Przetargi.pl
Wykonanie usług aktywizacji zawodowej dla osób bezrobotnych znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy prowadzących do zatrudnienia.

Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-025 Rzeszów, ul. Lisa Kuli 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 850 92 00 , fax. 17 850 92 42, 17 852 44 57
  • Data zamieszczenia: 2013-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
    ul. Lisa Kuli 20 20
    35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 850 92 00, fax. 17 850 92 42, 17 852 44 57
    REGON: 69119368200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług aktywizacji zawodowej dla osób bezrobotnych znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy prowadzących do zatrudnienia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług aktywizacji zawodowej dla osób bezrobotnych znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy prowadzących do zatrudnienia. Charakterystyka przedmiotu zamówienia dotycząca Zamawiającego w odniesieniu do Pilotażu,o którym mowa w Załączniku Nr 1 do SIWZ: a)Powiatowe Urzędy Pracy biorące udział w realizacji zamówienia: -Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie -Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku -Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu. Planowana liczba uczestników Pilotażu wynosi: 984 osoby przy czym dopuszcza się odstępstwa od podanych wartości procentowych na poziomie 2 pkt.% w każdej grupie. Wykonawca musi zapewnić obsługę uczestników pilotażu w miejscowości, w której siedzibę mają wskazane wyżej Powiatowe Urzędy Pracy. b)Obowiązki Wykonawcy, tj. Dostawcy usług, zgodnie z Projektem Pilotażowym Partnerstwo dla Pracy: 1.Realizuje działania wobec uczestników pilotażu w oparciu o metody i formy pracy z bezrobotnymi zaproponowane w ofercie, zgodnie z harmonogramem i założeniami pilotażu. 2.Uzyska wskaźnik skuteczności zatrudnieniowej dostawcy usług, na poziomie nie niższym niż zadeklarowany w ofercie, który nie może być niższy niż 35% oraz wskaźnik utrzymania w zatrudnieniu, na poziomie nie niższym niż zadeklarowany w ofercie, który nie może być niższy niż 50%. Wskazanie w ofercie wskaźników niższych spowoduje odrzucenie oferty. 3.Zobowiązany jest do współpracy z realizatorem pilotażu w zakresie przekazywania istotnych informacji mogących mieć wpływ na realizację/zagrożenie realizacji pilotażu lub jego efekty. 4.Zobowiązany jest do współpracy z powiatowym urzędem pracy w zakresie przekazywania istotnych informacji mogących mieć wpływ na realizację, zagrożenie realizacji pilotażu lub jego efekty, w szczególności informuje powiatowy urząd pracy o: - stawieniu się/niestawieniu się uczestnika pilotażu skierowanego przez powiatowy urząd pracy, - podjęciu przez uczestnika pilotażu zatrudnienia, - usprawiedliwionej nieobecności, - zakończeniu działań aktywizacyjnych i braku podjęcia zatrudnienia przez uczestnika pilotażu, - przerwaniu lub rezygnacji z uczestnictwa w działaniach aktywizacyjnych oraz o zaistniałych w tych przypadkach przyczynach. Ocena okoliczności oraz winy uczestnika pilotażu lub jej braku należy do powiatowego urzędu pracy, - utracie zatrudnienia przez uczestnika pilotażu oraz o zaistniałych w tych przypadkach przyczynach, Ocena okoliczności oraz winy uczestnika pilotażu lub jej braku należy do powiatowego urzędu pracy. 5.Zobowiązuje się do wykorzystywania informacji o uczestnikach pilotażu wyłącznie do realizacji pilotażu i nieudostępniania ich innym podmiotom. 6.Informuje uczestnika pilotażu o: - zakończeniu wobec niego działań aktywizacyjnych po upływie 9 miesięcy od daty stawienia się uczestnika pilotażu u dostawcy usług w wyniku skierowania powiatowego urzędu pracy oraz konieczności stawienia się w powiatowym urzędzie pracy, - konieczności zgłoszenia się do powiatowego urzędu pracy celem ponownego zarejestrowania i skierowania do dostawcy usług - w przypadku utrzymania zatrudnienia przez okres krótszy niż 3 miesiące. Taka możliwość istnieje do czasu realizacji przez dostawcę usług działań aktywizacyjnych w ramach pilotażu. 7.W przypadku rezygnacji uczestników pilotażu z udziału w pilotażu po wypłaceniu dostawcy usług wynagrodzenia za bilans otwarcia lub bilans aktywizacyjny, w okresie do trzech miesięcy od dnia rezygnacji uczestnika pilotażu, dostawca usług może zawnioskować do powiatowego urzędu pracy o przeprowadzenie rekrutacji uzupełniającej. W takim przypadku dostawcy usług nie przysługuje ponownie odpowiednio I lub II transza wynagrodzenia i nie ulegnie również przedłużeniu okres realizacji umowy. 8.W przypadku otrzymania od realizatora pilotażu informacji o braku możliwości skierowania przez powiatowy urząd pracy wymaganej umową o współpracy liczby osób bezrobotnych, dostawca usług może złożyć do realizatora pilotażu wniosek o przeprowadzenie rekrutacji uzupełniającej, we wskazanych przez dostawcę usług powiatowych urzędach pracy, będących stronami umowy o współpracy. W takiej sytuacji realizator pilotażu określa dla wskazanych przez dostawcę usług powiatowych urzędów pracy, będących stronami umowy o współpracy, liczbę oraz strukturę osób bezrobotnych, które zostaną skierowane do dostawcy usług. W takim przypadku możliwe jest przedłużenie okresu realizacji umowy o kolejny miesiąc. 9.Dokumentuje działania aktywizacyjne wobec uczestników pilotażu w oparciu o formularz stanowiący Załącznik Nr 7 do pilotażu. Informacje wynikające z formularzy poddane zostaną analizie w ramach badania ewaluacyjnego realizowanego przez firmę wskazaną przez Ministra. 10.Współpracuje z pracodawcami oraz partnerami na rzecz umieszczenia uczestników pilotażu w zatrudnieniu. 11.Udzielane przez dostawcę usług pracodawcy wsparcie, które ma na celu doprowadzenie do zatrudnienia uczestnika pilotażu, nie nosi znamion pomocy publicznej. Wszelkie działania podejmowane przez dostawcę usług finansowane są z jego środków. 12.Ma obowiązek, na każdym etapie realizacji pilotażu, udostępnić realizatorowi pilotażu wszelką dokumentację dotyczącą realizacji pilotażu, 13.Wnioskuje do realizatora pilotażu o wypłatę transz wynagrodzenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi finansowania dostawcy usług. a.Wraz z wnioskiem o wypłatę transzy I - należność za bilans otwarcia i transzy II - należność za bilans aktywizacyjny dostarcza odpowiednio bilans otwarcia i bilans aktywizacyjny. b.Wraz z wnioskiem o wypłatę Premii I i Premii II dostarcza listę imienną uczestników pilotażu, którzy podjęli zatrudnienie z informacją o formie zatrudnienia wraz z oświadczeniem dostawcy usług o zgodności przedstawionych informacji ze stanem faktycznym oraz dołącza dokumenty uwiarygodniające zatrudnienie. 14.Zapewnia miejsce do obsługi uczestników pilotażu - Ośrodek aktywizacji- w miejscowości, gdzie siedzibę ma powiatowy urząd pracy biorący udział w pilotażu (wskazany w rozdz .II ust.5 lit. a SIWZ). Ośrodek ten powinien znajdować się w dogodnej lokalizacji, właściwie oraz czytelnie oznakowany, powinien znajdować się w budynku, którego stan techniczny nie zagraża życiu lub zdrowiu pracowników i klientów. Powinien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Powinien być wyposażony w sprzęt niezbędny do prawidłowego jego funkcjonowania (meble i artykuły biurowe) dysponować dostępną przynajmniej jedną linią telefoniczną lub telefonem komórkowym oraz komputerem z dostępem do Internetu. W ośrodku aktywizacyjnym powinna być dostępna pełna dokumentacja wdrażanego projektu pilotażowego (zarówno merytoryczna jak i finansowa związana z realizowanym wsparciem) oraz personel realizujący projekt (wskazany w rozdz. III ust. 1 pkt.1.3 SIWZ) Ponadto Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ -Projekt Pilotażowy Partnerstwo dla Pracy z dnia 27 listopada 2012r. Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 11 lutego 2013 roku do godz. 10.00, w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwustu tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oferowany wskaźnik zatrudnienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup-rzeszow.e-zet.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-552
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną