Gmina Myszyniec ogłasza przetarg
- Adres: 07-430 Myszyniec, Plac Wolności 60
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7721141 , fax. 029 7721141
- Data zamieszczenia: 2016-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszyniec
Plac Wolności 60 60
07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie
tel. 029 7721141, fax. 029 7721141
REGON: 00054660900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.myszyniec.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług prawniczych, usług doradczych w zakresie przeprowadzenia procesu odzyskania na rzecz Gminy podatku od towarów i usług z inwestycji zrealizowanych przez Gminę oraz przeprowadzenia centralizacji podatku VAT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa podatkowego, w tym usług doradztwa podatkowego polegających na zastępstwie procesowym i doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty podatku od towarów i usług poprzedzonego kompleksowym przeglądem podatkowym podatku VAT i wskazaniem obszarów możliwej optymalizacji rozliczeń podatku VAT Gminy Myszyniec oraz przeprowadzenie procesu centralizacji podatku VAT w Gminie, przeprowadzenie szkoleń w tym zakresie, przygotowanie pisemnych procedur niezbędnych do scentralizowanego rozliczania podatku VAT, przygotowanie audytu o wdrożeniu centralizacji wstecz bądź na bieżąco (jeżeli dla potrzeb odzyskania podatku VAT z lat wstecz niezbędna jest centralizacja należy jej dokonać) zgodnie z niniejszą SIWZ i jej załącznikami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792220006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Szczegóły dotyczące wniesienia wadium określono w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowe doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną