Przetargi.pl
Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb realizowanych zadań własnych powiatu i zleconych z zakresu administracji rządowej

Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43400 Cieszyn, ul. Bobrecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 777 213 , fax. 334 777 133
  • Data zamieszczenia: 2017-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
    ul. Bobrecka 29
    43400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 334 777 213, fax. 334 777 133
    REGON: 7218622400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb realizowanych zadań własnych powiatu i zleconych z zakresu administracji rządowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb realizowanych przez Wydział Nieruchomości zadań własnych powiatu i zleconych z zakresu administracji rządowej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie odrębne części, tzn. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części. 2.1 Część I - dotyczy realizacji zadań własnych powiatu, tj.: 2.1.1. Podziały działek: a) dokonanie podziału działek położonych w gminie Ustroń, obręb Ustroń, oznaczonych nr 3414, 4934/11, 4934/12, 5056/2, 3415/13, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej. Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.b)dokonanie podziału działki położonej w gminie Brenna, obręb Brenna, oznaczonej nr 4515, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. c)dokonanie podziału działki położonej w gminie Goleszów, obręb Dzięgielów, oznaczonej nr 1066/1, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej. Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. d) dokonanie podziału działki położonej w gminie Skoczów, obręb 2, oznaczonej nr 125/3, celem wydzielenia części gruntu, zajętego pod pas drogi powiatowej. Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. e)dokonanie podziału działki w gminie Skoczów, obręb Kowale, oznaczonej nr 272/1, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej:- wstępny projekt podziału, - ostateczny podział. Podstawa prawna podziału: ustawa z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami. f) dokonanie podziału działki w gminie Skoczów, obręb Bładnice Górne, oznaczonej nr 183/5, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej. Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. g)dokonanie podziału działki w gminie Wisła, obręb Wisła, oznaczonej nr 5581/4, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. h)dokonanie podziału działki w gminie Chybie, obręb Zaborze, oznaczonej nr 476/1, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. i)dokonanie podziału działki w gminie Chybie, obręb Zaborze, oznaczonej nr 427/1, celem wydzielenia części gruntu zajętego pod pas drogi powiatowej. Podstawa prawna podziału: art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. j)dokonanie podziału gruntu na terenie Powiatu Cieszyńskiego, nie objętego pkt 1-9, celem wydzielenia części gruntu zajętej pod pas drogi powiatowej, bądź dla innych potrzeb np. zbycia. Podział działki o powierzchni do 1 ha. Podział działki o powierzchni powyżej 1 ha. Podstawa prawna: - ustawa z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami - ustawa z dnia 13.10.1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. Projekt podziału powinien obejmować kopię mapy zasadniczej z wrysowanymi granicami działek ewidencyjnych obrazując przebieg całej działki stanowiącej przedmiot podziału. 2.1.2. Aktualizacja mapy zasadniczej: a)grunt położony na terenie Powiatu Cieszyńskiego, zajęty pod pas drogi powiatowej dla działki o powierzchni do 1 ha b)grunt położony na terenie Powiatu Cieszyńskiego, zajęty pod pas drogi powiatowej dla działki o powierzchni powyżej 1 ha. 2.1.3Inne prace, w tym: - wyznaczenie punktów granicznych – 10szt.- wrysowanie pasa służebności drogowej na kopii mapy zasadniczej z nakładką ewidencyjną -1 szt. 2.2. Część II dotyczy realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, tj.: 2.2.1. Podziały działek: a)dokonanie podziału 4 działek dla potrzeb postępowania o zwrot nieruchomości. Zakłada się podział każdej z poszczególnych działek na dwie działki.b)dokonanie podziału 1 działki w postępowaniu mającym na celu zbycie wydzielonej części gruntu. Zakłada się podział na dwie działki. 2.2.2. Opracowania kameralne do celów prawnych (wykazy zmian gruntowych/wykazy synchronizacyjne.Zakłada się objęcie tego rodzaju opracowaniami 8 działek. 2.2.3. Wrysowanie pasa służebności gruntowej na mapę zasadniczą. Zakłada się wystąpienie zlecenia dwóch opracowań dla pojedynczych działek. 2.2.4. Wznowienie granic działki. Zakłada się wznowienie 8 punków granic jednej działki objętej postępowaniem o zwrot nieruchomości. 2.2.5. Wyznaczenie punktów granicznych Zakłada się wyznaczenie około 10 punktów granicznych (np. w wyniku uprzedniego podziału).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach