Przetargi.pl
Wykonanie usług drukowania i dostawy na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie w 2021 roku

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 13269858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług drukowania i dostawy na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług drukowania i dostawy na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie w 2021 r. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części (cztery oferty częściowe): 1) Część nr 1 – Druk i dostawa do siedziby Zamawiającego kart okolicznościowych, pocztówek, kalendarzy trójdzielnych, formularzy potwierdzenia odbioru, wizytówek, kopert C6, papieru firmowego, teczek kartonowych, plakatów, notesów Zadanie dotyczy druku i dostawy kart okolicznościowych, plakatów, papieru firmowego, formularzy zwrotu, wizytówek, kopert C6, pocztówek, kalendarzy trójdzielnych, notesów, przy czym poszczególne pozycje z zakresu części nr 1 będą realizowane oddzielnie, według poniższej specyfikacji: a) karty okolicznościowe wraz z kopertą zgodnie z następującymi parametrami: format karty 150x300 mm bigowane na pół do 150x150 mm, druk 4+4; papier kreda matowa 350 g/m2, docięcie do formatu, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, koperty 160x160 mm, białe z samoklejącym paskiem i prostym zamknięciem, papier 120 g/m2, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 505, nakład: karty 2 x 550 szt., koperty 2 x 550 szt. Zamówienie będzie składane dwa razy w roku. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy; b) pocztówki zgodnie z następującymi parametrami: format A6 105x148 mm, papier kreda mat 350 g/m2, kolor 4+4, lakier jednostronny offsetowy matowy, pliki do druku dostarczone w pdf przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 505, nakład: 5 wzorów x 400 szt. Zadanie realizowane będzie jednorazowo. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy; c) kalendarze ścienne, trójdzielne zgodnie z następującymi parametrami: wzór w załączeniu, wymiar około 320x830 mm, składany na 3 łamy lub za pomocą białych, metalowych spiral, główka ok. 320x230 mm, druk 4+0, druk offsetowy, lakier błyszczący UV, kreda kaszerowana (zawinięta) na tekturę, z tyłu główki niewidoczna zawieszka z dziurką do mocowania na ścianę, plecki karton biały 350 g/m2, druk 4+0, trzy kalendaria mocowane do plecków, kalendarium polskie lub polsko-angielskie – papier offsetowy biały z nadrukiem 2+0 (czarny i czerwony), zawiera święta i imieniny w języku polskim, pakowanie w osobne torebki foliowe wraz z paskiem i okienkiem wskazującym datę, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 505, nakład 200 szt. Zadanie realizowane będzie jednorazowo. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy; d) formularze potwierdzenia odbioru zgodnie z następującymi parametrami: wzór w załączeniu, format 160x100 mm, papier offset 170 g/m2, druk 4+4, formularz wyposażony w obustronne perforacje wzdłuż krótszych boków, umieszczone w odległości 1 cm od brzegu, umożliwiające oderwanie formularza od koperty, na brzegach formularza przeznaczonych do oderwania wzdłuż krótszych boków jednostronnie taśma samoprzylepna zabezpieczona łatwo usuwalnymi paskami zabezpieczającymi, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 4, pok. 421, jednorazowy nakład: 5 000 szt., łączny nakład: 15 000 szt. Zamówienie będzie składane trzy razy w ciągu roku. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy; e) wizytówki zgodnie z następującymi parametrami: wzór w załączeniu, druk offsetowy, format 85x50 mm, papier karton obustronnie biały 300 g/m2, druk 4+0, wizytówka obustronnie foliowana matowo, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, pakowanie - wg rodzaju w paczki i dostarczone do siedziby Zamawiającego - piętro 4, pok. 421, łączny nakład: 5 000 szt., minimalny nakład zamówienia: 400 szt. - cztery rodzaje (jeden rodzaj zamawiany będzie w ilości minimum 100 szt.). Częstotliwość wykonania określa się na nie większy niż 10 razy ciągu roku. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy; f) koperty C6 zgodnie z następującymi parametrami: koperta C6 (114x162 mm, offset 80g) z paskiem HK, bez okna, nadruk 4+0 zadruk do 20%-30% powierzchni, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 4, pok. 421, nakład 15 000 szt. Zadanie realizowane będzie jednorazowo. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. g) papier firmowy zgodnie z następującymi parametrami: format A4, papier offset 80 g/m2, białość CIE 166, druk 4+0, dwa wzory: pierwsza i druga strona - wzór w załączeniu, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 4, pok. 421, nakład 15 000 szt. pierwsza strona i 10 000 szt. druga strona. Zamówienie będzie składane sukcesywnie, przynajmniej pięć razy w roku, przy czym minimalny nakład zamówienia jednego wzoru to min. 5 000 szt. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. h) plakaty A3 zgodnie z następującymi parametrami: format A3, druk 4+0, papier kreda matowa 130 g/m2, docięcie do formatu, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 504, nakład: 5 x 300 szt. / łączny nakład: 1 500 szt. Zamówienie będzie składane cztery razy w ciągu roku. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. i) teczki kartonowe A4 zgodnie z następującymi parametrami: format A4 (210x297 mm), papier kreda mat 350 g, zadruk jednostronny fullcolor, teczka dwubigowa 5,5 mm, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 504, nakład: 1 000 szt. Zadanie realizowane będzie jednorazowo. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. j) notesy zgodnie z następującymi parametrami: klejony bez okładki, format A5 (148x210 mm), papier offset 90 g, zadruk jednostronny 4/0, 25 kartek, narożniki prostokątne, klejenie po krótkim boku, spód podklejany kartonem, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 504, nakład: 1 000 szt. Zadanie realizowane będzie jednorazowo. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 2) Część nr 2 – Druk i dostawa do siedziby Zamawiającego broszury informacyjnej dla seniorów Zadanie dotyczy druku i dostawy broszury informacyjnej w formacie A5, według poniższej specyfikacji: broszura format po złożeniu A5, po rozłożeniu A4, druk 4+4; objętość 16 stron, papier kreda matowa 170 g/m2, oprawa zeszytowa (2 zszywki), publikacja opatrzona numerem ISBN – VAT 5%, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 504, nakład: 13 000 egz. Zadanie realizowane będzie jednorazowo. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 20 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 3) Część nr 3 – Wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego teczek kartonowych granatowych z grafiką hot stamping Zadanie dotyczy wykonania wraz z dostawą teczek kartonowych z herbem i danymi nadrukowanymi w kolorze srebrnym metodą hot stamping o następujących parametrach: teczki kartonowe granatowe wymiar 220x306 mm po złożeniu, 635x326 mm po rozłożeniu, wzór w załączeniu, papier karton dwustronny Anatlis Keaykolour Original błękit królewski gładki 300 g/m2, druk: 1+0 (kolor srebrny - adres) i hot stamping (jeden wzór: herb z podpisem o wymiarach hot stamping ok. 90x90 mm), jeden wykrojnik, sztancowanie, jedno miejsce klejone, pliki do druku w pdf przesłane przez Zamawiającego, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 505, nakład 500 szt. Zadanie realizowane będzie jednorazowo. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 20 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 4) Część nr 4 - Wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego kalendarzy ściennych wieloplanszowych z oprawą spiralną Zadanie dotyczy druku i dostawy kalendarzy wieloplanszowych z oprawą spiralną o następujących parametrach: kalendarz ścienny, wieloplanszowy: kalendarz - format B3, układ pionowy, objętość 8 kart razem; kalendarium 6 kart, wzór w załączeniu, druk 4+4, papier kreda matowa 250 g/m2, oraz 2 karty tj. okładka pierwsza (druk 4+0) i okładka ostatnia (druk 4+0), papier kreda matowa 250 g/m2, lakier UV błysk wybiórczy - 2 sita - na strony z kalendarium jedno i drugie na okładkę, dodatkowo plecki kartonowe białe (ok. 1/3 wysokości strony), oprawa: po krótszym boku biała metalowa spirala na całej szerokości z białą zawieszką pośrodku, tzw. wąsy dł. min. 10 cm, na górnej krawędzi arkusza - przy spirali wycięcie na zawieszkę, pliki do druku dostarczone w pdf przez Zamawiającego, pakowanie w paczki po 20 szt. w szary papier pakowy, zabezpieczenie przed uszkodzeniem paczek, dostawa do siedziby Zamawiającego - piętro 5, pok. 505, nakład: 1 100 szt. Zadanie realizowane będzie jednorazowo, w okresie od października do grudnia. Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 20 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy. 3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga, zarówno dla oferty częściowej nr 1, 2, 3 i 4 aby przynajmniej jedna osoba, sprawująca nadzór na czynnościami wskazanymi przez Zamawiającego służącymi realizacji zamówienia, zwana dalej Koordynatorem Zamówienia, była przez Wykonawcę zatrudniona na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 5. Realizacja czynności, o których mowa w ust. 4 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) i obejmuje planowanie, kontrolę procesu produkcji, organizację działań, nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji druku i wykonania oraz dostawy gotowych materiałów do siedziby Zamawiającego. 6. Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). 7. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. 8. Wymagania dotyczące: 1) sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób, 2) uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 9. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonych materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: dane podmiotu udostępniającego zasób, dane podmiotu przyjmującego zasób, zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach