Przetargi.pl
Wykonanie, umieszczenie nadruku oraz dostawa artykułów promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8501776 , fax. 017 8501701
  • Data zamieszczenia: 2010-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
    al. Łukasza Cieplińskiego 4 4
    35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8501776, fax. 017 8501701
    REGON: 69058725500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, umieszczenie nadruku oraz dostawa artykułów promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, umieszczenie nadruku oraz dostawa artykułów promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. ZAKRES ZAMÓWIENIA: Brelok metalowy: 500 szt. Okrągły brelok metalowy: 500 szt. Klepsydra: 200 szt. Długopis z laserem: 500 szt. Latarka: 200 szt. Z-notes w pudełku: 200 szt. Atlas drogowy: 100 szt. Notatnik z długopisem: 1500 szt. Piłka antystresowa: 1000 szt. Komplet piśmienniczy: 500 szt. Ołówek drewniany: 2000 szt. Długopis: 4000 szt. Stojak biurkowy: 500 szt. Zakładka magnetyczna do książek: 500 szt. Pamięć USB: 1000 szt. Zegar ścienny: 200 szt. Przycisk do papieru: 500 szt. Podkładka pod mysz z kalendarzem: 500 szt. Drewniane klocki w opakowaniu: 200 szt. Torebka papierowa: 3000 szt. Lampka do laptopa: 300 szt. Parasol: 100 szt. Krówki: 500 kg Lizak: 1000 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 52 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy - zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wojewodztwo-podkarpackie/zamowienia/SIWZ
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach