Przetargi.pl
Wykonanie usług gospodarki leśnej w zakresie mechanicznego rozdrabniania pozostałości pozrębowych w Nadleśnictwie Okonek w 2010r.

Nadleśnictwo Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Kolejowa 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2669101, 269102 w. 38 , fax. 067 2669519
  • Data zamieszczenia: 2010-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Okonek
    ul. Kolejowa 16 16
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2669101, 269102 w. 38, fax. 067 2669519
    REGON: 57006445800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/web/okonek
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług gospodarki leśnej w zakresie mechanicznego rozdrabniania pozostałości pozrębowych w Nadleśnictwie Okonek w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) zakres rzeczowy Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług gospodarki leśnej w zakresie mechanicznego rozdrabniania pozostałości porębowych w Nadleśnictwie Okonek w 2010r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do niniejszej specyfikacji. Zamawiający uzna ofertę za złożoną poprawnie, jeżeli będzie ona obejmować cały zakres prac przewidzianych do wykonania i spełniać będzie wymagania SIWZ. b) Warunki wykonywania zadania. 1. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wg zakresu rzeczowego i lokalizacji określonych w Specyfikacji i ofercie Wykonawcy. 2. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac określane będą w zleceniach przekazania prac do wykonania sporządzanych przez właściwych terytorialnie leśniczych, przy czym wymagane jest wykonanie prac : na powierzchni 28,20 ha (lokalizacje opisane w zał. nr 10 do SIWZ) w terminie do 31.07.2010r., pozostałe 21,19 ha w terminie do 30.11.2010r. 3. Odbiór ilościowo - jakościowy prac dokonywany będzie przez właściwych terytorialnie leśniczych na podstawie protokołu odbioru robót. Protokół odbioru robót będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez wykonawcę usługę. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia wszelkich odpadów i nieczystości z powierzchni na której wykonywane będą prace. 5. W trakcie wykonania umowy zamawiający może zmienić lokalizację wykonywania zamówienia, co udokumentuje wystawiając zlecenie z wskazaniem nowych lokalizacji. 6. Strony dopuszczają możliwość zmiany lokalizacji wykonania prac leśnych oraz redukcji zakresu umowy do wykonania, a zmniejszenie wynagrodzenia będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych prac. Strony przyjmują możliwość zmiany do zakresu usług między innymi w przypadkach , gdy wystąpi : - spadek sprzedaży drewna, - korekta w planie finansowo-gospodarczym nadleśnictwa , wprowadzona zgodnie z zaleceniami jednostek nadrzędnych, - oficjalna zmiana w przepisach i zasadach obowiązujących w gospodarce leśnej. 7. Strony przyjmują, zmianę lokalizacji wykonania prac leśnych na podanym adresie leśnym i powstanie konieczności wykonania ww. zabiegu o tym samym charakterze w innym wydzieleniu - wielkość prac musi być porównywalna. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania zasad i kryteriów FSC. c) Warunki zapłaty za wykonane usługi. 1. Zapłata za wykonane usługi następować będzie na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do zapłaty faktur złożonych przez Wykonawcę. 2. Ceny netto określone w umowie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy. 3. Rozliczenia za zlecone i wykonane prace następować będą na podstawie stawek jednostkowego wykonania, jakie zostały podane w ofercie wykonawcy w formularzu ofertowym. 4. Podstawą wystawienia faktury będzie (Protokół odbioru robót)sporządzony, potwierdzony, sprawdzony i zatwierdzony. 5. W przypadku stwierdzenia , przy odbiorze prac, istotnych usterek w wykonaniu przedmiotu umowy, Zamawiający może odmówić przyjęcia prac wykonanych wadliwie, do czasu usunięcia usterek - konsekwencje stwierdzenia wystąpienia istotnych usterek zawiera umowa. 6. Zapłata za wykonane usługi następować będzie w ciągu 30 od daty złożenia faktury do Zamawiającego. 7. Zamawiający nie wyraża zgody na cesję wierzytelności wynikającej z realizacji niniejszej umowy, bez pisemnej zgody Zamawiającego. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium. 2. Wysokość wadium ustala się na kwotę - 820,00 złotych. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: 1) pieniądzu; wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w - Bank : BGŻ S.A. Piła - Nr rachunku : 79 2030 0045 1110 0000 0078 1570 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania lub jego skróconą wersję: Wadium przetargowe na mechanicznego rozdrabniania pozostałości pozrębowych w Nadleśnictwie Okonek w 2010r. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK , gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy : a) Nazwa i adres Zamawiającego , b) Określenie przedmiotu zamówienia c) Nazwę i adres Wykonawcy Wadium w formie innej niż przelew bankowy musi być złożone za pokwitowaniem w Nadleśnictwie Okonek, 64-965 Okonek, ul. Kolejowa 16, w pokoju nr 4. , do oferty zaleca się załączyć kserokopie dokumentu wadium. 3) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 2010-06-30 do godz. 1000 4) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego . 5) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 6) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.- tzn. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust.1 , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 8) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9) W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/web/okonek
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach