Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Bł. Jolenty
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-61 424 86 00 , fax. 0-61 424 86 01
- Data zamieszczenia: 2019-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Bł. Jolenty 5
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 0-61 424 86 00, fax. 0-61 424 86 01
REGON: 10072110000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gosir.gniezno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie toru speedrowerowego z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Parkowej w Gnieźnie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie toru speedrowerowego w miejscowości Gniezno przy ul. Parkowej zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót w zakresie: 1) architektonicznym, 2) konstrukcyjnym, 3) zagospodarowanie terenu: ogrodzenie wewnętrzne toru i parku rowerowego, mała architektura (ławki, tablica informacyjna, stacja naprawy rowerów, maszyna startowa, trybuna do 67 osób, regulamin, kosz na śmieci), 4) obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza, 5) przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż trybun. Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlany i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy do określenia zakresu robót. Podstawą wyceny robót są projekty budowlane i STWiOR. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Rozdz. VIII SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, na gruncie ustawy Pzp traktowani są jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.4. dokumenty, o których mowa w Rozdz. V ust. 3 pkt. 3.10. SIWZ 4.5. dowód wniesienia wadium 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa drogi gminnej – ulicy Czołowskiej w Kórniku
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych – etap II
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3065P na odcinku Cienin Zaborny – Cienin Kościelny
Dodano: 2024-04-15 - Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Brzostów
Dodano: 2024-04-12 - Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
Dodano: 2024-04-11 - Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej w obrębie ścian w budynku użyteczności publicznej w Róży Wielkiej
Dodano: 2024-04-11 - Termomodernizacja i remont elewacji budynku wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej PV dla budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa Usługowego ZGM Sp. z o.o w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-04-11 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole
Dodano: 2024-04-10 - Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Rusiborku
Dodano: 2024-04-10