Przetargi.pl
Wykonanie usług drukowania i dostawy na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie w 2021 roku

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2021-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 13269858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług drukowania i dostawy na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług drukowania i dostawy na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie w 2021 r. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części (cztery oferty częściowe): 1) Część nr 1 – Druk i dostawa do siedziby Zamawiającego kart okolicznościowych, pocztówek, kalendarzy trójdzielnych, formularzy potwierdzenia odbioru, wizytówek, kopert C6, papieru firmowego, teczek kartonowych, plakatów, notesów. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. Zadanie dotyczy druku i dostawy kart okolicznościowych, plakatów, papieru firmowego, formularzy zwrotu, wizytówek, kopert C6, pocztówek, kalendarzy trójdzielnych, notesów, przy czym poszczególne pozycje z zakresu części nr 1 będą realizowane oddzielnie, według poniższej specyfikacji: a) karty okolicznościowe wraz z kopertą nakład: karty 2 x 550 szt., koperty 2 x 550 szt.; b) pocztówki nakład: 5 wzorów x 400 szt.; c) kalendarze ścienne, trójdzielne nakład 200 szt.; d) formularze potwierdzenia odbioru jednorazowy nakład: 5 000 szt., łączny nakład: 15 000 szt.; e) wizytówki łączny nakład: 5 000 szt., minimalny nakład zamówienia: 400 szt. - cztery rodzaje(jeden rodzaj zamawiany będzie w ilości minimum 100 szt.); f) koperty C6 nakład 15 000 szt. g) papier firmowy format A4, nakład 15 000 szt. pierwsza strona i 10 000 szt. druga strona. h) plakaty A3 nakład: 5 x 300 szt. / łączny nakład: 1 500 szt. i) teczki kartonowe A4, nakład: 1 000 szt. j) notesy nakład: 1 000 szt. 2) Część nr 2 – Druk i dostawa do siedziby Zamawiającego broszury informacyjnej dla seniorów A5, publikacja opatrzona numerem ISBN – VAT 5%, nakład: 13 000 egz.Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 20 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 3) Część nr 3 – Wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego teczek kartonowych granatowych z grafiką hot stamping nakład 500 szt. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 20 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 4) Część nr 4 - Wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego kalendarzy ściennych wieloplanszowych z oprawą spiralną format B3, nakład: 1 100 szt. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 20 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11,na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga, zarówno dla oferty częściowej nr 1, 2, 3 i 4 aby przynajmniej jedna osoba, sprawująca nadzór na czynnościami wskazanymi przez Zamawiającego służącymi realizacji zamówienia, zwana dalej Koordynatorem Zamówienia, była przez Wykonawcę zatrudniona na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 5. Realizacja czynności, o których mowa w ust. 4 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) i obejmuje planowanie, kontrolę procesu produkcji, organizację działań, nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji druku i wykonania oraz dostawy gotowych materiałów do siedziby Zamawiającego. 6. Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). 7. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. 8. Wymagania dotyczące: 1) sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób, 2)uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 9. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonych materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach