Przetargi.pl
Wykonanie usług pn. Całodobowa ochrona osób i mienia w zamku w Kórniku.

Polska Akademia Nauk Biblioteka Kórnicka ogłasza przetarg

  • Adres: 62-035 Kórnik, ul. Zamkowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 817 00 81 , fax. 61 817 19 30
  • Data zamieszczenia: 2011-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Akademia Nauk Biblioteka Kórnicka
    ul. Zamkowa 5 5
    62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie
    tel. 61 817 00 81, fax. 61 817 19 30
    REGON: 00032571300213
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bkpan.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Biblioteka Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług pn. Całodobowa ochrona osób i mienia w zamku w Kórniku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług pn. Całodobowa ochrona osób i mienia w zamku w Kórniku w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 114, poz. 740 ze zm.), tj. stała (całodobowa) bezpośrednia ochrona fizycznego Zamku w Kórniku, ul. Zamkowa 5, 82-035 Kórnik, polegająca na wykonywaniu zadań ochronnych zgodnie z uzgodnionym Planem Ochrony obiektu: - zapewnianiu ochrony mienia i osób przebywających w obiekcie - niedopuszczaniu do przebywania na terenie obiektu osób nieuprawnionych, - przeciwdziałaniu kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju i porządku, - natychmiastowym podejmowaniu działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych innych zdarzeń losowych, - dokonywaniu obchodów wewnętrznych chronionego obiektu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe, - kontrolowaniu legalności wynoszenia z i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów, - wydawaniu i przyjmowaniu kluczy do pomieszczeń oraz prowadzeniu stosownej ewidencji, - w sytuacjach szczególnych - ścisłej współpracy z Grupą Interwencyjną i służbami publicznymi: Policja, Strażą Pożarna, Strażą Miejską, itp., - wykonywaniu innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu, zleconych przez Zamawiającego, - niezwłocznym informowaniu kierownictwa Zamawiającego o nieprawidłowościach, awariach oraz o wszystkich okolicznościach mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu i codziennym pisaniu meldunku z przebiegu służby w Książce służby, - nadzorze i obsłudze wewnętrznych central alarmowych - prowadzeniu odpowiedniej dokumentacji ochronnej. Miejsca usytuowania posterunków oraz szczegółowy zakres czynności dla poszczególnych stanowisk są określone w uzgodnionym Planie Ochrony do wglądu przy podpisywaniu umowy. Wymagana obsada osobowa posterunków wynosi, minimum, 2 pracowników na dobę. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: Wykonawca do wykonywania usług zatrudni pracowników ochrony: - na podstawie umowy o pracę (pożądane), - posiadających zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań objętych zamówieniem, potwierdzoną odpowiednim orzeczeniem lekarskim, - wyposażonych w jednolite, estetyczne, czyste umundurowanie i odznaki służbowe (identyfikatory), Wykonawca zapewni, aby wszyscy zatrudnieni pracownicy ochrony posiadali licencję pracownika ochrony I stopnia lub II stopnia. Niniejsze zamówienie finansowane jest ze środków publicznych. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu. Na czas realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający będzie żądał posiadania przez wybranego Wykonawcę polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia. Na podstawie wcześniej realizowanej umowy Zamawiający szacuje wartość zamówienia na poziomie 104.821,05 euro. Nr ref. Zamawiającego: 161/2011. Zamawiający nie przewiduje umowy ramowej i aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bkpan.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach