Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji wybranych obiektów Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sabinowska 62/64
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 378 53 00, 378 53 01 , fax. (034) 378 53 32
  • Data zamieszczenia: 2015-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Sabinowska 62/64 62/64
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32
    REGON: 15012365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samodzielna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji wybranych obiektów Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane związane z wykonaniem termomodernizacji wybranych obiektów Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie. Zamówienie obejmuje: I. Blok Dydaktyczno - Koszarowy - budynek nr 1 w następującym zakresie: -Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem poprzez ułożenie warstwy styropianu o grubości 15 cm. wsp. U stropu po modernizacji nie gorszy niż 0,2 W/m2K wraz z wszystkimi pracami niezbędnymi do realizacji zadania - zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja -Wymiana okien w budynku dydaktyczno - hotelowym w ilości 117szt w części hotelowej na okna o wsp. U nie gorszym niż 1,3W/ m2K -materiał PCV, profil min. 5-komorowy, okleinowany na zewnątrz, kolor okleiny zielony identyczny lub zbliżony do istniejącego, szyba 4/16/4 k 1.0, okucia obwiedniowe - zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja -Wymiana drzwi automatycznych- 2 szt. i wymiana ścianek wiatrołapu na wejściu głównym do budynku polegająca na demontażu istniejących drzwi oraz ścianek i wykonaniu nowych o współczynniku przenikania ciepła U nie gorszym niż 1,3W/m2K, szyba bezpieczna k 1.0 - zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja -Wykonanie instalacji wentylacji budynku dydaktyczno - hotelowego. Wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła - zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja, instalacja wentylacji mechanicznej, część przebudowa kotłowni, budynek nr 1 -Modernizacja kotłowni(wymiana kotłów) w budynku dydaktyczno - hotelowym wraz z regulacją c.o. Należy wymienić istniejące kotły Viessmann Paromat Duplex 2 szt. na kotły o mocy 390kW każdy. Do kotłów należy zamontować palniki z obecnie używanych urządzeń. Podczas montażu nowych kotłów zamontować stację uzdatniania wody oraz wykonać wszelkie niezbędne przeróbki - prace wykonać zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja-instalacja wentylacji mechanicznej, część przebudowa kotłowni i ciepła technologicznego, budynek nr 1 , -Wymiana istniejących pojemnościowych podgrzewaczy ciepłej wody użytkowej oraz automatyki sterującej do cwu w ilości 4 szt. wraz z niezbędnymi przeróbkami - zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja-instalacja wentylacji mechanicznej, część przebudowa kotłowni , budynek nr 1 , -Opomiarowanie wszystkich instalacji odbiorczych ciepła z kotłowni w budynku dydaktyczno - hotelowym. Montaż układów pomiarowych (ciepłomierze do c.o. i ciepłomierze i wodomierze do c.w.u.) - prace wykonać zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja-instalacja wentylacji mechanicznej, część przebudowa kotłowni i ciepła technologicznego, budynek nr 1 II. Salę gimnastyczną budynek nr 13 w następującym zakresie: -Ocieplenie ścian sali gimnastycznej zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja budynku nr 13 styropianem grubości 12 cm na istniejącym ociepleniu 5 cm wsp. U ściany po modernizacji nie gorszy niż 0,207 W/m2K, ocieplenie ościeży wnęk okiennych i drzwiowych styropianem gr.2cm, ocieplenie gzymsu, wykonanie wyprawy tynkarskiej silikatowej. Prace dociepleniowe należy wykonać wraz z wszystkimi pracami niezbędnymi do realizacji zadania typu: wymiana parapetów, wymiana obróbek blacharskich, demontaż - odnowienie poprzez malowanie konstrukcji i ponowny montaż zadaszenia przed wejściem wraz z wymianą płytek na wejściu do budynku. -Ocieplenie dachu sali gimnastycznej styropianem grubości 2x10 cm, mocowanym mechanicznie z wykonaniem poszycia 2 x papa termozgrzewalna, wsp. U stropodachu po modernizacji nie gorszy niż 0,183 W/m2K wraz z wszystkimi pracami niezbędnymi do realizacji zadania typu : wymiana obróbek blacharskich, wymiana orynnowania, wykonanie izolacji i obróbek kominów wentylacyjnych, wymiana instalacji odgromowej- zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja budynku nr 13, -Modernizacja c.o., wymiana automatyki pogodowej w sali gimnastycznej i regulacja c.o. - zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja budynku nr 13, instalacja ciepłej wody, -Wymiana podgrzewacza ciepłej wody o pojemności 300l - zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja budynku nr 13, instalacja ciepłej wody -Opomiarowanie instalacji centralnego ogrzewania i przygotowania ciepłej wody. Montaż układów pomiarowych (ciepłomierze do c.o. i ciepłomierze + wodomierze do c.w.u.) - zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja budynku nr 13, instalacja ciepłej wody III. Stołówkę budynek nr 22 w następującym zakresie: -Ocieplenie ścian stołówki, zgodnie z etapem 1 projektu wykonawczego termomodernizacja budynku nr 22, styropianem grubości 12 cm. na istniejącym dociepleniu gr.5 cm wsp. U ściany po modernizacji nie gorszy niż 0,207, W/m2K, ocieplenie ościeży wnęk okiennych i drzwiowych styropianem g.2cm, ocieplenie gzymsu, wykonanie wyprawy tynkarskiej silikatowej w strefie cokołowej tynk mozaikowy. Prace dociepleniowe należy wykonać wraz z wszystkimi pracami niezbędnymi do realizacji zadania typu: wymiana parapetów, wymiana obróbek blacharskich, demontaż -odnowienie poprzez malowanie i ponowny montaż drabiny wejściowej na dach, czyszczenie -malowanie krat okiennych. -Ocieplenie dachu stołówki styropianem grubości 2x10 cm, mocowanym mechanicznie z wykonaniem poszycia 2 x papa termozgrzewalna, wsp. U stropodachu po modernizacji nie gorszy niż 0,183 W/m2K wraz z wszystkimi pracami niezbędnymi do realizacji zadania typu : wymiana obróbek blacharskich, wymiana orynnowania, wykonanie izolacji i obróbek kominów wentylacyjnych, wymiana instalacji odgromowej- zgodnie z etapem 1 projektu wykonawczyego termomodernizacja budynku nr 22, -Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach kuchni z odzyskiem ciepła w kuchni w pomieszczeniach przygotowania posiłków . Wymiana okapów i wentylatorów wywiewnych, montaż central nawiewno-wywiewnych z odzyskiem ciepła, wykonanie systemu grzania i chłodzenia dla central wentylacyjnych oraz wymiana przewodów wentylacyjnych- zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja - instalacja wentylacji mechanicznej, budynek nr22 -Modernizacja kotłowni w budynku stołówki wymiana 2szt. kotłów o mocy 300 kW każdy wraz z regulacją instalacji c.o. Do kotłów należy zamontować palniki z obecnie używanych urządzeń. Podczas montażu nowych kotłów zamontować stację uzdatniania wody oraz wykonać wszelkie niezbędne przeróbki- prace wykonać zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja-instalacja wentylacji mechanicznej, część przebudowa kotłowni , budynek nr 22 , -Wymiana podgrzewaczy ciepłej wody 2 szt. o pojemności 500l każdy - prace wykonać zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja-instalacja wentylacji mechanicznej, część przebudowa kotłowni , budynek nr 22 , -Opomiarowanie wszystkich instalacji odbiorczych ciepła kotłowni w budynku stołówki. Montaż układów pomiarowych (ciepłomierze do c.o. i ciepłomierze i wodomierze do c.w.u.) prace wykonać zgodnie z projektem wykonawczym termomodernizacja-instalacja wentylacji mechanicznej, część przebudowa kotłowni , budynek nr 22 IV. Magazyn - budynek nr 29 w następującym zakresie: -Modernizacja systemu grzewczego poprzez demontaż istniejących pieców kaflowych, montaż węzła rozdzielczego, wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania z grzejnikami i zaworami termostatycznymi, podłączenie instalacji do istniejącej sieci grzewczej zlokalizowanej w sąsiednim budynku oraz montaż regulacji pogodowej. Planowana ilość grzejników 23 szt.(planowane średnice rur w instalacji od fi 10 do fi 42,5) - zgodnie z projektem termomodernizacja instalacje. -Ocieplenie ścian magazynu styropianem grubości 13cm wsp. U ściany po modernizacji nie gorszym niż 0,250 W/m2K. Prace dociepleniowe należy wykonać wraz z wszystkimi pracami niezbędnymi do realizacji zadania typu: wymiana parapetów, wymiana obróbek blacharskich, orynnowanie - zgodnie z projektem termomodernizacja . -Ocieplenie dachu magazynu od wewnątrz wełną mineralną grubość ocieplenia 18cm ułożoną na ruszcie podwieszonym z obudową płytami G-K, wsp. U stropodachu po modernizacji nie mniejszy niż 0,420 W/m2K wraz z wszystkimi pracami niezbędnymi do realizacji zadania- zgodnie z projektem termomodernizacja . -Wymiana okien w budynku magazynu na okna o wsp. U nie gorszym niż 1,6 W/m2K (wymiana okien drewnianych na PCV) - zgodnie z projektem termomodernizacja . -Wymiana bram w budynku magazynu o wsp. U nie gorszym niż 1,6 W/m2K. - zgodnie z projektem termomodernizacja . Zakres rzeczowy robót wynika z Załącznika nr I do siwz Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, przedmiaru oraz siwz. 2.Roboty, o których mowa powyżej muszą zostać zrealizowane zgodnie:z dokumentacją projektową, ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia nr WT.2370.4.2015 i wszystkimi jej załącznikami, z przepisami prawa budowlanego; ze sztuka budowlaną 3.Mając na uwadze, iż Zamawiająca przewidziała rozliczenie ryczałtowe, Wykonawca przed sporządzeniem oferty posiada możliwość dokonania wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty oraz w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, którego dotyczy udzielane zamówienie, a także zdobycia na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wykonawca winien potwierdzi ten fakt stosownym oświadczeniem o dokonaniu wizji. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać pod numerami telefonu: 34 378 53 00 wew 609. Wizji można dokonać do dnia poprzedzającego termin składania ofert. 4.Elementy robót nieuwzględnione i niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (SIWZ z załącznikami) zostaną uznane za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwie sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów przy wycenie obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 5.Miejscem realizacji zamówienia będzie teren Centralnej Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. 6.Wykonawca udzieli: 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia oraz - minimum 24 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy, gwarancji na wykonane roboty jak i materiały dostarczone do ich wykonania - liczonej od daty odbioru robót (gwarancja stanowi kryterium oceniane). 7.Wymagany termin płatności - 30 dni od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i doręczenia prawidłowo wystawionych faktur wystawionych na podstawie dokonanego odbioru częściowego lub końcowego. 8.Jeśli Wykonawca nie będzie używał mediów Zamawiającej zaznaczy to w pisemnym oświadczeniu po podpisaniu umowy, inaczej zobowiązany jest ponosić koszty zużytej wody i energii. Wykonawca w sytuacji korzystania z ujęć energii i wody należących do Zamawiającej musi na własny koszt zamontować podliczniki poboru tych mediów w miejscu uzgodnionym z Zamawiającą. Ewentualny pobór energii i wody będzie rozliczony po zrealizowaniu umowy w formie obciążenia Wykonawcy za zużytą energię i wodę według stawek obowiązujących Zamawiającą w dniu odczytu podliczników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiająca żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000. Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli przed upływem terminu składania ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającej. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez zamawiającą w niniejszej SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 6. Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą). 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony. 8. Zamawiająca zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Zamawiająca zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.; 2) wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja jednolita
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach