Przetargi.pl
Wykonanie testów specjalistycznych aparatury rentgenowskiej

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2011-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie testów specjalistycznych aparatury rentgenowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie testów specjalistycznych aparatury rentgenowskiej DZP/59/2011 Ogólny zakres zamówienia 1. Pomiary powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi norami. 2. Realizacja umowy prowadzona będzie w zakładzie czynnym, a dostęp do aparatów będzie organizowany w godzinach popołudniowych i w dniach wolnych od pracy w sposób niezakłócający ciągłości pracy szpitala. 3. Termin realizacji umowy do 4 tygodni od daty podpisania umowy. 4. Za realizację umowy przyjmuje się przedłożenie wyników zebranych w formie protokołów pomiarowych wraz z ich interpretacją oraz wraz z zaleceniami zgodnie z wytycznymi rozporządzenia. 5. Protokoły pomiarowe powinny zawierać zastosowane w analizie formuły obliczeniowe na podstawie, których uzyskano wyniki końcowe. 6. W przypadku negatywnych wyników testów, zamawiający dokona naprawy urządzenia, a wykonawca testów wykona ponownie testowanie naprawianego urządzenia zachowując koszty testu zaoferowane w tabeli cen testów ponaprawczych. Podstawą do wykonania testu po naprawie jest odrębne zlecenie wystawione przez zamawiającego. 7. Pisemne zgłoszenie gotowości do odbioru po zakończeniu prac pomiarowych. 8. Odbiór najpóźniej 5 dni po złożeniu protokołów do odbioru. 9. Odbiór przez komisję powołaną przez inwestora. 10. Wykonawca w pełni odpowiada za jakość wykonanej pracy, a w przypadku popełnienia błędów ponosi koszty ewentualnych poprawek i następstw wynikłych z nieprawidłowości merytorycznych oraz metodycznych zawartych w protokołach pomiarowych. 11. Nieodpłatne usunięcie wad lub braków dokumentacji ujawnionych w trakcie kontroli PWIS pod warunkiem, że zakres prac nie wykracza poza zakres określony umową 12. Wyjaśnianie wszystkich wątpliwości dotyczących zastosowanych metod pomiarowych i obliczeniowych zastosowanych w do realizacji zadania. 13. Ostateczna wartość wykonanych prac będzie określona na podstawie rzeczywiście przebadanych aparatów. 14. Negatywny wynik wykonanych testów nie stanowi podstawy do wstrzymania płatności za wykonane pomiary. 15. Ewentualne testy ponaprawcze wykonywane będą na podstawie odrębnego zlecenia i rozliczane będą na podstawie odrębnych faktur. Obowiązki zamawiającego: 1. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy wszystkie urządzenia oraz pomieszczenia, których dotyczą testy, oraz materiały eksploatacyjne konieczne do przeprowadzenia testów. 2. Zamawiający zapewnia obecność technika do obsługi urządzenia przy wykonywaniu testów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 734300005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach