Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUG PROKURATORSKIEGO PRZEWOZU ZWŁOK NA TERENIE PODLEGŁYM PROKURATURZE OKRĘGOWEJ W RADOMIU

Prokuratura Okręgowa w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. J. Malczewskiego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3680700 do 05 , fax. 048 3680752
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Radomiu
    ul. J. Malczewskiego 7 7
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3680700 do 05, fax. 048 3680752
    REGON: 00056967400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa - Prokuratura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUG PROKURATORSKIEGO PRZEWOZU ZWŁOK NA TERENIE PODLEGŁYM PROKURATURZE OKRĘGOWEJ W RADOMIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług prokuratorskiego przewozu zwłok na terenie podległym Prokuraturze Okręgowej w Radomiu na zlecenie poszczególnych Prokuratur Rejonowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w niżej wymienionych zakresach częściowych obejmujących obszary działania poszczególnych jednostek organizacyjnych : Zakres częściowy nr 1: dla Prokuratury Rejonowej w Przysusze Zakres częściowy nr 2 : dla Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Rejonowej w Przysusze z siedzibą w Szydłowcu II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.Usługi prokuratorskiego przewozu zwłok na terenie podległym Prokuraturze Okręgowej w Radomiu obejmują w szczególności: pełnienie całodobowych dyżurów telefonicznych pod wskazanymi w umowie numerami telefonów; niezwłoczny dojazd do miejsca zdarzenia na podstawie telefonicznego wezwania; zebrania zwłok i złożenia ich w odpowiedniej kapsule; transport zwłok na miejsce wskazane w pisemnym zleceniu dokonanym przez prokuratora dyżurującego ( np. Zakład Patomorfologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu, ul Tochtermana 1 lub Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu, ul, Aleksandrowicza 5 ); złożenie zwłok w miejscu wskazanym w zleceniu lub określonym przez przedstawiciela Zamawiającego; 2.Zakres terytorialny poszczególnych części zamówienia: Zakres częściowy nr 1: dla Prokuratury Rejonowej w Przysusze obejmującej następujący obszar działania - gminy: Borkowice, Gielniów, Klwów, Odrzywół, Potworów, Przysucha, Rusinów, Wieniawa, Wolanów; Zakres częściowy nr 2: dla Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Rejonowej w Przysusze z siedzibą w Szydłowcu obejmującej następujący obszar działania - gminy: Chlewiska, Jastrząb, Mirów, Szydłowiec, Wierzbica, Orońsko. 3.Otrzymane zlecenia muszą być realizowane przez Wykonawcę przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez weryfikację złożonych dokumentów. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków dokonana będzie w oparciu o zasadę spełnia- nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 i 1a każdy Wykonawca składa: 1. Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz: a)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, b)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument wydany przez właściwy terenowo Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny stwierdzający, że użytkowany(e) pojazd(y) do przewozu zwłok jest (są) zgodne z wymogami w zakresie transportu zwłok. 5. Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do prawidłowego wykonania zamówienia ( środek(i) transportu, kapsuła(y) do przewozu zwłok, nosze, worki, itd...) - załącznik nr 3. 6. Zaakceptowanego i podpisanego przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy na każdej stronie wzoru umowy przekazanego w materiałach przetargowych załącznik nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach