Przetargi.pl
Wykonanie usług porządkowych w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiektach: sportowo-rekreacyjnym, administracyjnym, basenach krytych i odkrytych dla MOSiR w Stalowej Woli

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8422562, 8447338 , fax. 015 8422562, 8447338
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Hutnicza 15 15
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8422562, 8447338, fax. 015 8422562, 8447338
    REGON: 83021758200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług porządkowych w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiektach: sportowo-rekreacyjnym, administracyjnym, basenach krytych i odkrytych dla MOSiR w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług porządkowych w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w następujących obiektach: budynek administracyjny; hala sportowa; budynek z salą treningową do koszykówki, siłownią, salą fitness; budynek basenów krytych wraz z atrakcjami wodnymi, zapleczem technicznym oraz pomieszczeniami saun; teren basenów odkrytych. Łączna powierzchnia na której należy wykonać usługi porządkowe: 54264,88 m2. Wszystkie wymienione obiekty znajdują się w Stalowej Woli, przy ul. Hutniczej 15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO MOGĄ SIĘ UBIEGAĆ WYKONAWCY SPEŁNIAJĄCY NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1 Złożą ofertę na wykonanie zamówienia w miejscu i terminie określonym w SIWZ. 2. Akceptują i spełniają warunki zawarte w niniejszej SIWZ i projekcie umowy. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę w zakresie utrzymania czystości obiektów, w których prowadzona jest działalność sportowo-rekreacyjna włącznie z usługą udostępniania pływalni krytej i odkrytej. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na czas realizacji zamówienia, a w szczególności: a/ sprzętem i środkami do odkurzania, zamiatania, czyszczenia: wykładzin, paneli, posadzek: lastrykowych, terakotowych, drewnianych, betonowych, zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ, w części: Pozostałe istotne warunki zamówienia, b/ sprzętem i materiałami do pokrywania powierzchni podłóg typu panele, wykładziny, lastriko, posadzki drewniane powłokami konserwującymi, zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ, w części: Pozostałe istotne warunki zamówienia, e/ personelem złożonym z osób wyszkolonych, doświadczonych i kompetentnych w zakresie wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, f/ sprzęt i środki wymienione w podpunktach a i b winny spełniać normy obowiązujące na terenie Wspólnoty Europejskiej, a co za tym idzie posiadać odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia. 7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: 1 Dokumenty wymagane od Wykonawców: a) formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, b) potwierdzony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ, c) wykaz podwykonawców, którym Wykonawca zamierza zlecić całość, bądź część prac - jeżeli dotyczy - Załącznik nr 3 do SIWZ, d) potwierdzony wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ, e) oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu - Załącznik nr 5 do SIWZ, f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, g) wykaz wykonanych usług dotyczących utrzymania czystości obiektów, w których prowadzona jest działalność sportowo-rekreacyjna włącznie z usługą udostępniania pływalni krytej i odkrytej w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz potwierdzenie, że Wykonawca wykonał należycie, zlecone usługi z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje Wykonawca lub podmiot udostępniający Wykonawcy te narzędzia i maszyny (minimalne wymagania zawiera SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA), i) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca lub podmiot udostępniający Wykonawcy osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, j) jeżeli Wykonawca korzysta z potencjału technicznego i/lub osób innego podmiotu, musi przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu poświadczające udostępnienie wymienionego potencjału i/lub osób na czas realizacji zamówienia, k) polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę nie mniejsza niż 200 000 zł, 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - pełnomocnictwo ustanawiające reprezentacje wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - oferta winna zawierać dokumenty wymienione w SIWZ w pkt. 2.1 pdpkt. e, f, g, h, i, j, k, potwierdzające warunki udziału w postępowaniu dla każdego Wykonawcy z osobna. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3. Dodatkowe dokumenty jakie może złożyć Wykonawca mające wpływ na ocenę końcową jego oferty: - ważny co najmniej do końca roku 2010 Certyfikat zarządzania jakością DIN EN ISO 9001: 2000 w zakresie kompleksowych usług porządkowych potwierdzający wymagany przez Zamawiającego standard świadczonych usług, jeżeli Wykonawca wprowadził i stosuje system zarządzania jakością. 4. DODATKOWA INFORMACJA DLA OFERENTÓW MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ: 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 pdpkt: f, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawniona(e) do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem- i naniesioną datą. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić tego w inny sposób. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. Nie przedłożenie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożenie dokumentów zawierających błędy nie powoduje wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Zamawiający w takim wypadku wzywa Wykonawców do ich złożenia w określonym przez siebie terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń, mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowania, zgodnie z przepisami art.24 ust.2 ustawy o zamówieniach publicznych spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ważny do kończa roku 2010 Certyfikat zarządzania jakością DIN EN ISO 9001: 2000 w zakresie kompleksowych usług porządkowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosir.stalowawola.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach