Przetargi.pl
Wykonanie usług regulacji stanów prawnych nieruchomości będących we władaniu Krajwego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie na terenie województwa warmińsko – mazurskiego

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, Głowackiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 524-88-04, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
    Głowackiego 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 524-88-04, , fax. -
    REGON: 36784953800106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług regulacji stanów prawnych nieruchomości będących we władaniu Krajwego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie na terenie województwa warmińsko – mazurskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest regulacja stanów prawnych nieruchomości będących we władaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie położonych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. 2. Wykaz nieruchomości podlegających regulacji stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. Opis usługi: 1) Regulacja stanu prawnego nieruchomości, w tym uzgodnienie treści księgi wieczystej z rzeczywistym stanem prawnym dla 80 działek będących w Zasobie WRSP położonych w województwie warmińsko-mazurskim w powiatach nowomiejskim, działdowskim i nidzickim, skompletowanie i przygotowanie dokumentów niezbędnych do założenia KW i wprowadzenia zmian do ksiąg wieczystych wraz ze sformułowaniem wniosków do właściwego ze względu za zakres terytorialny Wydziału Ksiąg Wieczystych w Sądzie Rejonowym. 2) Dokonanie właściwego wpisu w księdze wieczystej i Ewidencji Gruntów i Budynków. 4. Przedmiotowy zamówienia obejmuje: 1) założenie ksiąg wieczystych dla 47 działek, 2) wprowadzenie zmian wraz ze sformułowaniem wniosków do właściwego Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych – dotyczy przypadków wpisów w dziale II KW osób fizycznych dla 5 działek, 3) skompletowanie i przygotowanie dokumentów niezbędnych do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych wraz ze sformułowaniem wniosków do Sądu Rejonowego, Wydziału Ksiąg Wieczystych dla 28 działek, zgodnie z załączonym wykazem, który stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji wykazanych działek, przed podpisaniem umowy. 6. Zamawiający zastrzega, że ilość działek wymieniona w SIWZ może ulec zmianie tj. zmniejszeniu do 10%. 7. Dla wymienionego przedmiotu zamówienia ustala się następujący zakres prac: I Etap: (realizacja do 15.10.2019; płatność 25% ceny jednostkowej) 1) dokonanie kontroli części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie wpisów dotyczących właściciela, numeru działki oraz numeru księgi wieczystej, 2) przeprowadzenie badania ksiąg wieczystych, w przypadku, gdy w trakcie kontroli opisanej w pkt 1 ustalony został numer księgi wieczystej dla działki będącej przedmiotem kontroli. Jeżeli w wyniku przeprowadzonej analizy Wykonawca stwierdzi, że działka posiada Księgę Wieczystą i dane w EGiB są poprawne, czyli regulacja stanu prawnego jest bezprzedmiotowa to Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za I etap prac (25% ceny jednostkowej). II Etap: (realizacja do 15.12.2019; płatność 75% ceny jednostkowej) 1) W przypadku braku KW – dokonanie zbadania stanu prawnego nieruchomości (sporządzenie karty badania), a następnie przygotowanie stosownego pisma o wydanie zaświadczenia stwierdzającego własność Skarbu Państwa, 2) odnalezienie i pozyskanie uwierzytelnionych duplikatów decyzji administracyjnych dotyczących przekazania gruntów na rzecz Skarbu Państwa i na rzecz Agencji Nieruchomości Rolnych, decyzji o przeprowadzonych wymianach bądź scaleniach lub innych dokumentów, na podstawie których Skarb Państwa i Agencja Nieruchomości Rolnych nabyli prawo własności do nieruchomości, 3) Wykonawca zobowiązuje się (w miarę możliwości) pozyskać oryginały w/w dokumentów, natomiast duplikaty dokumentów powinny zostać poświadczone przez Urząd, który je wyda, 4) uzyskanie wypisów i wyrysów we właściwym Starostwie Powiatowym, w imieniu Zamawiającego, 5) wykonanie wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych (w przypadku wystąpienia podziałów nieruchomości, wymian lub scaleń bądź w przypadku zmiany numerów ewidencyjnych działek na skutek innych działań), 6) dostarczenie w jednym egzemplarzu kserokopii wyrysów z map ewidencyjnych wraz z wypisami z rejestru gruntów, 7) sporządzenie w dwóch egzemplarzach wniosków o zmianę lub założenie księgi wieczystej, oddzielnie dla każdego obrębu ewidencyjnego, 8) złożenie wniosków o wprowadzenie zmian w Ewidencji Gruntów i Budynków, 9) monitorowanie realizacji wniosków o założenie lub wpis w KW, aż do uzyskania zawiadomienia o dokonaniu żądanego wpisu, 10) dokonanie ewentualnych innych prac wyżej niewymienionych, a mogących mieć wpływ na prawidłowe wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości w tym usunięcie niezgodności miedzy stanem prawnym nieruchomości ujawnionym w księdze wieczystej, a rzeczywistym stanem prawnym, 11) w przypadku, gdy regulacja stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa wymagać będzie ustalenia spadkobierców osób fizycznych będących współwłaścicielami nieruchomości wraz ze Skarbem Państwa - Agencją Nieruchomości Rolnych, lub pierwotnych właścicieli gruntów przejętych na własność Skarbu Państwa, Wykonawca ma obowiązek w miarę możliwości dotrzeć do w/w osób i pozyskać uwierzytelnione kopie postanowień sądowych o stwierdzeniu nabycia spadku oraz ustalić imiona rodziców, adresy zamieszkania i numery PESEL spadkobierców, 12) jeżeli zgromadzenie dokumentów stwierdzających nabycie spadku będzie niemożliwe, Wykonawca ma obowiązek dotrzeć w miarę możliwości do domniemanych spadkobierców, ustalając ich imiona i nazwiska oraz adresy zamieszkania. Wykonane czynności ustalenia spadkobierców bądź domniemanych spadkobierców Wykonawca opisze w notatce lub sprawozdaniu końcowym. 8. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia znajduje się w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71330000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1920,00 zł (słownie złotych: tysiąc dziewięćset dwadzieścia złotych) przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert. 2. pozostałe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale XI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 4 SIWZ. 2. Powyższe zobowiązanie musi określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (patrz Rozdział VIII ust. 11 SIWZ). Przedmiotowe zobowiązanie (oświadczenie podmiotu trzeciego), wykonawca składa w oryginale. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) formularz ofertowy, 2) niezbędne pełnomocnictwa, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, 4) formularz cenowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną