Przetargi.pl
Wykonanie uproszczonych planów urządzenia i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gminy Zadzim

Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 6782805, 6782806 , fax. 43 6782701
  • Data zamieszczenia: 2011-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach
    ul. Łęczycka 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 6782805, 6782806, fax. 43 6782701
    REGON: 73093487800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie uproszczonych planów urządzenia i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gminy Zadzim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W skład zamówienia wchodzi: wykonanie uproszczonych planów urządzenia i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa w granicach administracyjnych gminy Zadzim. Przewidywana powierzchnia leśna wynosi około 1500 ha. Sposób realizacji zamówienia Zakres prac związanych z zamówieniem obejmuje: a) wykonanie uproszczonych planów i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, dla obrębów geodezyjnych w granicach administracyjnych gminy Zadzim, b) opracowanie mapy ewidencyjnej lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa w granicach administracyjnych gminy Zadzim, c) wykonanie planów według stanu lasu na gruncie, d) plany nie powinny obejmować gruntów przeznaczonych pod zalesienie, e) uwzględnienie w pracach taksacyjnych następujących rodzajów użytków: ujęte w ewidencji jako Ls, grunty zalesione nie ujęte w ewidencji jako Ls, f) sporządzenie, w przypadku rozbieżności pomiędzy ewidencją a stanem faktycznym na gruncie, wykazu tych powierzchni, z uwzględnieniem numeru działki i adresu właściciela, g) wykonanie opracowania w trzech egzemplarzach, w twardej oprawie, h) wykonanie map gospodarczych w trzech egzemplarzach, na podkładach map ewidencyjnych, pokolorowane według gatunków głównych i zafoliowanie, i) wykonanie 1 kompletu kart zadań dla poszczególnych właścicieli lasów, j) wykonanie opracowania w wersji elektronicznej w postaci bazy danych i mapy numerycznej dla poszczególnych obrębów, k) pisemnie zawiadomienie Zamawiającego i Wójta Gminy Zadzim o wykonaniu projektów planów oraz wyłożenie do wglądu właścicielom, na okres 60 dni, w Urzędzie Gminy Zadzim, l) przyjęcie przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od dnia wyłożenia projektu planów, zastrzeżeń i wniosków właścicieli lasów, dokonanie ich oceny i ewentualnie skierowanie do Starosty Poddębickiego celu wszczęcia postępowania administracyjnego prowadzącego do ich uznania lub odrzucenia. Faktyczny zakres wykonywanych prac zostanie ustalony na podstawie protokołu odbioru. Należność zostanie wypłacona za rzeczywisty zakres wykonywanych robót, na podstawie ceny jednostkowej podanej przez Wykonawcę. Zamawiający nie przewiduje zlecenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uproszczone plany urządzenia i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Gminy Zadzim powinny spełniać wymagania zawarte w: art. 18, ust. 4 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2011 r., Nr 12, poz. 59, ze zmianami); rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasów, uproszczonego planu urządzania lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. Nr 256, poz.2151).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach