Przetargi.pl
Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gminy Dobryszyce, gminy Gomunice (bez obrębu Gertrudów), gminy Lgota Wielka, gminy Radomsko, miasta Radomsko, gminy Wielgomłyny, gminy Kobiele Wielkie, miasta i gminy Przedbórz wraz z programem komputerowym

Powiat Radomszczański ogłasza przetarg

  • Adres: 97500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 834 509 , fax. +48 44 683 43 35
  • Data zamieszczenia: 2017-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
    ul. Leszka Czarnego 22
    97500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 834 509, fax. +48 44 683 43 35
    REGON: 59064844500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gminy Dobryszyce, gminy Gomunice (bez obrębu Gertrudów), gminy Lgota Wielka, gminy Radomsko, miasta Radomsko, gminy Wielgomłyny, gminy Kobiele Wielkie, miasta i gminy Przedbórz wraz z programem komputerowym
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie Uproszczonych planów urządzania lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gminy Dobryszyce, gminy Gomunice(bez obrębu Gertrudów), gminy Lgota Wielka, gminy Radomsko, miasta Radomsko, gminy Wielgomłyny, gminy Kobiele Wielkie, miasta i gminy Przedbórz wraz z programem komputerowym z licencją jako częścią integralną zamówienia umożliwiającym przetwarzanie danych i gwarantującym możliwość importu danych z systemów ewidencja gruntów oraz taksator przez okres ważności obowiązywania planu oraz zapewniającym możliwość instalacji systemu informatycznego na komputerach z Windows w wersjach 7,8,10. W ramach przedmiotu zmówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia instruktażu w zakresie obsługi dostarczonego programu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1.określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ . UWAGA W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub o równoważnych parametrach. Wszystkie wskazane z nazwy materiały użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia co najmniej trzyletniej bezpłatnej gwarancji i serwisu gwarancyjnego licząc od dnia następnego po podpisaniu końcowego protokołu odbioru. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia instruktażu w zakresie obsługi programu komputerowego. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 §1 Kodeksu pracy) pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności związane z wykonywaniem zamówienia . 6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 8. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego bądź też przedstawienie dokumentów, które nie będą potwierdzać spełnienia wymagań, o których mowa w pkt 5 będzie traktowane jako niespełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 9. Za niespełnienie wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu Kodeksu Pracy – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 2.000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek skierowania do wykonywania prac osoby nie zatrudnionej na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas kolejnej kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę). 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W przypadku uniemożliwienia Zamawiającemu kontroli przez Wykonawcę Zamawiającemu obowiązku, o którym mowa w pkt5. Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 2.000,00 zł za każde uniemożliwienie przeprowadzenia takiej kontroli
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77231900-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach