Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Karłuszowiec
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3813786, , fax. 32 3813727
- Data zamieszczenia: 2019-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
Karłuszowiec 5
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 32 3813786, , fax. 32 3813727
REGON: 27628546000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogorski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie uproszczonej inwentaryzacji i wyceny nieruchomości stanowiących własność Powiatu Tarnogórskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez rzeczoznawcę majątkowego dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach uproszczonej inwentaryzacji budynków i budowli oraz wyceny poniżej wymienionych nieruchomości stanowiących własność Powiatu Tarnogórskiego, dla celów przekazania nieruchomości w trwały zarząd. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: CZĘŚĆ A: Zespół Szkół Artystyczno - Projektowych ul. Legionów 35, 42-600 Tarnowskie Góry, CZĘŚĆ B: Wieloprofilowy Zespół Szkół ul. Sienkiewicza 6, 42-600 Tarnowskie Góry, CZĘŚĆ C: Zespół Szkół Budowlano-Architektonicznych ul. Okrzei 3,42-600 Tarnowskie Góry, CZĘŚĆ D: Dom Pomocy Społecznej w Łubiu ul. Pyskowicka 34, 42-674 Łubie. Szczegółowe dane dotyczące ww. nieruchomości znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pracy stanowiącej przedmiot zamówienia z należytą starannością, przy uwzględnieniu zawodowego charakteru tej działalności i obowiązujących przepisów, w szczególności: - ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2204 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o gospodarce nieruchomościami - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 późn. zm.), - ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), - Standardów Zawodowych Rzeczoznawców Majątkowych. 4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) uzyskania, we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkich niezbędnych do wykonania zamówienia dokumentów nie dostarczonych przez Zamawiającego, 2) wykonania jednego operatu szacunkowego lub innego opracowania dla każdej nieruchomości w dwóch egzemplarzach, 3) wykonania operatu szacunkowego lub innego opracowania zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2018 poz. 2204 z późń. zm.). 5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa treść istotnych postanowień umowy– załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace ( art. 29 ust.3a ustawy): Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę. 7. Rzeczoznawca majątkowy dokonuje określenia wartości nieruchomości, a także maszyn i urządzeń trwale związanych z nieruchomością. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4) dokumenty, o których mowa w rozdziale IV, ust. 2 SIWZ (o ile dotyczy), 5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1, pkt 2 oraz pkt 3. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, pkt 2 oraz pkt 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86, ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 1, pkt 23 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. Dokumenty lub oświadczania, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126 z późń. zm.), zwanym dalej rozporządzeniem o dokumentach, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej własnoręcznym podpisem. 9. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 10. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu o dokumentach, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości
Dodano: 2023-07-31 - Wykonanie wycen nieruchomości w 2023 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami – Referat Zarządzania Nieruchomościami Skarbu Państwa
Dodano: 2023-04-21 - Wykonanie wycen nieruchomości w 2023 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Dodano: 2023-03-15 - Wykonanie wycen nieruchomości w 2023 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami – Referat Zarządzania Nieruchomościami Skarbu Państwa
Dodano: 2023-02-16 - wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości, wznowień znaków granicznych nieruchomości i wykonanie dokumentacji do celów prawnych na potrzeby komunalizacji mienia Skarbu Państwa oraz regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, realizowanych w 2021 r., tj. zleconych najpóźniej do 31 grudnia 2021 r. - dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Dodano: 2021-02-19 - wykonanie wycen nieruchomości dla Wydziału Zarzadzania Nieruchomościami
Dodano: 2021-02-10 - wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości, wznowień znaków granicznych nieruchomości i wykonanie dokumentacji do celów prawnych na potrzeby komunalizacji mienia Skarbu Państwa oraz regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, realizowanych w 2021 r., tj. zleconych najpóźniej do 31 grudnia 2021 r. - dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami.
Dodano: 2020-12-31 - wykonanie wycen nieruchomości dla Wydziału Zarzadzania Nieruchomościami
Dodano: 2020-12-22 - „Wycena nieruchomości w postaci ogródków działkowych położonych w powiecie: m. Zawiercie, gmina Zawiercie, obręb Kromołów”
Dodano: 2020-10-28 - Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dla celów ustalenia jednorazowej opłaty, tzw. renty planistycznej.
Dodano: 2020-07-17