Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUG OCHRONIARSKICH na obiektach MOSiR w 2011r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8422562, 8447338 , fax. 015 8422562, 8447338
  • Data zamieszczenia: 2010-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Hutnicza 15 15
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8422562, 8447338, fax. 015 8422562, 8447338
    REGON: 83021758200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.stalowawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUG OCHRONIARSKICH na obiektach MOSiR w 2011r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie obejmuje usługi ochroniarskie w 2011r.:1.1 Fizyczna ochrona obiektów - pływalnia kryta i odkryta MOSiR oraz stadion piłkarski MOSiR przy ulicy Hutniczej 15 w Stalowej Woli w 2011r. - przy następujących założeniach: pływalnia odkryta - ochrona codzienna w dniach pracy basenów, 3 pracowników ochrony fizycznej, w okresie 25.06.2011 - 31.08.2011, w godzinach 10:00 - 18:30, pływalnia kryta - ochrona codzienna w dniach pracy basenów, 1 pracownik ochrony fizycznej, w okresach 02.01.2011 - 12.06.2011 i 04.07.2011 - 23.12.2011, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 18:30 - 23:00 z wyjątkiem okresów: 01.05.2011 w godzinach 15:00 - 23:00, 03.05.2011 w godzinach 10:00 - 23:00, 11.11.2011 w godzinach 10:00 - 23:00 oraz 04.07.2011 - 31.08.2011 w godzinach 10:00 - 23:00 w soboty i niedziele w godzinach 12:00 - 23:00, stadion piłkarski - ochrona codzienna, 1 pracownik ochrony fizycznej, w okresie 04.05.2011 - 31.10.2011, w godzinach 18:00 - 22:00, Dni, w których baseny będą nieczynne w 2010r.:01.01.2011 sobota 26.12.2011 poniedziałek 23.04.2011 sobota 27.12.2011 wtorek 24.04.2011 niedziela 28.12.2011 środa 25.04.2011 poniedziałek 29.12.2011 czwartek 01.11.2011 wtorek 30.12.2011 piątek 24.12.2011 sobota 31.12.2011 sobota 25.12.2011 niedziela Planowane okresy pracy basenów w 2011r.: 02.01.2011 - 12.06.2011 baseny kryte 25.06.2011 - 31.08.2011 baseny odkryte 04.07.2011 - 09.09.2011 baseny kryte (bez basenu głębokiego) 10.09.2011 - 23.12.2011 baseny kryte a/ Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy( w dniach od 02.01.2011r. do 31.12.2011r.) wynosi - 5.293,5 h. b/ Ilość godzin pracy określona w ppkt a/ jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości godzin faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, c/ Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących lub innych potrzeb, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, d/ W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, e/ Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin ochrony i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, f/ Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonywania usługi ochrony. 1.2 Ochrona i transport wartości pieniężnych i innych walorów (czeki, weksle itp.) przy użyciu własnych środków transportu Wykonawcy w zakresie pobrania od Zamawiającego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 15 - z kas basenowych i głównej kasy MOSiR-u do kasy wrzutowej Banku Spółdzielczego w Stalowej Woli przy ul. Okulickiego 56C, zamkniętych i zabezpieczonych pakietów (bez kasjera) wg wskazań Zamawiającego w 2011r. (w okresie od 02.01.2011 do 31.12.2011). a/ przyjmowanie pakietów będzie dokonywane przez pracowników Wykonawcy posiadających pisemne upoważnienie uprawniające ich do pobrania i wykonania transportu wartości pieniężnych. Upoważnienia te ważne są wraz z dowodem osobistym. b/ wymienione upoważnienia wydawane będą przez Kierownictwo Wykonawcy. c/ w przypadku zamiany pracownika pobierającego pakiety Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem usługi powiadomić o tym fakcie upoważnionego pracownika Zamawiającego, podając do wiadomości jego dane personalne. d/ szacunkowe zapotrzebowanie ilości konwojów w okresie realizacji umowy wynosi - maksimum 180 konwojów, wyliczone w następujący sposób: 7 razy w m-cu to daje 84 konwojów w roku (Zamawiający przyjmuje jako pewnik), + 8 razy w m-cu to daje 96 konwojów w roku (Zamawiający przyjmuje je warunkowo jako uzupełnienie części pewnej, uzależnione od bieżących potrzeb), e/ ilość konwojów określona w ppkt d/ jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości konwojów faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, f/ Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, g/ w związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, h/ rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość konwojów i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, i/ Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonywania usługi ochrony. 2. Zakres obowiązków w zakresie ochrony : 2.1 Ochrona fizyczna obiektów. 2.1.1 pływalnia odkryta: a/ prowadzenie zeszytu służby - przechowywany w portierni MOSiR w budynku administracyjnym: (32-wu kartkowy zeszyt w kratkę, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie i na okładce, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu miesiąca i ile to jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora; do której personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, kto pełnił dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu służby; po 31.08.2011r. przekazać zeszyt służby Zamawiającemu z fakturą za sierpień), b/ zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz zapewnienie łączności telefonicznej lub radiowej z własnym dyspozytorem, grupą interwencyjną, Koordynatorem, itp., c/ utrzymanie porządku i czystości na stanowiskach służby, dbałość o estetyczny wygląd zewnętrzny, d/ znajomość regulaminu obiektu i regulaminu korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie pływalni odkrytej, e/ prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, a zwłaszcza ogrodzeń, f/ zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren pływalni odkrytej, g/ nie wpuszczanie na teren pływalni odkrytej osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione, h/ wyprowadzanie z terenu pływalni odkrytej osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne lub zabronione, i/ udzielanie pomocy pracownikom MOSiR ( a w szczególności ratownikom, portierom oraz obsługującym punkty usługowe na terenie pływalni odkrytej ) na ich wezwanie lub mającym problemy z agresywnymi lub niepłacącymi klientami, j/ zgłaszanie Zamawiającemu wszelkie zauważone szkody lub nieprawidłowości zagrażające życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, k/ natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, l/ w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, m/ podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, n/ z chwilą zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, o/ przed zamknięciem pływalni odkrytej sprawdzenie czy wszyscy użytkownicy opuścili teren pływalni (fakt ten należy odnotować w zeszycie służby), p/ wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, r/ wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, s/ wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony na terenie pływalni odkrytej między godzinami 10:00 a 18:30, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w zeszycie służby prowadzonej przez pracowników ochrony), potwierdzenia ilości przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ. 2.1.2 pływalnia kryta: a/ prowadzenie zeszytu służby - przechowywany w pomieszczeniu służbowym w holu pływalni krytej: (część I to 100-tu kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń w I-szym półroczu, część II to 100-tu kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń w II-gim półroczu, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu miesiąca i ile to jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora ; do której personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, kto pełnił dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu służby; po wypełnieniu I-szej części zeszytu służby należy ją przekazać Zamawiającemu z fakturą za czerwiec, po wypełnieniu II-giej części zeszytu służby należy ją przekazać Zamawiającemu z fakturą za grudzień), b/ zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz zapewnienie łączności telefonicznej lub radiowej z własnym dyspozytorem, grupą interwencyjną, Koordynatorem, itp., c/ utrzymanie porządku i czystości na stanowiskach służby, dbałość o estetyczny wygląd zewnętrzny, d/ znajomość regulaminu obiektu i regulaminu korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie pływalni krytej, e/ na rozpoczęcie służby sprawdzenie działania systemu monitoringu na terenie pływalni krytej (rejestrator wraz z monitorem znajduje się w pomieszczeniu służbowym w holu pływalni krytej), f/ dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniu służbowym, g/ prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, h/ zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren pływalni krytej, i/ nie wpuszczanie na teren pływalni krytej osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione, j/ wyprowadzanie z terenu pływalni krytej osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne lub zabronione, k/ udzielanie pomocy pracownikom MOSiR ( a w szczególności ratownikom, kasjerkom lub szatniarkom na terenie pływalni krytej ) na ich wezwanie lub mającym problemy z agresywnymi lub niepłacącymi klientami (problem będzie rozwiązany poprzez zapłatę przez klienta lub spisanie jego danych przez wezwany patrol Policji), l/ zgłaszanie Zamawiającemu wszelkie zauważone szkody lub nieprawidłowości zagrażające życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, m/ natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, n/ w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, o/ podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, p/ z chwila zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, r/ w dniach od poniedziałku do piątku ok. godziny 19:00 kierowanie ruchem klientów pływalni krytej w okolicy bramki wejściowej na pływalnię oraz zwracanie uwagi na zmianę obuwia przez klientów pływalni, s/ przed zamknięciem pływalni krytej i opuszczeniem pomieszczenia służbowego sprawdzenie czy wszyscy użytkownicy opuścili teren pływalni, czy działa system monitoringu (ewentualną usterkę monitoringu należy zgłosić kasjerce w kasie basenów krytych), stan wyposażenia pomieszczenia służbowego (fakt ten należy odnotować w zeszycie służby), t/ wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, u/ wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, w/ wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony na terenie pływalni krytej między godzinami 18:30 a 23:00 w dniach od poniedziałku do piątku i w soboty oraz niedziele między godzinami 12:00 a 23:00, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w książce dyżurów prowadzonej przez pracowników ochrony) potwierdzenia ilości przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ . 2.1.3 stadion piłkarski MOSiR w Stalowej Woli przy ulicy Hutniczej: a/ prowadzenie zeszytu służby - przechowywany w portierni w budynku pawilonu sportowego MOSiR: (100-tu kartkowy zeszyt w kratkę, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie i na okładce, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu miesiąca i ile to jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora; do której personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, kto pełnił dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu służby; po 31.10.2011r. przekazać zeszyt służby Zamawiającemu z fakturą za październik), b/ zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz zapewnienie łączności telefonicznej lub radiowej z własnym dyspozytorem, grupą interwencyjną, Koordynatorem, itp., c/ utrzymanie porządku i czystości na stanowiskach służby, dbałość o estetyczny wygląd zewnętrzny, d/ znajomość regulaminu obiektu i regulaminu korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie stadionu MOSiR przy ulicy Hutniczej 15 w Stalowej Woli, e/ prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, a zwłaszcza ogrodzeń, f/ zwracanie uwagi na korzystanie z urządzeń sportowych (bieżnie, boiska, rzutnie), czy osoby korzystające z w/w urządzeń znajdują się pod opieka trenera, instruktora, nauczyciela W-Fu, reagowanie na samowolne korzystanie z w/w urządzeń, g/ reagowanie na próby samowolnego przestawiania urządzeń sportowych, np. bramek piłkarskich, h/ przed zamknięciem bram stadionowych ok. godziny 20:00 sprawdzenie czy wszyscy użytkownicy opuścili teren stadionu (fakt ten należy odnotować w zeszycie służby), i/ nie wpuszczanie na teren stadionu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione, j/ zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren stadionu, piciu alkoholu i paleniu ognisk, k/ wyprowadzanie z terenu stadionu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne lub zabronione, l/ udzielanie pomocy pracownikom MOSiR obsługującym punkty usługowe na terenie stadionu na ich wezwanie lub mającym problemy z agresywnymi lub niepłacącymi klientami, m/ zgłaszanie Zamawiającemu wszelkie zauważone szkody lub nieprawidłowości zagrażające życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, n/ natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, o/ w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, p/ podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, r/ z chwilą zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, s/ wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, t/ wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, u/ wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony na terenie stadionu między godzinami 18:00 a 22:00, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w zeszycie służby prowadzonej przez pracowników ochrony), potwierdzenia ilości przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ. 2.2 Ochrona i transport wartości pieniężnych i innych walorów: a/ każdorazowo potwierdzenie w rejestrze Zamawiającego przejęcia pakietu przygotowanego przez Zamawiającego, bez sprawdzania ich zawartości, b/ transport i ochrona wartości pieniężnych przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu, na trasie kasa/MOSiR w Stalowej Woli przy ulicy Hutniczej 15 do wrzutni w Banku Spółdzielczym w Stalowej Woli przy ulicy Okulickiego 56C, c/ zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz z Zamawiającym (np. krótkofalówki). d/ wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 16 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.stalowawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach