Przetargi.pl
Wykonanie usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych (zawodoznawczych) dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w tym z zakresu OZE, chemii spożywczej i ekologii oraz koordynowanie tych usług w ramach Projektu pn.: Nowe technologie - praktyczny wymiar chemii, fizyki i ekologii dla uczniów techników przez opiekuna zajęć. Zamówienie podzielono na 7 części, od 1 do 7

Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 90-142 Łódź, ul. Kopcińskiego 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6783378 , fax. 042 6780798
  • Data zamieszczenia: 2014-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
    ul. Kopcińskiego 29 29
    90-142 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6783378, fax. 042 6780798
    REGON: 47139038700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych (zawodoznawczych) dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w tym z zakresu OZE, chemii spożywczej i ekologii oraz koordynowanie tych usług w ramach Projektu pn.: Nowe technologie - praktyczny wymiar chemii, fizyki i ekologii dla uczniów techników przez opiekuna zajęć. Zamówienie podzielono na 7 części, od 1 do 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie, szkoleń grupowych w wymaganym zakresie przedmiotowym. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie funkcji opiekuna zajęć. Zamówienie podzielono na 7 części, od 1 do 7. 1.2.Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Nowe technologie - praktyczny wymiar chemii, fizyki i ekologii dla uczniów techników 2.Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Zamówienie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu grupowych zajęć edukacyjnych dla uczniów techników w zakresie tematycznym dotyczącym: wykorzystania odnawialnych źródeł energii (część 1, 2, 3 i 4), chemii spożywczej (część 5), ekologii (część 6). Zamówienie obejmuje również pełnienie funkcji opiekuna tych zajęć (część 7). 2.2.Warunki i sposób realizacji zajęć edukacyjnych (części 1-6) a) Zamawiający nie narzuca formy prowadzenia zajęć - w części teoretycznej, natomiast w części praktycznej zajęcia będą prowadzone z wykorzystaniem dostępnego sprzętu - w tym eksperymentalnych zestawów edukacyjnych. b) Osoba prowadząca zajęcia (części 1-6) zobowiązana jest do przeprowadzenia zajęć i wypracowania 10 projektów zaliczeniowych z każdą z grup. c) Zamawiający dokona podziału na grupy i dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów niezwłocznie po jej opracowaniu w oparciu o zatwierdzone plany lekcji. Przewiduje się utworzenie pięciu 10-osobowych grup uczniów. Dwie grupy uczniów będą odbywały zajęcia w ZS nr 1 w Bratoszewicach, a trzy grupy w ZSP nr 3 w Łodzi. Części 1-4 Zamawiający przewiduje zaangażowanie, dla każdej z tych części, w ilości 40 h / 5 grup, Część 5 Zamawiający przewiduje zaangażowanie w ilości 80 h / 5 grup, Część 6 Zamawiający przewiduje zaangażowanie w ilości 80 h / 5 grup, Część 7 Zamawiający przewiduje zaangażowanie w ilości maks. 30 h / miesiąc, d) Wykonawca (dotyczy części 1-6) zobowiązany będzie do opracowania - we współpracy z Zamawiającym, Dyrekcją szkół i opiekunem zajęć, harmonogramu zajęć. e) Zajęcia edukacyjne odbywać się będą raz lub dwa razy w tygodniu (w dni powszednie lub/i w soboty) w szkołach do których uczęszczają uczniowie danej grupy, w pomieszczeniach wyznaczonych przez Zamawiającego i Dyrekcję szkoły. f) Zamawiający przewiduje prowadzenie ww. zajęć w okresie od połowy października 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r. z wyłączeniem przerwy w zajęciach szkolnych (związanej ze Świętami Bożego Narodzenia - zwyczajowo 22 grudnia - 2 stycznia) oraz z wyłączeniem okresu przypadającego na ferie zimowe w województwie łódzkim (według harmonogramu ustalonego przez MEN). g) Zamawiający nie wyraża zgody na pełnienie przez którąkolwiek z wyznaczonych osób do prowadzenia zajęć (części 1-6), funkcji opiekuna stażu (część 7) h) Zajęcia mogą prowadzić osoby spełniające wymagania określone przez Zamawiającego w Dziale VI ust. 6. 2.3.Warunki realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna zajęć edukacyjnych. a) do jego obowiązków należy: - sprawdzenie jakości prowadzonych zajęć edukacyjnych pod względem merytorycznym, - sprawdzenie zgodności prowadzonych zajęć edukacyjnych z wymogami Projektu oraz scenariuszem zajęć, - weryfikacja osiągniętych przez uczniów wyników na podstawie wypracowanych konspektów, - bieżąca współpraca z osobami prowadzącymi zajęcia edukacyjne, w tym także w zakresie opracowania harmonogramu odbywania się zajęć, - koordynowanie działań związanych z prowadzonymi zajęciami oraz wsparcie merytoryczne dla osób prowadzących zajęcia, - utrzymywanie bieżącego kontaktu z Dyrekcją szkół uczestniczących w Projekcie, b) Zamawiający nie wyraża zgody na uczestniczenie przez osobę pełniącą funkcję opiekuna stażu udziału po stronie Wykonawcy przy realizacji zajęć edukacyjnych (udział w częściach 1-6) c) Zamawiający przewiduje prowadzenie ww. zajęć w okresie od połowy października 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. z wyłączeniem przerwy w zajęciach szkolnych (związanej ze Świętami Bożego Narodzenia - zwyczajowo 22 grudnia - 2 stycznia) oraz z wyłączeniem okresu przypadającego na ferie zimowe w województwie łódzkim (według harmonogramu ustalonego przez MEN). d) Funkcję opiekuna zajęć może pełnić osoba spełniająca wymagania określone przez Zamawiającego w Dziale VI ust. 6. 2.4.Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia a) Przez cały czas trwania projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Koordynator Projektu - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego. b) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją szkolenia zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. c) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, d) Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. e) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. f) Zamawiający wymaga, by osoby uczestniczące w realizacji poszczególnych części zamówienia (opiekun zajęć oraz osoby prowadzące zajęcia) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - podział zamówienia na części. Część 1 Zajęcia z wykorzystania OZE dotyczące eksperymentów przekształcania energii i pozyskiwania energii cieplnej z otoczenia (5 grup - łącznie 40 godzin) Część 2 Zajęcia z wykorzystania OZE dotyczące eksperymentów z pozyskiwania energii słonecznej (5 grup - łącznie 40 godzin) Część 3 Zajęcia z wykorzystania OZE dotyczące eksperymentów z pozyskiwania energii z technologii wodorowych i wiatrowych (5 grup - łącznie 40 godzin) Część 4 Zajęcia z wykorzystania OZE dotyczące eksperymentów z pozyskiwania energii z technologii ogniw paliwowych (5 grup - łącznie 40 godzin) Część 5 Zajęcia z chemii spożywczej w tym w zakresie wykrywania tłuszczów w pokarmach, wykrywania dodatków spożywczych w pokarmach, wykrywania substancji pobudzających w napojach (5 grup - łącznie 80 godzin) Część 6 Zajęcia z ekologii w tym w zakresie oceny warunków atmosferycznych i wpływu na organizm - 5 paneli tematycznych: pomiar tlenu i CO2 w atmosferze, pomiar pogody, pomiar wiatru i zanieczyszczeń powierza oraz pomiar hałasu w otoczeniu. Program obejmuje również wprowadzanie danych i analiza wyników po każdym eksperymencie z wykorzystaniem nowatorskiego oprogramowania komputerowego (5 grup - łącznie 80 godzin) Część 7 Pełnienie funkcji opiekuna zajęć edukacyjnych (30 godzin / miesiąc) 3.1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na nie więcej niż 4 części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckp.lodz.pl; www.bip.wckp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną