Przetargi.pl
Wykonanie usług sprzątania w pomieszczeniach biurowych Nadleśnictwa Cisna oraz w obejściu budynku części biurowej

Nadleśnictwo Cisna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-607 Cisna, Cisna 87A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4686301, 668036997 , fax. 013 4686435
  • Data zamieszczenia: 2013-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Cisna
    Cisna 87A 87A
    38-607 Cisna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4686301, 668036997, fax. 013 4686435
    REGON: 37001467900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/cisna,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług sprzątania w pomieszczeniach biurowych Nadleśnictwa Cisna oraz w obejściu budynku części biurowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie usług sprzątania w pomieszczeniach biurowych Nadleśnictwa Cisna oraz w obejściu budynku części biurowej. Zakres prac porządkowych obejmuje: -Utrzymanie czystości i porządku w obejściu budynku części biurowej (budynek nr 87 A) poprzez zamiatanie i odśnieżanie w okresie zimy przed wejściem frontowym do biurowca. -Codzienne sprzątanie wszystkich pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, sanitarnych i socjalnych obejmujących następujące czynności: a) odkurzanie podłóg i wykładzin dywanowych; b) zmywanie i konserwację posadzek ceramicznych; c) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych tj. mycie umywalek i muszli klozetowych z ich dezynfekcją, oraz czyszczenie armatury sanitarnej; d) w miarę potrzeb uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych papieru toaletowego i innych środków kosmetycznych dostarczonych przez Zamawiającego; e) opróżnianie pojemników na śmieci w całym budynku Nadleśnictwa wraz z ich wyniesieniem do kontenera; f) mycie: luster i ścian pokrytych płytkami glazurowymi; g) odkurzanie i konserwację mebli; h) mycie okien na klace schodowej 2 razy w roku, pozostałych raz w miesiącu; i) na bieżąco czyszczenie powierzchni szklanych; j) pielęgnację kwiatów i krzewów ozdobnych w obejściu budynku części biurowej; k) czyszczenie armatury teletechnicznej, elektrycznej; l) czyszczenie okuć drzwiowych i okiennych; m) czyszczenie z kurzu obrazów, oraz innych elementów dekoracyjnych w obiektach; n) czyszczenie grzejników; o) czyszczenie z konserwacją elementów drewnianych; p) bieżące czyszczenie zaplamień miejscowych na wykładzinach dywanowych i chodnikach; q) pranie wykładzin dywanowych - 1 x w roku, chodników 2 x w roku; r) wykonywanie innych prac związanych z utrzymaniem czystości pomieszczeń i otoczenia budynku w części biurowej; -Wszystkie czynności zawarte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być wykonane przy użyciu środków, narzędzi oraz urządzeń Wykonawcy; -Używane środki czystości do wykonania prac określonych w w/w opisie, musza być dostosowane do czyszczonych powierzchni, powinny posiadać wymagane atesty oraz karty bezpieczeństwa; -Na żądanie Zamawiającego Wykonawca udostępni na bieżąco wgląd do używanych preparatów chemii czystościowej; -Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował do wykonania zamówienia: a) Profesjonalnym odkurzaczem o dużej mocy ssania; b) Urządzeniem do profesjonalnego ekstrakcyjnego prania wykładzin dywanowych; c) Odpowiednimi środkami czystości -Zamawiający wymaga, aby sprzątanie pomieszczeń odbywało się po godzinach pracy biura, z wyjątkiem gabinetu Nadleśniczego oraz pomieszczeń zabezpieczonych alarmem, które należy sprzątać w godz. od 14.00 do 15.00; -Wymaga się od Wykonawcy, aby zauważone podczas wykonywania prac porządkowych usterki zgłosił Sekretarzowi Nadleśnictwa; -Wymaga się od Wykonawcy do dbania o estetykę stroju przy realizacji umowy oraz profesjonalne i sprawne wykonanie usług; -Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji pracowników przewidzianych do zatrudnienia przez Wykonawcę w charakterze obsługi porządkowej; -Zamawiający umożliwi Wykonawcom po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu, przeprowadzenie wizji lokalnej w obiektach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy, do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, stanowiący Załącznik nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nad_cisna/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną