Przetargi.pl
Wykonanie usług geodezyjnych dla Miasta Jelenia Góra w roku 2020

Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159, 7546204
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
    Pl. Ratuszowy 58
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159, 7546204
    REGON: 23082152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług geodezyjnych dla Miasta Jelenia Góra w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym wykonywaniu usług geodezyjnych dla potrzeb Miasta Jelenia Góra, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 276) oraz w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 65 z późn. zm.). Opis przedmiotu zamówienia prezentuje szczegółowy zakres czynności oraz orientacyjne zapotrzebowanie na przedstawione poniżej usługi geodezyjne realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 10 grudnia 2020 r. Zamówienie podzielone jest na 5 części. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zleceń szczegółowych, których przedmiotem będą odpowiednio: CZĘŚĆ I - obejmuje: 1) sporządzenie podziału nieruchomości na 2 działki – 6 projektów podziałów, 2) sporządzenie podziału nieruchomości na 3 do 10 działek – 3 projekty podziałów, 3) wyznaczenie i stabilizacja punktów granicznych po podziale – ok. 40 pkt., 4) wznowienie znaków granicznych – ok. 17 znaków, 5) aktualizacja danych w zakresie EGiB lub aktualizacja mapy – 1 aktualizacja, 6) sporządzenie mapy do zasiedzenia – 1 zlecenie. Zamówienie realizowane będzie dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra, obręby: - od 0001 - Cieplice I do 0011 - Cieplice II. Wykonawca uzyskuje we własnym zakresie, własnym staraniem i na własny koszt wszelkie materiały i informacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ II - obejmuje: 1) sporządzenie podziału nieruchomości na 2 działki – 3 projekty podziałów, 2) sporządzenie podziału nieruchomości na 3 do 10 działek – 1 projekt podziału, 3) podział w wyniku którego powstanie więcej niż 10 działek – 1 projekt podziału, 4) wyznaczenie i stabilizacja punktów granicznych po podziale – ok. 40 pkt., 5) wznowienie znaków granicznych – ok. 35 znaków, 6) aktualizacja danych w zakresie EGiB lub aktualizacja mapy – 1 aktualizacja. Zamówienie realizowane będzie dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra, obręby: - 0012 - Sobieszów I, - 0013 – Sobieszów II, - 0014 – Jagniątków, - 0030 – Goduszyn I. Wykonawca uzyskuje we własnym zakresie, własnym staraniem i na własny koszt wszelkie materiały i informacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ III - obejmuje: 1) sporządzenie podziału nieruchomości na 2 działki – 5 projektów podziałów, 2) sporządzenie podziału nieruchomości na 3 do 10 działek – 3 projekty podziałów, 3) podział w wyniku którego powstanie więcej niż 10 działek – 1 projekt podziału, 4) wyznaczenie i stabilizacja punktów granicznych po podziale – ok. 40 pkt., 5) wznowienie znaków granicznych – ok. 33 znaków, 6) aktualizacja danych w zakresie EGiB lub aktualizacja mapy – 2 aktualizacje. Zamówienie realizowane będzie dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra, obręby: - 0025 - Czarne I, - 0026 - Czarne II, - 0029 – Czarne, - od 0032 32 do 0038 38, - od 0040 40 do 0044 44. - 0060 60, Wykonawca uzyskuje we własnym zakresie, własnym staraniem i na własny koszt wszelkie materiały i informacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ IV - obejmuje: 1) sporządzenie podziału nieruchomości na 2 działki – 4 projekty podziałów, 2) sporządzenie podziału nieruchomości na 3 do 10 działek – 2 projekty podziałów, 3) wyznaczenie i stabilizacja punktów granicznych po podziale – ok. 40 pkt., 4) wznowienie znaków granicznych – ok. 60 znaków, 5) aktualizacja danych w zakresie EGiB lub aktualizacja mapy – 2 aktualizacje. Zamówienie realizowane będzie dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra, obręby: - 0018 – od Jelenia Góra 1 do 0022 – Jelenia Góra 5, - 0023 23NE, - 0024 24, - 0027 27, - 0028 28NE, - od 0061 – Maciejowa I do 0063 – Maciejowa III. Wykonawca uzyskuje we własnym zakresie, własnym staraniem i na własny koszt wszelkie materiały i informacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ V - obejmuje rozgraniczenie nieruchomości – 1 zlecenie. Rozgraniczeniu podlegają niektóre granice nieruchomości – działki nr 179/2, AM-1, obręb 0006 – Przesieka z przyległymi nieruchomościami – działkami nr 374/3 i 179/3, AM-1, Obr. 0006-Przesieka. Należy określić położenie następujących punktów granicznych: nr 61403, 61406, 61407, 61408, 61409, 61410, 61411, 61412. Wykonawca uzyskuje we własnym zakresie, własnym staraniem i na własny koszt wszelkie materiały i informacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. ---1) W sytuacji określonej w pkt 9.3. Tomu I SIWZ Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ---2) Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: ---a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz ust. 5 pkt 1) u.p.z.p. ---b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.2. stanowiącym załącznik nr 2 do Tomu I SIWZ. ---2) Jeżeli Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. II. 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6. ppkt 1.4) Tomu I SIWZ w zakresie wymaganym od Wykonawcy. III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2 Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. IV. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U.2019 poz. 369 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach