Przetargi.pl
Wykonanie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na zadaniu inwestycyjnym p .n. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości , Guzów Osada ,Guzów ul. Sienkiewicza oraz Guzów przy drodze krajowej- gm. Wiskitki Etap I cz. 2.

Urząd Gminy Wiskitki ogłasza przetarg

  • Adres: 96-315 Wiskitki, ul. Kościuszki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8567212 , fax. 046 8554154
  • Data zamieszczenia: 2013-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wiskitki
    ul. Kościuszki 1 1
    96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie
    tel. 046 8567212, fax. 046 8554154
    REGON: 00054654900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiskitki.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na zadaniu inwestycyjnym p .n. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości , Guzów Osada ,Guzów ul. Sienkiewicza oraz Guzów przy drodze krajowej- gm. Wiskitki Etap I cz. 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na zadaniu inwestycyjnym p.n. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości , Guzów Osada, Guzów ul. Sienkiewicza oraz Guzów przy drodze krajowej- gm. Wiskitki Etap I cz. 2. 2.Podstawowe parametry inwestycji objętej świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego: 2.1 kolektory sanitarne: S-2, S-3, S-4, S-4A, S-9, S-40, S-41, S-42 o łącznej długości 2.493 mb, z tego: ? 200 mm - 1341 mb, ? 250 mm - 1152 mb, 2.2 kanały boczne o łącznej długości 219 mb, z tego: ? 160 mm - 197 mb, ? 200 mm - 22 mb. 2.3 kolektory tłoczne T-5 o łącznej długości 1376 mb, z tego: ? 225 mm - 137 mb, 2.4 przepompownia sieciowa P-5. szt.1 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia budowy kanalizacji zawarty jest w przedmiarach robót w Projekcie budowlanym i wykonawczym kanalizacji sanitarnej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót , Dokumentacji określającej techniczne parametry gruntu. Dokumenty te dostępne są na stronie internetowej www.wiskitki.bip.net w zakładce komunikaty i ogłoszenia dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr.I.Z.271.1.2013 r. dla ww inwestycji. 4.Wynagrodzenie Wykonawcy robót budowlanych dokonywane będzie na podstawie kosztorysu ofertowego opracowanego przez Wykonawcę robót budowlanych (wynagrodzenie kosztorysowe). 5. Niniejsze zamówienie stanowi część projektu p.n. Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Wiskitki oraz budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Guzów na realizację którego Gmina Wiskitki ubiega się o uzyskanie dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy usług nadzoru inwestorskiego 6.1.Wykonawca niniejszego zamówienia przedstawi Zamawiającemu osobę na stanowisko koordynatora inwestycji . 6.2. Koordynator będzie odpowiedzialny za koordynację inwestycji oraz prowadzenie działań koordynacyjnych. 6.3.Wykonawca zobowiązuje się nadzorować i rozliczać wykonywane roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót 6.4.Wykonawca przy realizacji swoich zadań zobowiązuje się do dołożenia szczególnej staranności, uwzględniając profesjonalny charakter prowadzonej przez siebie działalności. 6.5.Wykonawca będzie przedstawicielem Zamawiającego na budowie upoważnionym do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych tej budowy w ramach dokumentacji i prawa budowlanego oraz umowy o jej realizację, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 6.6.Wykonawca sprawować będzie kontrolę przebiegu budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 6.7.Częstotliwość pobytów na budowie musi być dostosowana do potrzeb realizowanych robót budowlanych, przy czym nie mogą być one rzadsze niż 2 razy w tygodniu w przypadku ciągłej realizacji robót budowlanych. 6.8. Zakres obowiązków inspektora nadzoru: 6.8.1.Obowiązki inspektora nadzoru będą realizowane w zakresie wynikającym z Ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych tej ustawy a ponadto: a.) Reprezentacja inwestora na budowie, sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowywanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. b.) Prowadzenie rozliczenia budowy z uwzględnieniem kosztorysowego wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych. c.) Rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót budowlanych. d.) Podejmowanie decyzji natury technicznej, w celu sprawnej realizacji inwestycji, po wcześniejszym uzgodnieniu zaproponowanych rozwiązań z Zamawiającym. e). Udział w naradach dotyczących przebiegu realizacji inwestycji, organizowanych przez Zamawiającego. 6.8.2.Szczegółowe obowiązki inspektora nadzoru: a.) Przed rozpoczęciem realizacji robót budowlanych inspektor nadzoru zapozna się z dokumentacją projektową, następnie zidentyfikuje i zgłosi Zamawiającemu ewentualne wady tej dokumentacji oraz przyszłe problemy mogące zaistnieć w trakcie wykonywania inwestycji. b.) W przypadku wykrycia wad dokumentacji lub innych potencjalnych problemów na każdym etapie realizacji inwestycji, inspektor nadzoru przedstawi propozycję naprawy tych wad i rozwiązania problemów do akceptacji Zamawiającego. c.) Inspektor nadzoru zobowiązuje się do egzekwowania jakości robót i materiałów zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz występowania do Zamawiającego z wnioskiem na temat możliwych sposobów obniżenia kosztów inwestycji bądź zastosowania co najmniej równoważnych rozwiązań materiałowych i technicznych. d.) Zmiany zaproponowane przez inspektora nadzoru mogące wpłynąć na opóźnienie realizacji inwestycji bądź zwiększenie kosztów muszą być zgodne z dokumentami przetargowymi na wykonawstwo robót budowlanych i usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru oraz zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. e.) Obowiązkiem inspektora nadzoru będzie każdorazowy udział w czynnościach przekazania terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych, jak i udział w czynnościach przekazania wykonanych robót budowlanych Zamawiającemu. f.) Inspektor nadzoru będzie brał udział w czynnościach odbioru wszelkich robót, w tym zanikających i ulegających zakryciu. g.) Inspektor nadzoru zobowiązuje się do przygotowania odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru, przy czym odbiory częściowe odbywać się będą wg umowy na roboty budowlane. h). Inspektor nadzoru zobowiązuje się do spowodowania dostarczenia wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu w zakresie zgodnym z ustawą Prawo budowlane. i.) Inspektor nadzoru dokona kontroli zgodności oznakowania robót i dróg przejazdowych placu budowy z zatwierdzonym Projektem Organizacji Ruchu na czas budowy. j.) Inspektor nadzoru ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistnieniu okoliczności związanych z nieprawidłowym wykonywaniem robót budowlanych oraz niewłaściwym zachowaniem pracowników Wykonawcy robót budowlanych. k.) Inspektor nadzoru dokona sprawdzenia i weryfikacji dokumentacji powykonawczej oraz obmiaru powykonawczego i sprawdzeniu kosztorysu powykonawczego. l.) Inspektor nadzoru zobowiązuje się do przygotowania wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacją i rozliczeniem inwestycji, wymaganych przez Zamawiającego i instytucje zewnętrzne. ł.) Inspektor nadzoru weźmie udział w czynnościach pogwarancyjnego odbioru robót budowlanych. 6.8.3.Pozostałe obowiązki inspektora nadzoru: a.) Inspektor nadzoru zapewni stałą wymianę informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. b.) Inspektor nadzoru zobowiązuje się do udostępnienia wszelkich informacji związanych z realizacją inwestycji uprawnionym osobom i instytucjom oraz umożliwienia dostępu do terenu budowy dla osób upoważnionych. c.) Inspektor nadzoru zobowiązuje się do rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia. d.) W sprawach wszelkich zmian związanych z realizacją inwestycji, a dotyczących wad w dokumentacji, konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, zmiany kosztów lub terminu wykonania robót budowlanych, inspektor nadzoru każdorazowo na piśmie przedstawi Zamawiającemu okoliczności zaistnienia powyższych sytuacji oraz przekaże szczegółowy wniosek z propozycją ich rozwiązania. e.) Inspektor nadzoru ponadto musi uzyskać pewność co do wiarygodności wyników badań laboratoryjnych przedstawianych przez Wykonawcę robót budowlanych. W tym celu inspektor nadzoru ma prawo do zlecenia badań sprawdzających wyników badań przedstawianych przez Wykonawcę robót budowlanych. f). Koszt badań sprawdzających, których wynik jest niezgodny ze S. T. W. i. O. R. obciąża Wykonawcę robót budowlanych. 6.9.Pozostałe informacje dotyczące świadczenia usług: a.) Inspektor nadzoru będzie w szczególności decydować o dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót, zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, S.T.W.i.O.R.B. oraz podpisanych umów. b.) Inspektor nadzoru ma prawo w szczególności: - wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania obliczeń, pomiarów kontrolnych, prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, - żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, pozwoleniem na budowę lub podpisaną umową na wykonanie robót budowlanych. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenie udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust 1 pkt 6 Pzp. W przypadku wprowadzenia robót budowlanych zamiennych lub ograniczenia zakresu rzeczowego robót budowlanych inspektor nadzoru zobowiązany będzie dokonać kontroli i rozliczenia robót budowlanych niewykonanych i robót zamiennych oraz robót z tytułu zwiększenia zakresu, w ramach wynagrodzenia. 11.Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: 11.1.Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w Załączniku Nr 3 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11.2 . Dodatkowe informacje na temat podwykonawców. Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszymi podwykonawcami. Wykonawca najpóźniej na 14 dni przed zawarciem umowy z podwykonawcą wystąpi z wnioskiem wraz kompletem dokumentów o pisemną zgodę Zamawiającego na podpisanie umowy z zaproponowanym podwykonawcą. 11.3.Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawca jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego. 11.4.Dodatkowe informacje na temat podwykonawców zawarte są we wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr. 8 do SIWZ. 12. Wymagania organizacyjne 12.1.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ubezpieczenia na własny koszt w okresie obowiązywania niniejszej umowy z tytułu szkód i od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na kwotę minimum 200 000 zł. 12.2.Dopełnienia wszelkich obowiązków wynikających z przepisów lub standardów wiedzy technicznej służących prawidłowemu zrealizowaniu niniejszej umowy. 13. Wymagania dot. gwarancji 13.1.Zamawiający wymaga aby Wykonawca ( inspektor nadzoru)w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawcy robót budowlanych zapewnił pełną obsługę okresu gwarancji i rękojmi zgodnie z zobowiązaniami wynikającymi z niniejszej umowy. 13.2.Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi przez cały okres odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do dodatkowego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiskitki.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach