Przetargi.pl
Wykonanie usług określania wartości nieruchomości na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2010-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług określania wartości nieruchomości na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez okres jednego roku, licząc od dnia zawarcia umowy, usług polegających na określaniu wartości nieruchomości na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia, w tym: część I - wycena lokalu mieszkalnego wraz z gruntem, wycena lokalu użytkowego, wycena budynku jednorodzinnego, wycena garażu, wycena garażu znajdującego się w budynku mieszkalnym; część II - wycena nieruchomości niezabudowanej jako przedmiotu sprzedaży( lub w innym celu) niezależnie od ilości działek zapisanej w jednej księdze wieczystej, wycena nieruchomości zabudowanej jednym budynkiem jako przedmiotu sprzedaży (lub w innym celu) niezależnie od ilości działek zapisanych w jednej księdze wieczystej; część III - aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów wykorzystywanych na cele handlowo-usługowo-produkcyjne (ok. 200 nieruchomości), przewidywana do wykonania w 2011 r., część IV - wycena wzrostu wartości nieruchomości w związku z naliczeniem opłaty adiacenckiej- do 5 działek, wycena wzrostu wartości nieruchomości w związku z naliczeniem opłaty planistycznej - do 5 działek; wg zasad ustalonych w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. Uwaga: wycena określonej przez Zamawiającego nieruchomości obejmuje wszystkie działki geodezyjne, z których składa się nieruchomość oraz wszystkie księgi wieczyste, w których jest zapisana. 2. Szczegółowy wykaz zamawianych usług oraz szacunkowe ilości określa formularz -Oferta- (załącznik nr 1 do siwz). 3.Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do: 1) wykonania aktualizacji wyceny w okresie 12 m-cy od jej sporządzenia, jeżeli będzie konieczna, bez dodatkowego wynagrodzenia za aktualizację, 2) poprawienia operatu wyceny w przypadku, gdy zostaną stwierdzone błędy w jego wykonaniu - bez dodatkowego wynagrodzenia, 3) uczestnictwa w postępowaniu odwoławczym (również przed sądami administracyjnymi) w sprawach, w których sporządzona wycena nieruchomości stanowiła podstawę wydania decyzji administracyjnej - bez dodatkowego wynagrodzenia. 4) Wykonawca będzie zobowiązany określić w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, 4. Zamawiający będzie zlecał wykonywanie określonych usług wyceny nieruchomości, gdy wystąpi taka potrzeba. Zlecenie wykonania określonych wycen będzie przesłane Wykonawcy za pośrednictwem faksu, z wyznaczonym każdorazowo przez Naczelnika Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości UM Inowrocławia terminem jego wykonania. 5. Zamawiający będzie regulował faktury Wykonawcy za zlecone i wykonane oraz odebrane bez zastrzeżeń przez Zamawiającego operaty wyceny w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury, przelewem na rachunek Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach