Komenda Główna Policji ogłasza przetarg
- Adres: 02-642 Warszawa, Puławska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6012044, 601 59 75 , fax. 226 011 857
- Data zamieszczenia: 2020-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Główna Policji
Puławska 148/150
02-642 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6012044, 601 59 75, fax. 226 011 857
REGON: 12137497000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie układu automatyki samoczynnego załączania rezerwy (SZR) zasilania energetycznego z wykorzystaniem agregatu prądotwórczego na terenie KGP przy ul. Taborowej 33b - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, dotyczących wykonania układu automatyki samoczynnego załączania rezerwy (SZR) zasilania energetycznego z wykorzystaniem agregatu prądotwórczego na terenie obiektu Komendy Głównej Policji położonym przy ul. Taborowej 33b w Warszawie, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie robót budowlanych branży energetycznej w zakresie przebudowy rozdzielni głównej obiektu i wykonania linii kablowej niskiego napięcia, oraz robót ogólnobudowlanych w zakresie wykonania fundamentu pod agregat prądotwórczy. Cały zakres postępowania dla potrzeb fakturowania podzielony jest na trzy zadania: 1) Zadanie pierwsze - przebudowa rozdzielni głównej obiektu, której zakres obejmuje: 1. demontaż szafy rozdzielczej z wyłącznikiem głównym; 2. montaż nowych szaf rozdzielczych z wyłącznikami oraz układem automatyki SZR; 3. uruchomienie układu automatyki; 2) Zadanie drugie - wykonanie rezerwowej linii kablowej niskiego napięcia, którego zakres obejmuje; 1. częściowy demontaż nawierzchni drogowej z płyt drogowych sześciokątnych (trylinki); 2. wykopy ziemne oraz ułożenie rezerwowej linii kablowej od projektowanego agregatu do rozdzielni głównej; 3. zasypanie wykopów z utwardzeniem gruntu; 4. odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach; 3) Zadanie trzecie - dostawa i montaż agregatu prądotwórczego; 1. dostawa agregatu prądotwórczego o parametrach technicznych zgodnych z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną; 2. wykonanie fundamentu pod agregat; 3. uruchomienie i sprawdzenie działania agregatu w układzie automatyki; 4. prace wykończeniowe przywrócenie estetyki terenu po wymianie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45317300-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości 12 000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wnoszenia wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego (kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca winien dołączyć do oferty): Komenda Główna Policji, Narodowy Bank Polski O/O Warszawa, nr rachunku: 07 1010 1010 0071 2613 9120 0000, z dopiskiem „Nr sprawy: 207/Cir/20/TJ” 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt. 2 (z wyłączeniem formy pieniężnej), należy złożyć w formie oryginału w Biurze Finansów KGP przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie pok. 435 (w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 9.00-15.00). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5, muszą być podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca musi złożyć: 1.1 wypełniony Formularz ofertowy (składający się z części A wypełnianej przez Wykonawcę na Platformie przy składaniu oferty oraz części B, zgodnie z treścią stanowiącą Załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2 przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument, który obejmuje ubezpieczenie przedmiotu umowy bądź prowadzonej działalności odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi umowy, z tytułu szkód i strat, które mogą zaistnieć w okresie od rozpoczęcia robót do przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu w związku z określonymi zdarzeniami losowymi – od ryzyk budowlanych oraz od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych związku z prowadzonymi robotami) o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy zł). UWAGA: W okresie wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zachowania ciągłości ubezpieczenia. 2) świadectwo o niekaralności pracowników realizujących przedmiot umowy lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do klauzuli poufne lub wyższej. Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (proponowany wzór dokumentu stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja instalacji elektrycznej i oświetleniowej w magazynie głównym w Składnicy w Szepietowie
Dodano: 2022-08-29 - Wykonanie wymiany rozdzielnic głównych wraz z wymianą wewnętrznych linii zasilających w Domu Studenckim Babilon w Warszawie przy ul. Kopińskiej 12/16
Dodano: 2021-05-28 - Wykonanie układu automatyki samoczynnego załączania rezerwy (SZR) zasilania energetycznego z wykorzystaniem agregatu prądotwórczego na terenie KGP przy ul. Taborowej 33b
Dodano: 2021-02-19 - Wykonanie układu automatyki samoczynnego załączania rezerwy (SZR) zasilania energetycznego z wykorzystaniem agregatu prądotwórczego na terenie KGP przy ul. Taborowej 33b
Dodano: 2020-12-23 - Wykonanie układu SZR w rozdzielni SN-15 kV obiektu KGP przy ul. Barcickiej 52/56 w Warszawie
Dodano: 2020-05-13 - Wykonanie wymiany rozdzielnic głównych wraz z wymianą wewnętrznych linii zasilających w Domu Studenckim Babilon w Warszawie przy ul. Kopińskiej 12/16
Dodano: 2020-02-25 - Wykonanie instalacji elektrycznej na terenie sportowo – rekreacyjnym przy ul. Skarbka z Gór w Warszawie w ramach realizacji zadania z budżetu partycypacyjnego pt. „Modernizacja boiska w Parku Magicznym na Białołęce”
Dodano: 2019-09-02 - Remont instalacji elektrycznej w części „A” budynku Szkoły Podstawowej Nr 189 przy ul. Dwóch Mieczy w Warszawie Dzielnica Rembertów
Dodano: 2019-03-05 - Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach: Zadanie 1: Przedszkola Miejskiego nr 4 przy ul. Żbikowskiej 5 w Piastowie. Zadanie 2: Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Pułaskiego 6/8 w Piastowie. Zamówienie realizowane w ramach zadania pn. „Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w mieście Piastów” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działanie 4.2 „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Dodano: 2019-02-25 - Modernizacji oświetlenia wewnętrznego w budynkach: Zadanie 1: Przedszkola Miejskiego nr 4 przy ul. Żbikowskiej 5 w Piastowie. Zadanie 2: Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Pułaskiego 6/8 w Piastowie. Zamówienie realizowane w ramach zadania pn. „Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w mieście Piastów” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działanie 4.2 „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2018-11-22