Przetargi.pl
wykonanie termomodernizacji wraz z przebudową i uciepłownieniem budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kasprowicza 14 w Gliwicach

Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 900 , fax. 323 392 962
  • Data zamieszczenia: 2017-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
    ul. Dolnych Wałów 11
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 323 392 900, fax. 323 392 962
    REGON: 27656763200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie termomodernizacji wraz z przebudową i uciepłownieniem budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kasprowicza 14 w Gliwicach
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z numeracją SIWZ: 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji wraz z przebudową i uciepłownieniem budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kasprowicza 6 w Gliwicach. 3.2. Wspólny Słownik Zamówień: CPV – 45100000 – 8 – Przygotowanie terenu pod budowę CPV – 45110000 – 1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne CPV – 45200000 – 9 – Roboty budowlane w zakresie wznoszenie kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej CPV – 45000000 – 7 – Roboty budowlane CPV – 45400000 – 1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV – 45260000 – 7 – Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne CPV – 45420000 – 7 – Roboty w zakresie zakład. stolarki CPV – 45300000 – 0 – Roboty instalacyjne w budynkach CPV – 45310000 – 3 – Rob. instal. elektrycznej CPV – 45330000 – 9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne CPV – 45320000 – 6 – Roboty izolacyjne CPV – 45331000 – 6 – Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: a. Projekt budowlano – wykonawczy termomodernizacji budynku mieszkalnego b. Projekt budowlano – wykonawczy remontu budynku mieszkalnego c. Projekt budowlano – wykonawczy termomodernizacji budynku mieszkalnego -instalacja C.O. d. Projekt budowlano – wykonawczy remontu budynku mieszkalnego -instalacja wod.-kan. e. Projekt budowlano – wykonawczy remontu budynku mieszkalnego -instalacja elektryczna f. Projekt budowlano – wykonawczy termomodernizacji budynku mieszkalnego -instalacja elektryczna g. Projekt budowlano – wykonawczy adaptacji pomieszczenia piwnicznego na wymiennikownię – projekt instalacji wod.-kan. i C.O. h. Projekt budowlano – wykonawczy - adaptacja pomieszczenia piwnicznego na wymiennikownię. Projekt adaptacji pomieszczenia piwnicznego na wymiennikownię. i. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (termomodernizacja budynku mieszkalnego) j. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (termomodernizacja budynku mieszkalnego – instalacja elektryczna) k. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (termomodernizacja budynku mieszkalnego – instalacja C.O.) l. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (remont budynku) m. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (remont budynku – instalacja wod-kan) n. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (remont budynku – instalacja elektryczna) o. przedmiar robót (termomodernizacja budynku) p. przedmiar robót (remont budynku) q. pozwolenie na budowę Nr 700/2016 z dnia 13.06.2016r. (termomodernizacja budynku) r. pozwolenie na budowę Nr 786/2016 z dnia 28.06.2016r. (remont budynku) s. decyzja PEC Gliwice z dnia 27.11.2015r. t. decyzja ZDM w Gliwicach z dnia 22.12.2015r. 3.4. Za skuteczne powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych odpowiada Wykonawca Sposób powiadomienia zgodnie z decyzją Wykonawcy i obowiązującym prawem. 3.5. Koszty przeglądów gwarancyjnych i przeglądu pogwarancyjnego ponosi Wykonawca. Prosimy o uwzględnienie faktu w wycenie przedmiotu zamówienia. 3.6. Zamawiający przekaże Wykonawcy bezpłatnie kompletną dokumentację w dniu podpisania umowy (wersja papierowa). 3.7. Zamawiający dopuszcza prowadzenie przez Wykonawcę robót w systemie dwuzmianowym. 3.8. Dokonanie wizji w terenie. Pomimo szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu budowy, układu komunikacyjnego oraz otoczenia budowy w celu oszacowania przez Wykonawcę na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. 3.9. Rozwiązania równoważne. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów, będą posiadały wymagane odpowiedne atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Ponadto Zamawiający w odniesieniu do wszystkich norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy „lub równoważny” w przypadku braku przedmiotowego określenia. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art.30 ust.5 Ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.10. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w opisie przedmiotu zamówienia, których dotyczy. 3.11. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 3.12. Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych. 3.13. Zamawiający przewiduje fakturowanie w dwóch etapach (zgodnie z harmonogramem); rozliczenie robót kosztorysem powykonawczym. 3.14. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 3.15. Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia. 3.16. Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.17. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ i odpowiada za nieprzestrzeganie tych przepisów. 3.18. Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 3.19. Zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego. 3.20. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.21. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.22. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.23. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. 3.24. Miejsce realizacji: Gliwice, ul. Kasprowicza 6. 3.25. Informujemy, iż w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z Art.17 Ustawy o VAT płatnikiem podatku jest Zamawiający. Tym samym, zgodnie z art. 91 ust.3a PZP wybór najkorzystniejszej oferty w zadaniach będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego. W związku z powyższym Wykonawca w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych będzie figurował w umowie, jako „Podwykonawca” a Jego Podwykonawcy, jako „Dalsi Podwykonawcy”. Reasumując: a) Wykonawcy w rozumieniu ustawy PZP składają oferty w kwocie netto. b) Ocena i porównanie złożonych ofert następować będzie poprzez doliczenie przez Zamawiającego należnej stawki podatku VAT. c) Umowa z Podwykonawcą zostanie zawarta w kwocie netto (bez należnego podatku VAT). d) Podwykonawca wystawia fakturę VAT w kwocie netto z adnotacją „Odwrotne obciążenie”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach