Przetargi.pl
wykonanie usług dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu w zakresie regeneracji turbin do silników spalinowych w pojazdach służbowych, które polegać będzie na: a) zdiagnozowaniu zakresu usterki i b) regeneracji turbiny wraz z jej wyważeniem; numer sprawy 300-046-175/2015/AB

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2015-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usług dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu w zakresie regeneracji turbin do silników spalinowych w pojazdach służbowych, które polegać będzie na: a) zdiagnozowaniu zakresu usterki i b) regeneracji turbiny wraz z jej wyważeniem; numer sprawy 300-046-175/2015/AB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu w zakresie regeneracji turbin do silników spalinowych w pojazdach służbowych, które polegać będą m.in. na: a) zdiagnozowaniu zakresu usterki i b) regeneracji turbiny wraz z jej wyważeniem; numer sprawy 300-046-175/2015/AB. II. Zamawiający planuje wykonanie usług w następujących ilościach i w niżej wymienionych lokalizacjach: II.1.miasto Wrocław - w 30 pojazdach; II.2.miasto Legnica - w 15 pojazdach; II.3.miasto Wałbrzych - w 15 pojazdach; II.4.miasto Jelenia Góra - w 5 pojazdach. III. Wykazana ilość jest orientacyjna i służy porównaniu i ocenie złożonych ofert, a faktyczne zamówienia będą zależeć od bieżących potrzeb Zamawiającego. IV. W ramach świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko do odbioru turbiny z n/w lokalizacji na podstawie pisemnego zlecenia (wzór stanowi załącznik nr 1 do Projektu Umowy) i po wykonaniu usługi dostarczenie jej z powrotem do siedziby Zamawiającego, z której była odbierana: IV.1.Stacja Obsługi Samochodów we Wrocławiu przy ul. Połbina 1, 54-151 Wrocław; IV.2.Stacja Obsługi Samochodów w Legnicy przy ul. Stroma 4, 59-220 Legnica; IV.3.Stacja Obsługi Samochodów w Wałbrzychu przy ul. Psie Pole 7, 58-300 Wałbrzych; IV.4.Punkt Obsługi Technicznej Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze przy ul. Armii Krajowej 22, 58-500 Jelenia Góra. V. Wykonawca zobowiązuje się do: V.1.odbioru turbin samochodowych w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 15:00 w ciągu 24 godzin od otrzymanego pisemnego zgłoszenia przesłanego przez Zamawiającego na adres e-mail podany przez wykonawcę; V.2.wykonania usługi i dostarczenia turbiny do siedziby Zamawiającego, z której została odebrana w ciągu 48 godzin od jej odbioru. V.3.Zamawiający ze względów organizacyjnych zastrzega sobie prawo do przekazywania wszystkich turbin - w łącznej ilości 65 szt. - tylko z jednej siedziby, tj. Stacji Obsługi Samochodów we Wrocławiu przy ul. Połbina 1, a co za tym idzie, w takim przypadku Wykonawca będzie je dostarczał po wykonaniu usługi również do tej siedziby. VI. Wykonawca zobowiązuje się użyć do wykonania usługi personelu posiadającego odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz sprzęt umożliwiający przeprowadzenie wszelkich prac z tym związanych. VII. Przedstawiciel Zamawiającego dokona odbioru usługi, sporządzając na tą okoliczność Protokół odbioru usługi zgodny ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do Projektu Umowy. Odpowiedzialność Wykonawcy ulega zakończeniu z chwilą podpisania przez strony protokołu odbioru, stwierdzającego wykonanie usługi i przejęcia turbiny przez Zamawiającego VIII. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określono w Projekcie Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). IX. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo na więcej części zamówienia wypełniając odpowiednie pozycje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). X. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): X.1.1.50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów (usługa priorytetowa). XI. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Zamawiający pod pojęciem produktów równoważnych rozumie produkty o składzie chemicznym, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. XII. Dopuszczalność udziału podwykonawców. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501160001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach