Ośrodek Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień w Inowrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Toruńska 26
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 357 43 89 , fax. 052 357 43 89
- Data zamieszczenia: 2010-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień w Inowrocławiu
ul. Toruńska 26 26
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 357 43 89, fax. 052 357 43 89
REGON: 09299616600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.profilaktyka.inowroclaw.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług medycznych na potrzeby Izby Wytrzeźwień w Inowrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9 (usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej) 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych osobom doprowadzonym do Izby Wytrzeźwień w Inowrocławiu, w dniach: od piątku godz. 15:00 do poniedziałku godz. 15:00 każdego tygodnia. Zamawiający wymaga, aby usługi medyczne wykonywało min. 5 lekarzy. 3. W zakres zamówienia wchodzi: 1) opieka nad osobami doprowadzonymi i przebywającymi w Izbie Wytrzeźwień, w tym udzielanie pomocy medycznej, 2) badania lekarskie osób doprowadzonych, w celu stwierdzenia: a) braku objawów stanu nietrzeźwości uzasadniających umieszczenie w Izbie, b) potrzeby udzielenia pomocy doraźnej, która może być udzielona w Izbie, c) konieczności wykonania zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniających objawy stanu nietrzeźwości oraz braku przeciwwskazań do umieszczenia w Izbie, d) istnienia medycznych przesłanek skierowania do szpitala lub innego zakładu opieki, 3) powiadomienie pogotowia lub zespołu ratownictwa medycznego, w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do Izby wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, 4) decydowanie o przyjęciu lub odmowie przyjęcia do Izby, w tym podejmowanie decyzji o nie przyjęciu osoby doprowadzonej na podstawie pisemnego wniosku członka najbliższej rodziny osoby doprowadzonej lub jej opiekuna prawnego, biorąc pod uwagę stan zdrowia oraz objawy nietrzeźwości, 5) decydowanie o potrzebie badania alkomatem lub alkotestem, 6) niezwłoczne zawiadomienie Policji, z podaniem terminu, do którego osoba będzie przebywać w Izbie, o powzięciu uzasadnionego podejrzenia, że osoba przyjęta popełniła przestępstwo, lub stwierdzenia u tej osoby: a) uszkodzenia ciała, b) braku dokumentów tożsamości, c) posiadania broni, d) posiadania narzędzi lub innych przedmiotów, co do których może zachodzić uzasadnione przypuszczenie, że służyły lub mogą być przeznaczone do popełnienia przestępstwa albo pochodzą z przestępstwa, oraz w razie powstania innych okoliczności uzasadniających przypuszczenie, że popełniono przestępstwo, 7) sprawowanie nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w Izbie Wytrzeźwień, 8) podejmowanie decyzji o zastosowaniu lub zaprzestaniu stosowania środka przymusu bezpośredniego, 9) kontrolę stanu osoby, w stosunku do której zastosowano środek przymusu, niezwłocznie po zaprzestaniu stosowania środka przymusu bezpośredniego, 10) odnotowywanie w karcie ewidencyjnej zastosowania środka przymusu bezpośredniego z podaniem powodu zastosowania, rodzaju zastosowanego środka, czasu stosowania środka, opisu reakcji osoby podczas stosowania przymusu bezpośredniego oraz po jego zaprzestaniu, 11) wypełnienie karty pobytu w części dotyczącej stanu zdrowia pacjenta, jego zachowań, jak również wyników badań lekarskich i wydanych opinii, 12) sporządzenie raportów z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem liczby przyjętych osób oraz wszystkich istotnych okoliczności pobytu, 13) powiadomienie niezwłocznie Policji oraz straży gminnej o braku wolnych miejsc w Izbie Wytrzeźwień, 14) zawiadamianie niezwłocznie Dyrektora Ośrodka Profilaktyki o zgonie osoby przebywającej w Izbie Wytrzeźwień, 15) informowanie osób opuszczających Izbę o szkodliwości nadużywania alkoholu oraz motywowanie do podjęcia leczenia odwykowego. 4. Warunki finansowania zamówienia. Zamawiający będzie rozliczał wykonanie przedmiotu zamówienia miesięcznie na podstawie przekazanego przez Wykonawcę rachunku/faktury z załączonym zestawieniem ilości wypracowanych godzin i dat odbytych dyżurów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.profilaktyka.inowroclaw.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Osielsko w 2016 r.
Dodano: 2015-12-09 - Usługa: świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, będących podopiecznymi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w miejscu zamieszkania podopiecznego - teren gminy Mogilno, w okresie od dnia 15.01.2016 r., jednak nie dłużej niż do dnia 30.06.2016 r.
Dodano: 2015-12-01 - Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Osiek w roku kalendarzowym 2016.
Dodano: 2015-11-10 - Usługa świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, będących podopiecznymi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w miejscu zamieszkania podopiecznego - teren gminy Mogilno, w okresie od dnia 01.01.2016, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2016, w ilości maksymalnej do 1.400 godzin miesięcznie dla łącznie ok 65 osób.
Dodano: 2015-10-22 - Wynajem i serwis mat wejściowych
Dodano: 2015-03-19 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Osielsko w 2015 r.
Dodano: 2014-12-09 - Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Osiek w roku kalendarzowym 2015
Dodano: 2014-11-04 - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku, Osiek 81A, 87-340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie, 56 49 381 21/23
Dodano: 2014-06-13 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Osielsko w 2014 r.
Dodano: 2014-04-24 - Świadczenie usług związanych z wykonaniem zadania, Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć szkoleniowych, warsztatowych oraz turnusu rehabilitacyjnego
Dodano: 2014-04-16