Przetargi.pl
Wykonanie usług PRALNICZYCH.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. 11 Listopada 78
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8642281 w. 204 , fax. 015 8643675
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. 11 Listopada 78 78
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8642281 w. 204, fax. 015 8643675
    REGON: 00030239100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług PRALNICZYCH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług Pralniczych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie. Zakres: 1. Usługi w zakresie: prania, prasowania i ewentualnej naprawy bielizny szpitalnej z oddziałów szpitalnych oraz oddziału noworodkowego i dziecięcego, bloku operacyjnego, sal zabiegowych, odzieży ochronnej personelu, zasłon, kocy, ręczników, materacy, poduszek, kołder, obrusów, ścierek, mopów. Sterylizacji pieluch zgodnie z technologią pralni i barierą higieniczną. 2. Wszystkie wymienione w ust. 1 rzeczy zwane są dalej dla potrzeb niniejszej umowy bielizną szpitalną. 3. Cena 1 kg upranej bielizny zawiera wszystkie składniki konieczne do realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności: - odbiór i transport bielizny brudnej i czystej, - pranie maglowanie bielizny płaskiej i prasowanie bielizny fasonowej, - pakowanie w worki foliowe, - koszt wieszaków - jeżeli występuje, - koszty badań mikrobiologicznych pościeli wykonywanych co najmniej 1 raz w miesiącu. 4. Miesięczny zakres przedmiotu zamówienia będzie wynosił do 8500 kg. 5. Zakres usług świadczonych przez Wykonawcę obejmuje: 1) Pranie wodne: technologia prania - niskotemperaturowa, pełna dezynfekcja chemiczno - termiczna zgodna z wytycznymi PZH (Informacja nr 7 i uzupełnienia), 2) Sterylizowanie bielizny noworodkowej oraz zastosowanie proszków posiadających opinię Instytutu Matki i Dziecka i deklarację zgodności CE o właściwościach dezynfekujących w temperaturze i czasie oznakowanym w etykiecie informacyjnej, 3) Prasowanie i sterylizowanie pieluch, 4) Maglowanie, 5) Reperację uszkodzeń, 6) Odbiór bielizny szpitalnej brudnej i dostarczanie bielizny szpitalnej do punktu dysponowania pościelą szpitalną, 7) Transport bielizny szpitalnej z punktu dysponowania bielizną Szpitala Zamawiającego do pralni Wykonawcy i z pralni do punktu dysponowania bielizną szpitalną, 8) Dostarczanie bielizny szpitalnej winno odbywać się w workach foliowych, zabezpieczonych w workach z materiału (drelichowego), zapewnionych przez Zamawiającego. 9) Czysta bielizna powinna być poukładana w worku foliowym zgodnie z miejscem jej docelowego przeznaczenia tzn. w worku foliowym pościel jednego oddziału. 10) Dostarczana wyprana bielizna noworodkowa, operacyjna i z sal zabiegowych winna być pakowana oddzielnie. 11) Bielizna nie nadająca się do użytku i naprawy powinna być pakowana oddzielnie. 12) Czas wykonania usługi nie może być dłuższy niż 24 godziny. Odbiór i dostawy bielizny szpitalnej odbywać się będą w dniach i godzinach ustalonych przez Zamawiającego tj: - Dostarczanie czystej bielizny szpitalnej codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 13:00 do 13:45. - Odbiór brudnej bielizny szpitalnej codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 13:45 do 14:30. 1. Bielizna szpitalna będzie odbierana i przyjmowana według standardowego druku specyfikacji dla bielizny szpitalnej. 2. Bielizna szpitalna winna być oznakowana przez Zamawiającego a każdy rodzaj pakowany oddzielnie (oddziałami). 3. Każdy rodzaj będzie ważony i liczony przez pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu tego samego rodzaju i ilości bielizny szpitalnej. 5. W przypadku stwierdzonego zniszczenia nie wynikającego z normalnego zużycia bielizny szpitalnej, Wykonawca zakupi ten sam rodzaj i niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu. 6. Wykonawca zobowiązuje się do: 6.1. Odbiorów i dostaw bielizny szpitalnej transportem własnym i na swój koszt, przy zachowaniu wymogów sanitarnych obowiązujących w tym zakresie. 6.2. Stosowania w procesie prania środków piorących, dezynfekujących pomocniczych posiadających deklarację zgodności, znak CE, i nie zawierających związków chlorowych. 6.3. Zapewnienia we własnym zakresie worków do pakowania transportowanej czystej bielizny szpitalnej. 6.4. Zakupu urządzenia do znakowania bielizny. 7. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia proponowanej metody zapewniającej oddzielenie transportu brudnej bielizny oraz wyrobów od czystej. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogólnej kontroli nad prawidłowością usług pralniczych przed ogłoszeniem wyników postępowania o zamówienie publiczne. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do wszelkich danych i pomieszczeń niezbędnych do przeprowadzenia kontroli. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli technologii prania oddawanej bielizny w trakcie trwania umowy. 10. Kontrole technologii prania będą odbywały się 1 raz na kwartał przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do pomieszczeń objętych kontrolą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Do przetargu nie wymaga się wnoszenia wadium przez Wykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają pralnię spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej. 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.5, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a) Załącznik numer 1 podpisany przez Wykonawcę - Specyfika przedmiotu zamówienia. b) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Postanowienie Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej dopuszczające pralnię do prania i transportu bielizny szpitalnej potwierdzające stwierdzenie wymogów określonych w załączniku nr 1, Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej. d) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4, e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną w dniu złożenia oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Każda strona oferty winna być zaparafowana przez osobę uprawnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość świadczonych usług (technologia)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach