 roku polegających na sukcesywnym transporcie drewna drogami leśnymi i publicznymi, usługi obejmują załadunek, rozładunek i transport drewna.

Zespół Składnic Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Kazimierzowska 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 632-65-27 , fax. 0-25 632-58-79
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Składnic Lasów Państwowych
    ul. Kazimierzowska 9 9
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 632-65-27, fax. 0-25 632-58-79
    REGON: 01256722300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zslp.warszawa.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usług transportowych w miesiącach wrzesień 2009 roku - luty 2010 roku polegających na sukcesywnym transporcie drewna drogami leśnymi i publicznymi, usługi obejmują załadunek, rozładunek i transport drewna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług transportowych w miesiącach wrzesień 2009 roku - luty 2010 roku polegających na sukcesywnym transporcie drewna drogami leśnymi i publicznymi, usługi obejmują załadunek, rozładunek i transport drewna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 312.00 PLN (słownie: trzysta dwanaście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 27.00 PLN (słownie: dwadzieścia siedem 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 231.00 PLN (słownie: dwieście trzydzieści jeden 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 272.00 PLN (słownie: dwieście siedemdziesiąt dwa 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 150.00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 6: 28.50 PLN (słownie: dwadzieścia osiem 50/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-09-25 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski 59 1020 4476 0000 8002 0199 5109 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Warunki szczegółowe: Wykonawca posiada licencję na wykonywanie transportu samochodowego. Potencjał techniczny oraz kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem gwarantującym: - transport i przeładunek mechaniczny drewna średniowymiarowego do wagonu tzn. pojazdami z żurawiami o łącznej ładowności min. 30 m3 drewna na każde 5.000 m3 drewna objętego ofertą oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: - co najmniej jedną osobą na każdy samochód, posiadającą uprawnienia do obsługi żurawi hydraulicznych, prawo jazdy odpowiedniej kategorii, Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, usługi rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. transport drogowy drewna okrągłego - co najmniej jedną usługę o wartości łącznej minimum. 50000,00 zł brutto. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę powyższe warunki muszą spełnić łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszego Rozdziału. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz sprzętu oraz potencjał kadrowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób i sprzętu zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby i sprzęt, którymi będzie dysponował. Wykaz wykonanych usług sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Licencję na wykonywanie transportu krajowego. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę ogólnych warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zawierającego oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1÷9 i 2 ustawy, jak również ewentualnych pełnomocnictw, które powinny być przedstawione jedynie w formie oryginału lub kopii notarialnej, albo w kopii poświadczonej przez mocodawcę. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zslp.warszawa.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach