Przetargi.pl
Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie Gminy Spiczyn. ZP.272.4.3.2013

Starostwo Powiatowe w Łęcznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II 95A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7526480 , fax. 081 7526464
  • Data zamieszczenia: 2013-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Łęcznej
    Al. Jana Pawła II 95A 95A
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7526480, fax. 081 7526464
    REGON: 43102916800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie Gminy Spiczyn. ZP.272.4.3.2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasów, dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położonych w poszczególnych obrębach geodezyjnych Gminy Spiczyn o powierzchni 861 ha (?10%). 1.2 Warunkowe wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko projektu uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie Gmin Spiczyn w przypadku stwierdzenia przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko. 1.3 Podmiot wykonujący niniejsze zamówienie winien przedłożyć dokumenty jednoznacznie potwierdzające przygotowanie fachowe w zakresie wykonawstwa urządzeniowego do wykonywania zamówienia. 1.4 Dokumentację urządzeniową należy wykonać w oparciu o: ustawę z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2011 Nr 12, poz. 59 z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 r. (Dz. U. Nr 256, poz. 2151) w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu, Zasady sporządzania uproszczonego planu urządzenia lasu oraz Zasady sporządzania inwentaryzacji stanu lasu opublikowane przez Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Ochrony Środowiska, zasobów Naturalnych i Leśnictwa w 1999 r. 1.5 Wykonawca ponosi koszty udostępnienia bazy danych z ewidencji gruntów i zakupu kopii map ewidencyjnych. W/w materiały Wykonawca uzyska w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95 A, 21-010 Łęczna, tel. 081 752 64 73. 1.6 Wykonawca ponosi koszty związane z wykonaniem prognozy oddziaływania na środowisko projektu uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie Gminy Spiczyn, w przypadku stwierdzenia przez organ właściwy do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko. 1.7 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie danych osobowych wynikającą z przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. 1.8 Rejestr działek przyjąć na dzień 01.02.2013 r. 1.9 Okres obowiązywania planów przyjąć od. 01.01.2014 r. do 31.12.2023 r. 1.10 W pracach taksacyjnych należy uwzględnić grunty nieujęte w rejestrze geodezyjnym - ewidencji gruntów jako lasy, a będące lasami w myśl art. 3 ustawy o lasach oraz grunty, które z powierzchni leśnej należy wyłączyć ze względu na inne formy użytkowania. 1.11 Do planów urządzania i inwentaryzacji stanu lasu nie ujmować gruntów kategorii Lz. 1.12 Do prac urządzeniowych należy przyjąć podziały na działki obowiązujące według aktualnej ewidencji gruntów (rejestr i mapa), bez uwzględnienia wewnętrznych podziałów rodzinnych, które zostały dokonane bez zachowania przepisów prawnych. 1.13 Wyniki prac inwentaryzacyjnych powinny stanowić odrębną część wyodrębnioną jako operat inwentaryzacyjny dla każdego obrębu oddzielnie. 1.14 Uproszczone plany urządzenia lasu i inwentaryzacje stanu lasu należy wykonać w wersji pisemnej, w języku polskim w formacie A - 4, w 3 egzemplarzach dla każdego obrębu w tym 1 egzemplarz wykonać w twardej oprawie. Do jednego egzemplarza z każdego obrębu dołączyć wersję elektroniczną na płycie CD, czytaną w programie PDF jako wklejkę. Dodatkowo do każdego opracowania należy dołączyć gospodarczą mapę umieszczoną w kieszenią na końcu opracowania. Jeden egzemplarz mapy gospodarczej ma być podklejony na płótnie i znajdować się w opracowaniu wykonanym w twardej oprawie. Powyższą dokumentację dodatkowo należy wykonać w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej jako płyta/ty CD plus po jednym egzemplarzu map gospodarczych w wersji papierowej. Zadania z zakresu gospodarki leśnej dla właścicieli lasów wykonać w 1 egzemplarzu na płycie CD i dołączyć do każdego egzemplarza uproszczonego planu urządzenia lasu lub inwentaryzacji stanu lasu. Zadania dla właścicieli lasów należy połączyć z wypisami z rejestru gruntów. W przypadku działek będących współwłasnością zadania gospodarcze należy sporządzić dla każdego z współwłaścicieli. 1.15 Sporządzić wykaz rozbieżności między stanem faktycznym na gruncie a ewidencją gruntów. 1.16 Wykonawca przed przystąpieniem do prac terenowych powiadomi sołtysów wsi o prowadzeniu prac urządzeniowych i uzgodni z nimi sposób informowania o tym fakcie właścicieli lasów. 1.17 Po zakończeniu prac terenowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację urządzeniową. 1.18 Po zakończeniu prac w poszczególnych obrębach geodezyjnych Wykonawca wykłada odpowiednio w Urzędzie Gminy Spiczyn do publicznego wglądu na okres 60 dni, jeden egzemplarz projektu uproszczonych planów urządzenia oraz inwentaryzacji stanu lasu. Wyłożone w gminie projekty planów muszą zawierać wszystkie części opisowe, tabelaryczne i obliczeniowe wraz z zadaniami dla poszczególnych właścicieli lasów. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszystkim zainteresowanym niezbędnych informacji, oraz do przyjmowania zastrzeżeń i wniosków, a także do sporządzenia protokołu ze sposobu załatwienia przyjętych zastrzeżeń i wniosków wraz z uzasadnieniem. Dodatkowo Wykonawca poinformuje Wójta Gminy Spiczyn, że jest on obowiązany do pisemnego poinformowania właścicieli lasów o fakcie wyłożenia planów urządzenia lasów do publicznego wglądu, z zaznaczeniem, że uproszczony plan urządzenia lasu będzie podstawą naliczania podatku leśnego. 1.19 Inne nie wymienione zagadnienia uzgodnione zostaną protokołami konieczności pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w przypadkach wystąpienia rozbieżności. 1.20 Wykonawca uzyska pisemną pozytywną opinię Nadleśniczego Lubartów dla sporządzonej dokumentacji urządzeniowej. Powyższa opinia zostanie przekazana Zamawiającemu wraz 2z wykonaną dokumentacją. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych; Zamawiający nie miał potrzeby skorzystania w fazie przygotowawczej do niniejszego postępowania z dialogu technicznego, w oparciu o zapis art. 31a do 31c ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia; Zamówienie nie dotyczy dofinansowania środkami UE. Zamawiający nie ogranicza udziału Wykonawców, którzy zatrudniają osoby niepełnosprawne poniżej 50 % ogólnej liczby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl , zakładka: zamówienia publiczne, zakładka: siwz z załącznikami
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach