Związek Komunalny "Komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie ogłasza przetarg
- Adres: 32500 Chrzanów, Aleja Henryka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 276 138 , fax. 326 276 138
- Data zamieszczenia: 2018-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny "Komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie
Aleja Henryka 20
32500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. 326 276 138, fax. 326 276 138
REGON: 27155518500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkkm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek międzygminny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług sprzątania przystanków autobusowych na terenie działania Związku Komunalnego "komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie przystanków autobusowych komunikacji miejskiej położonych na terenie działania Związku Komunalnego „Komunikacja Międzygminna” w Chrzanowie zgodnie z treścią projektu umowy będącej integralną częścią SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia 1 stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2021 roku. Zamawiający może dokonać zmiany umowy w zakresie zleconych zadań poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości sprzątanych przystanków do 4%. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Związku Komunalnego „Komunikacja Międzygminna” w Chrzanowie prowadzony przez BS O/Chrzanów: Nr rachunku 08 8444 0008 0000 0081 2599 0252 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada zezwolenie właściwego Starosty na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 poz. 992). Powyższy dokument musi zezwalać na transport odpadów komunalnych oznaczonych kodem 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz 20 03 03 – odpady z czyszczenia ulic i placów zgodnie z katalogiem zawartym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014.poz.1923);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - zgodnie z załącznikiem do formularza oferty. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. V. 1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Ofertowym. 4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1A do SIWZ), dotyczące tych podmiotów. 5.Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w § 9 ust.1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) – załącznik nr 1B do SIWZ tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. 6.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy: pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Letnie oczyszczanie dróg i chodników na terenie Miasta Trzebinia.
Dodano: 2024-04-11 - Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Proszowice oraz utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2024-02-25 - Utrzymanie czystości na terenie gminy Zator w okresie od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-02-13 - Utrzymanie czystości na terenie gminy Zator
Dodano: 2024-01-09 - Letnie utrzymanie dróg na terenie Gminy Andrychów w roku 2023
Dodano: 2023-05-16 - Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wieliczka w roku 2023 Część 2
Dodano: 2023-05-15 - Letnie utrzymanie dróg na terenie Gminy Andrychów w roku 2023
Dodano: 2023-04-04 - Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Proszowice oraz utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej w latach 2022 i 2023 roku
Dodano: 2023-03-10 - Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie Miasta Wieliczka – teren nr 1, 2, 4, 5, 6, 7 w roku 2023
Dodano: 2023-02-28 - Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Proszowice oraz utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2023-02-21