Przetargi.pl
Wykonanie usług geodezyjno – kartograficznych

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług geodezyjno – kartograficznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 214.000,00 euro. I. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi : 1) Podział geodezyjny działki. 2) Trwała stabilizacja znaków granicznych po podziale. 3) Ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych w trybie § 37 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marca 2001r. (Dz.U.2019.393 t.j. ze zm.) 4) Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych. 5) Wskazanie położenia punktów granicznych na podstawie współrzędnych udostępnionych z ośrodka dokumentacji geodezyjnej. 6) Rozgraniczenie nieruchomości. 7) Sporządzenie wykazów: Sporządzenie wykazu obejmuje badanie przez Wykonawcę: ksiąg wieczystych, ksiąg hipotecznych, zbiorów dokumentów i dokumentów własności. 8) Identyfikacja działki historycznej na mapie zasadniczej / mapie ewidencyjnej. 9) Identyfikacja działki / działki historycznej na planie realizacyjnym. 10) Sporządzenie mapy do celów prawnych - mapa do ustalenia służebności. 11) Aktualizacja mapy zasadniczej. 12) Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków II. Przekazanie dokumentacji geodezyjnej nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę i tak w przypadku: 1) podziału działki - Wykonawca dostarczy projekt podziału na zaktualizowanej mapie, wykaz zmian gruntowych, protokół z przyjęcia granic działki oraz wykaz synchronizacyjny, w przypadku gdy w księdze wieczystej działka podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie, położenie lub inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków. Wykonawca dostarczy wstępny projekt podziału, protokół z badania księgi wieczystej oraz opinię z Wydziału Urbanistyki i Architektury, a w przypadku wydzielania pasów drogowych także opinię z Wydziału Infrastruktury Miejskiej oraz w przypadku, gdy będzie to konieczne również opinię innych podmiotów. W przypadku, gdy nie jest wymagany wstępny projekt podziału - Wykonawca dostarczy projekt podziału na zaktualizowanej mapie, protokół z przyjęcia granic, wykaz zmian gruntowych oraz wykaz synchronizacyjny, w przypadku gdy w księdze wieczystej działka podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie, położenie lub inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków. W przypadku wydzielenia pasów drogowych Wykonawca dostarczy także opinię Wydziału Infrastruktury Miejskiej oraz w przypadku, gdy będzie to konieczne również opinię innych podmiotów. W przypadku wydzielenia działek przeznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod drogę publiczną - Wykonawca złoży do operatu geodezyjnego wykaz zmian gruntowych do zmiany użytku gruntowego na użytek „ Tp ”, a drugi egzemplarz tego wykazu dostarczy Zamawiającemu. 2) trwałej stabilizacji znaków granicznych - Wykonawca dostarczy kopię protokołu z wyznaczenia i utrwalenia na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi, opatrzonego stosowną klauzulą, 3) ustalenia przebiegu granic działki w trybie § 37 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków - Wykonawca dostarczy kopię protokołu ustalenia przebiegu granic działek do celów ewidencji gruntów, opatrzonego stosowną klauzulą wraz z wykazem, w przypadku gdy jest niezgodność w zapisach pomiędzy księgą wieczystą a ewidencją gruntów i budynków, 4) wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych - Wykonawca dostarczy kopię protokołu z czynności wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych, opatrzonego stosowną klauzulą, 5) wskazania położenia punktów granicznych Wykonawca dostarczy protokół ze wskazania położenia punktów granicznych wraz ze szkicem polowym udostępnionym z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, 6) rozgraniczenia nieruchomości Wykonawca dostarczy kopię protokołu granicznego, opatrzonego stosowną klauzulą, a w przypadku zmiany powierzchni rozgraniczanej nieruchomości również wykaz bez klauzuli, 7) sporządzenia wykazów Wykonawca dostarczy wykaz dotyczący gruntów, budynków lub wykaz rozliczający powierzchnię działki historycznej z równoczesnym podaniem powierzchni tej działki (w m2) w każdej z nowo powstałych działek, opatrzony stosowną klauzulą, 8) identyfikacji działki historycznej na mapie zasadniczej / mapie ewidencyjnej Wykonawca dostarczy mapę do celów prawnych (2 egz.) z naniesionymi granicami dawnej własności wraz z kopią wykazu, opatrzonego stosowną klauzulą, sporządzonego na potrzeby prowadzonego postępowania, 9) identyfikacji działki / działki historycznej na planie realizacyjnym Wykonawca dostarczy mapę do celów prawnych (2 egz.) z naniesionymi granicami działki, 10) ustalenia służebności Wykonawca dostarczy mapy do celów prawnych (w 5 egz.) z wkreślonym przebiegiem służebności i obliczoną jej powierzchnią wraz z jej wymiarami t.j. szerokością i długością (dotyczy jednego rodzaju służebności niezależnie od ilości działek, przez które ma ona przebiegać), 11) aktualizacji mapy zasadniczej - Wykonawca dostarczy kopię zaktualizowanej mapy zasadniczej, opatrzonej stosowną klauzulą, 12) aktualizacji ewidencji gruntów i budynków: - połączenia działek Wykonawca dostarczy wykaz opatrzony stosowną klauzulą, - aktualizacji użytków gruntowych Wykonawca dostarczy wykaz opatrzony stosowną klauzulą. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji zawiera § 1 Projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający przewiduje, że minimalny poziom realizacji zamówienia wyniesie 50% maksymalnej nominalnej wartości umowy. III. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.). IV. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych W związku z charakterem przedmiotu usługi nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. II. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach