Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH I INTROLIGATORSKICH DLA 31.WOG I PODODDZIAŁÓW BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU GOSPODARCZYM (54/ZP/16)

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 442 098 , fax. 261 442 101
  • Data zamieszczenia: 2016-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 261 442 098, fax. 261 442 101
    REGON: 10106725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH I INTROLIGATORSKICH DLA 31.WOG I PODODDZIAŁÓW BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU GOSPODARCZYM (54/ZP/16)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich dla 31.WOG i pododdziałów będących na zaopatrzeniu gospodarczym, tj. drukowanie dokumentów, instrukcji, rejestrów, kart, nadruków na foliach, płytach PCV itp. okładek, teczek, kronik, banerów, roll-upów, plakatów, notesów według wzorów określonych przez Zamawiającego oraz zgodnie z jego potrzebami. Zamawiający będzie zlecał wykonanie usług zgodnie ze swoimi potrzebami oraz w ramach maksymalnej wartości umowy. Szczegółowy opis przedmiotu oraz minimalną ilość usług, jakie Zamawiający zamierza zamówić zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. 2. Wykonanie usługi nastąpi w 2 etapach, na które składają się: wykonanie projektu materiału przez Wykonawcę oraz wykonanie ostatecznej wersji materiału. 3. Projekt materiału, który w ramach zawartej umowy wykona Wykonawca, oznacza propozycję finalnej wersji zamówionego materiału, co do jego wyglądu, kształtu, wielkości, kolorystyki oraz innych parametrów, które Zamawiający wskazał. 4. Wykonawca przed wykonaniem danej partii towaru zobowiązany jest każdorazowo do dostarczenia do pisemnej akceptacji Zamawiającego próbek towaru w celu zaakceptowania, jakości towaru. Termin dostarczenia próbek od złożenia zamówienia wynosi 24 godziny. 5. Wzory zamówień przekazywane będą Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym. 6. Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania projektu/próbki materiału zatwierdzi pisemnie projekt i prześle Wykonawcy przy użyciu poczty e-mail lub fax-u. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienia do trzech poprawek do projektu/próbki przedstawionego przez Wykonawcę. 7. Czas realizacji zamówienia od daty zaakceptowania projektu/próbki stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 8. Dostawa towarów wytworzonych w ramach wykonania zamówienia Zamawiającemu odbywać się będzie każdorazowo po telefonicznym zgłoszeniu. Koszty dostawy zamówienia obciążają Wykonawcę. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pilnego zlecenia wykonania zamówienia, zlecenie to powinno być wykonane w ciągu 48 godzin. 10. Zamawiający oświadcza, że wskazane grafiki (logo jednostek) są symbolami urzędowymi w rozumieniu art. 4 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. 2006, Nr 90, poz. 631 ze zm.) oraz, że posiada autorskie prawa majątkowe do pozostałych przekazanych materiałów. 11. Wykonawcy nie przysługują żadne prawa autorskie do projektów i wydrukowanych materiałów, bowiem są one w całości opracowywane przez Zamawiającego. 13. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji , o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zwiększonego zakresu umowy określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe. Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji, przedmiot zamówienia może się zwiększyć max. do 10% wartości umowy. Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi po takich samych cenach jednostkowych jak w zamówieniu podstawowym, zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie o asortymencie i zamawianych ilościach w terminie do 30 listopada 2016 r. Termin realizacji zamówienia opcjonalnego wynosi 14 dni od daty otrzymania powiadomienia. 14. Wypłata należności za wykonane usługi dokonywana będzie przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Za dzień spełnienia świadczenia uważa się datę przyjęcia przez bank zlecenia obciążenia rachunku Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru usługi. 15. Rozliczenia stron odbywać sie będą po zrealizowaniu pojedynczego zlecenia. 16. Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji prawidłowej jakości dostarczonego towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach