Przetargi.pl
Wykonanie toalety kontenerowej dwustanowiskowej w dzielnicy Boguszowice Osiedle w systemie „projektuj i buduj”

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie toalety kontenerowej dwustanowiskowej w dzielnicy Boguszowice Osiedle w systemie „projektuj i buduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu toalety kontenerowej dwustanowiskowej oraz jej zabudowa na placu autobusowym przy ulicy Patriotów w dzielnicy Rybnika Boguszowice Osiedle. W ramach projektu toalety należy wykonać projekty przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i zasilania elektrycznego. Obiekt modułowy kontenera należy wyposażyć w instalacje wewnętrzne wodno-kanalizacyjne, elektryczne oraz monitoring. Kontener powinien posiadać 2 stanowiska: - wspólne dla kobiet i ludzi niepełnosprawnych - oddzielne dla mężczyzn Podstawowe minimalne wymiary obiektu, parametry i wyposażenie określono na załączonych rysunkach, natomiast dodatkowe wymagania opisano poniżej. Wymiary kontenera: - długość zewnętrzna od 3,1 m do 3,3 m - szerokość zewnętrzna od 2,1 do 2,3 m - wysokość wewnętrzna minimum 2,5 m - wysokość zewnętrzna od 2,8- 3,2 m - powierzchnia obiektu ok.7 m2 - kubatura obiektu ok.24 m3 - jedna kondygnacja naziemna Konstrukcja : ze stali nierdzewnej, samonośna (do ustawienia na płycie fundamentowej lub fundamentach punktowych) Podłoga : blacha ocynkowana wełna mineralna o gr. minimum 10 cm płyta nośna (np. OSB) płytki ceramiczne podłogowe Stropodach: płyta laminowana biała o grubości 12 mm lub blacha stalowa powlekana w kolorze białym folia paroizolacyjna wełna mineralna o gr. 15 cm płyta OSB lub wiórowa blacha stalowa ocynkowana Konstrukcja stropodachu musi zapewnić odprowadzenie wody na zewnątrz za pośrednictwem rynien i rur spustowych, które też są przedmiotem zamówienia. Ściany zewnętrzne: blacha stalowa w kolorze szarym wełna mineralna o gr. 15 cm folia paroizolacyjna płyta laminowana biała o grubości 12 mm lub blacha stalowa powlekana w kolorze białym Okna: PVC w kolorze białym o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż 1,6 W/(m2xK) Drzwi: jednoskrzydłowe stalowe (blacha) w kolorze szarym daszki nad drzwiami o szerokości minimum 1m i głębokości min.0.4m Oświetlenie: Oświetlenie zewnętrzne kontenera powinno zapewniać korzystanie z toalet w godzinach nocnych. Oświetlenie wewnętrzne powinno być energooszczędne z wykorzystaniem fotokomórki. Zamontować lampy UV. Ogrzewanie: W toalecie należy zaprojektować ogrzewanie elektryczne Zadanie będzie realizowane na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało opracowanie projektu budowlanego, przygotowanie niezbędnych materiałów do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę, wybudowanie obiektu i przekazanie do użytkowania obiektu. Za zakończenie realizacji zadania będzie uważane przekazanie Zamawiającemu obiektu, który będzie można użytkować (w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane). Przedmiotem zamówienia jest prefabrykowany budynek toalety publicznej, składający się z dwóch niezależnych kabin, w tym podłączenie obiektu do sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i energetycznej. Budynek musi być wybudowany w technologii umożliwiającej jego całoroczne użytkowanie. Budynek musi odpowiadać warunkom technicznym i przepisom określonym w Ustawie Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002 nr 75 poz. 690 ze zmianami). Realizacja zadania będzie polegała na: 1. Wykonaniu dokumentacji budowlanej w zakresie: a) płyty fundamentowej lub fundamentu punktowego, b) budynku prefabrykowanej toalety, c) przyłączy wod-kan i energii elektrycznej. d) wykonaniu monitoringu obiektu 2. Przygotowaniu materiałów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę. 3. Uzyskaniu pozwolenia na budowę. 4. Budowie obiektu wraz z przyłączami i monitoringiem. 5. Wykonaniu dokumentacji powykonawczej. 6. Wykonaniu świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu. 7. Wykonaniu instrukcji p.poż dla obiektu. 8. Przekazaniu Zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do wystąpienia przez Zamawiającego do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego o pozwolenia na użytkowanie obiektu. 9. Przekazaniu obiektu do użytkowania, w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane. Projekt budowlany należy opracować w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i przekazać Zamawiającemu w dniu wyznaczonym w umowie jako termin zakończenia tego etapu realizacji zadania, wraz z 1 płytą CD z zawartością tego opracowania w formacie PDF. Projekt zostanie odebrany przez Zamawiającego bez uwag, pod warunkiem opracowania go zgodnie z zapisami Ustawy Prawo budowlane, szczególnie z art. 34, oraz z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Projekt musi zostać podpisany przez osobę projektującą i osobę sprawdzającą oraz posiadać pozytywną opinię rzeczoznawcy do spraw przeciwpożarowych i sanitarnych. Projekt nie zostanie przyjęty przez Zamawiającego jeżeli: - nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego dotyczących jego parametrów technicznych opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym, - nie będzie posiadał wyposażenia i rozwiązań funkcjonalnych opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym, - będzie niezgodny z wymaganiami niniejszej specyfikacji, - będzie opracowany niezgodnie z wyżej wymienioną ustawą i rozporządzeniem. Budowa toalety będzie realizowana na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę, a budowa przyłączy na podstawie art. 29a Prawa budowlanego, czyli bez zgłoszenia, ale z koniecznością sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wybudowanej infrastruktury oraz naniesienia jej na mapy państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Projekt budowy przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej wymaga uzgodnienia z miejskim przedsiębiorstwem wodociągowym, natomiast projekt zasilania energetycznego zostanie wykonany na podstawie przekazanych przez Zamawiającego warunków podłączenia podlega uzgodnieniu w zakładzie energetycznym i z Zamawiającym . Obowiązki dotyczące Wykonawcy: W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: 1. Zraszania wodą terenu budowy w okresach suszy. 2. Stosowania zabezpieczeń pylistych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie) 3. Transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów. 4. Stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: 1. Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania. 2. Organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Jeżeli w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Wykonawca, który powołuje się w swojej ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że projekt będzie dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. Toaleta zostanie dostosowana do swobodnego korzystania dla osób niepełnosprawnych. W tym celu spełnione będą następujące wytyczne: - poziom podłogi kontenera będzie nie wyżej niż 2 cm ponad poziomem chodnika - drzwi zgodnie z przepisami (min. 90x200cm w świetle przejścia) - wolna przestrzeń manewrowa dla wózków o średnicy koła 150 cm - bezpieczne zaokrąglone pochwyty - umiejscowienie przycisków i urządzeń w miejscach i na wysokościach dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: dotyczy części kanalizacyjnej i wodociągowej: - roboty ziemne - roboty montażowe dotyczy części elektrycznej: - roboty ziemne - układanie kabla - montaż wysięgników i opraw oświetlenia dotyczy montażu kontenera: - wykonanie fundamentu pod kontener - ustawienie kontenera - połączenie kontenera z infrastruktura zewnętrzną W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego. Szczegółowy opis budynku i jego wyposażenia zawiera program funkcjonalno-użytkowy. Załącznikami do SIWZ są mapa z planowana lokalizacją toalety kontenerowej (rys. 1), układ funkcjonalny z wyposażeniem (rys. 2), warunki wstępne podłączenia wody i odprowadzenia ścieków wydane przez PWiK Rybnik oraz warunki podłączenia energii elektrycznej wydane przez firmę Tauron.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 PLN (pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium, tj. gwarancję/poręczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach