Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji oraz remontu budynku Gimnazjum Nr 9 przy ul. Browarnej 1 w Elblągu w ramach Projektu Termomodernizacja oświatowych obiektów użyteczności publicznej w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji oraz remontu budynku Gimnazjum Nr 9 przy ul. Browarnej 1 w Elblągu w ramach Projektu Termomodernizacja oświatowych obiektów użyteczności publicznej w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie termomodernizacji oraz remontu budynku Gimnazjum Nr 9 przy ul. Browarnej 1 w Elblągu w ramach Projektu Termomodernizacja oświatowych obiektów użyteczności publicznej w Elblągu. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Wykonaniu termomodernizacji oraz remontu budynku Gimnazjum Nr 9 przy ul. Browarnej 1 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja oświatowych obiektów użyteczności publicznej w Elblągu. Zamawiający informuje, że projekt jest dofinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, Działanie: 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana przez EURO-PROJEKT Zbigniew Kuśmierz, z siedzibą: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 195 A: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Instalacje elektryczne silnoprądowe oraz instalacje słaboprądowe wraz z siecią urządzeń instalacji odgromowej w budynku Gimnazjum nr 9 ADRES INWESTYCJI : 82-300 Elbląg, ul. Browarna 1 BRANŻA : Elektryczna b) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Modernizacja instalacji co w budynku Gimnazjum Nr 9 ADRES INWESTYCJI : 82-300 Elbląg ul. Browarna 1 BRANŻA : Sanitarna c) Przedmiar robót NAZWA INWESTYCJI: Termomodernizaja budynku i roboty towarzyszące ADRES INWESTYCJI : 82-300 Elbląg, ul. Browarna 1 BRANŻA : roboty budowlane Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) PROJEKTY: a) Rodzaj opracowania: PROJEKT BUDOWLANY Nazwa inwestycji: Termomodernizacja budynku Gimnazjum Nr 9 w Elblągu wraz z kolorystyką elewacji Adres inwestycji: Gimnazjum Nr 9 82-300 Elbląg ul. Browarna 1 b) Rodzaj opracowania: PROJEKT BUDOWLANY + WYKONAWCZY Nazwa inwestycji: Termomodernizacja budynku Gimnazjum Nr 9 w Elblągu wraz z robotami towarzyszącym i remontowymi Adres inwestycji: Gimnazjum Nr 9 82-300 Elbląg ul. Browarna 1 c) Rodzaj opracowania: Projekt Budowlany Instalacji elektrycznych silnoprądowych oraz instalacji słaboprądowych wraz z siecią urządzeń instalacji odgromowej.+PW Przedmiot opracowania: Gimnazjum nr 9 w Elblągu Adres inwestycji: ul. Browarna 1, 82-300 Elbląg Branża: Elektryczna d) Rodzaj opracowania: Projekt Budowlany + P.W. Przedmiot opracowania: Węzeł c.o. + c.w.u w budynku Gimnazjum Nr 9 Adres inwestycji: ul. Browarna 1 82-300 Elbląg e) CHARAKTERYSTYKA ENERGETYCZNA Termomodernizacja budynku Gimnazjum Nr 9 Obiekt: Gimnazjum nr 9 w Elblągu Budynek dydaktyczny Adres Budowy: ul. Browarna 1 82-300 Elbląg B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH a) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH Budynek Gimnazjum Nr 9 w Elblągu; ul. Browarna 1 b) ROBOTY ELEKTRYCZNE Silnoprądowe i Słaboprądowe c) E - 03.00 INSTALACJE CENTRALNEGO OGRZEWANIA Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. ppkt 2) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: a) związanych z termomodernizacją budynku Gimnazjum Nr 9, w tym między innymi: - ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji, - ocieplenie stropodachu wentylowanego, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - modernizację instalacji c.w.u., - modernizację instalacji c.o., obejmującą demontaż istniejącego węzła cieplnego i wymianę na nowoczesny wymiennikowy, b) pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej, w tym miedzy innymi: - wymianę obróbek blacharskich, - podmurowanie attyk, - przemurowanie kominów, - wykonanie nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, - wykonanie izolacji poziomej i pionowej murów fundamentowych, - remont przyłącza kanalizacji deszczowej, - wykonanie robót branży elektrycznej obejmujących między innymi: budowę wewnętrznych instalacji elektrycznych 0,23/0,4 kV, montaż opraw oświetleniowych, montaż osprzętu instalacji, montaż rozdzielnic elektrycznych, montaż instalacji i urządzeń odgromowych, c) wykonanie tablic: informacyjnej i pamiątkowej, d) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 39 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru robót. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 6. Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania zakresu robót objętych zamówieniem, tj. między innymi koszty: - obsługi i inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót, - wykonania projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, wraz z wykonaniem tego oznakowania, - zajęcia terenu i pasa drogowego, - wynikające z warunków technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w dokumentacji projektowej, a nieujęte w przedmiarach robót, w tym m.in. koszty nadzoru, kontroli, włączenia w czynne sieci, odbiorów technicznych wykonywanych przez przedstawicieli tych firm, - związane z otrzymaniem dokumentów koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym m.in. świadectwa charakterystyki energetycznej, - robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza i placu budowy, dozorowania, doprowadzenia wody, energii elektrycznej do placu budowy, montaż liczników ich poboru. 7. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 8. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 9. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 10. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. 11. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 12. Prace remontowe realizowane będą w czynnym obiekcie szkolnym. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać pracy szkoły. 13. W związku z tym, że zamówienie jest dofinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Wykonawca zobowiązany jest realizować wytyczne dotyczące promocji i informacji zgodnie z: przepisami art. 8 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, Wytycznymi w zakresie informacji i promocji Ministra Rozwoju Regionalnego oraz zapisami Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce w ramach NSS na lata 2007-2013. W szczególności dotyczy to obowiązku wykonania i umieszczenia przez Wykonawcę stosownych tablic: informacyjnej i pamiątkowej informujących o zakresie realizowanego projektu i wsparcia ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 14. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 15. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach