Przetargi.pl
Wykonanie usług geodezyjnych.

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2021-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług geodezyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych. Przedmiot główny: CPV: 71.35.43.00 - 7 Nazewnictwo wg CPV: Usługi badań katastralnych Główne miejsce świadczenia usług: m. Elbląg Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na opracowaniu wstępnych projektów podziałów nieruchomości, wydzieleniu geodezyjnemu działek, wznowieniu znaków granicznych oraz aktualizacji bazy EGiB, GESUT, BDOT500, zgodnie z wymogami zawartymi w: - Ustawie z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2020.276 j.t. ze zm.), - Ustawie z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2020.1990 j.t. ze zm.), - Rozporządzeniu Rady Ministrów z 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U.2004.268.2663), - Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (DZ.U.2020.1429). 2. Zakres zamówienia obejmuje: - wydzielenie geodezyjne 145 działek, - wznowienie 40 znaków granicznych, - aktualizację bazy EGiB, GESUT, BDOT500 - pow. 20ha 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt III. ppkt 2. SIWZ musi być realizowany od daty udzielenia zamówienia do dnia 10 grudnia 2021 r., sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający zleci telefonicznie wykonanie konkretnych prac. Wykonawca zobowiązany będzie zgłosić się w Departamencie Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miejskiego – pok. 113 – w terminie 24 godzin od telefonicznego powiadomienia, celem przyjęcia pisemnego zlecenia. Pisemne zlecenie opatrzone datą wystawi Zamawiający podając szczegółowy przedmiot zlecenia. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w ofercie liczonym od dnia przyjęcia pisemnego zlecenia. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin to 30 dni od dnia przyjęcia pisemnego zlecenia. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że wskazany w ofercie termin nie może być krótszy niż 25 dni od dnia przyjęcia pisemnego zlecenia. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości wykonania podziałów działek, wznowienia znaków granicznych oraz powierzchni podlegającej aktualizacji bazy EGiB, GESUT, BDOT500, gdy ilość złożonych przez Referat Sprzedaży i Gospodarki Nieruchomościami zleceń na poszczególne prace geodezyjne nie będzie uzasadniała pełnego wykonania umowy. 5. Na prace będące przedmiotem zamówienia, Zamawiający wymaga udzielenia okresu gwarancji, który wynosi 12 miesięcy od dnia odbioru poszczególnych zleceń. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 8. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 9. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach