Przetargi.pl
Wykonanie usług pralniczych dla Hotelu RELAKS w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13 A, OW KŁOBUK w Nowej Kaletce oraz Bazy Sportów Wodnych SŁONECZNA POLANA w Olsztynie przy ul. Sielskiej 38

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-558 Olsztyn, ul. Żołnierska 13 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5335132 , fax. 089 5335132
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Żołnierska 13 A 13 A
    10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5335132, fax. 089 5335132
    REGON: 00032851600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług pralniczych dla Hotelu RELAKS w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13 A, OW KŁOBUK w Nowej Kaletce oraz Bazy Sportów Wodnych SŁONECZNA POLANA w Olsztynie przy ul. Sielskiej 38
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług pralniczych dla Hotelu RELAKS w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13 A, OW KŁOBUK w Nowej Kaletce oraz Bazy Sportów Wodnych SŁONECZNA POLANA w Olsztynie przy ul. Sielskiej 38 sukcesywnie w miarę potrzeb zamawiającego w 2010 r. Zakres usługi obejmuje: pranie: pościeli ( w tym i maglowanie),ręczników (łącznie z płukaniem w środkach zmiękczająco-zapachowych), narzut, koców, obrusów, firan, ochraniaczy PCV i mat łazienkowych; pranie verticali; dezynfekcja poduszek i kołder
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) posiadają minimum 1 specjalistyczny samochód do wykonania zamówienia e) wykażą wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 2 usługi o podobnym charakterze i wartości (przynajmniej jedno zamówienie o wartości minimum 60.000 zł w ciągu roku). f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia g) posiadają ubezpieczenie lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującą odpowiedzialność cywilną w zakresie wynikającym z niniejszego zamówienia h) spełnią pozostałe wymogi określone w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: A. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). B. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ C. formularz cenowy sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SIWZ. D. wykaz zamówień - przynajmniej dwóch o podobnym charakterze i wartości z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, zrealizowanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (przynajmniej jedno zamówienie o wartości minimum 60.000 zł w ciągu roku. E. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wykaz niezbędnych środków transportu minimum 1 specjalistyczny samochód do wykonania zamówienia. F. polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującą odpowiedzialność cywilną w zakresie wynikającym z niniejszego zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach