Przetargi.pl
wykonanie Termomodernizacji i przebudowy budynku administracyjnego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-501 Rzeszów, Al. Wyzwolenia 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8605600 , fax. 017 8527194
  • Data zamieszczenia: 2012-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie
    Al. Wyzwolenia 4 4
    35-501 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8605600, fax. 017 8527194
    REGON: 69054126000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie Termomodernizacji i przebudowy budynku administracyjnego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji i przebudowy budynku administracyjnego Zamawiającego położonego w Rzeszowie przy Al. Wyzwolenia 4. 2. Zakres termomodernizacji (docieplenia) budynku Zamawiającego, o której mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności: 1) Rozebranie istniejącej elewacji z blachy trapezowej i wełny mineralnej oraz obróbek blacharskich, rynien pionowych i poziomych z uwzględnieniem zamontowanych zewnętrznych jednostek klimatyzacji oraz instalacji odgromowej, a także instalacji zasilającej jednostki zewnętrzne (CPV 45111100-9; 2) Montaż płyt warstwowych zgodnie z projektem (CPV 45421160-3); 3) Montaż nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych z uPCV (CPV 45400000-1); 4) Osuszanie ścian w piwnicy, wykonanie izolacji termicznej poprzez: 4.1 Zbicie tynków, odgrzybienie i zaimpregnowanie ściany (CPV 45400000-1), nałożenie tynków wewnątrz piwnicy (CPV 45410000-4), 4.2 Odkopanie ściany zewnętrznej (str. południowa budynku), osuszenie, położenie izolacji termicznej(CPV 45400000-1), tynkowanie ściany zewnętrznej (CPV 45410000-4), 3. Zakres przebudowy budynku Zamawiającego, o której mowa w ust. 1 obejmuje przebudowy wejść do budynku i ich zadaszeń oraz oznaczenia budynku reklamami świetlnymi, a w szczególności: 1) Przebudowę zadaszeń wejść do budynku administracyjnego oraz wymianę reklam zewnętrznych poprzez: 1.1. Rozbiórkę istniejących zadaszeń i montaż nowych zadaszeń (CPV 45111100-9), 1.2. Demontaż istniejących reklam i montaż nowych reklam (CPV 45200000-9), 2) Montaż rolet izolacyjnych, antywłamaniowych w oknach parteru od strony ul. Warszawskiej (CPV45421145-2). 4. Opis przedmiotu zamówienia wynika z : 1) Dokumentacji projektowej, w tym : a) projektu budowlano-wykonawczego termomodernizacji (docieplenie) elewacji istniejącego budynku biurowego - załącznik nr 2A, b) projektu budowlanego przebudowy zadaszeń nad wejściami oraz reklam w istniejącym budynku - załącznik nr 2B, c) przedmiaru robót termomodernizacji (docieplenia) elewacji istniejącego budynku - załącznik nr 3A, d) przedmiaru robót przebudowy zadaszeń nad wejściami oraz reklam w istniejącym budynku - załącznik nr 3B, e) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - załącznik nr 11. 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych termomodernizacji (docieplenia) - załącznik nr 1A, 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przebudowy zadaszeń nad wejściami oraz reklam w istniejącym budynku - załącznik nr 1B. 4) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Wykonawcę obciąża obowiązek wykonania wszelkich robót, także nieprzewidzianych, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Wszystkie prace budowlane, o których mowa w ust. 1 - 4 będą wykonywane podczas normalnej działalności Zamawiającego, w budynku użyteczności publicznej, w którym będą pracować i przebywać pracownicy Zamawiającego i jego Klienci. 7. Wszystkie prace budowlane, o których mowa w ust. 1 - 4 nie mogą powodować istotnych zakłóceń w funkcjonowaniu Zamawiającego. Prace podczas których może dojść do wyłączenia instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, telefonicznej czy komputerowej mogą być prowadzone pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia ich terminów z Zamawiającym, z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 8. W celu minimalizacji zakłóceń pracy Zamawiającego udostępni on - na wniosek Wykonawcy - obiekt do prowadzenia robót w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dniach wolnych od pracy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego (codziennego) sprzątania terenu robót. 10. W związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1-4 Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego uzgadniania terminów i miejsca wszystkich dostaw i składowania materiałów budowlanych i wyposażenia z Zamawiającym. 11. Wszystkie szczegółowe rozwiązania dotyczące kolorystyki i wyglądu reklam wymagają uprzedniego uzgodnienia z Zamawiającym. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 13. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, uznać należy, że określenie takie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Udowodnienie, że urządzenia i materiały są równoważne spoczywa na Wykonawcy. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów. 14. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić i wycenić wszelkie roboty i koszty towarzyszące m.in. koszty transportu, materiałów, zużycia mediów, organizacji placu budowy, usuwania odpadów, zabezpieczenia dojść do budynku, przywrócenia stanu pierwotnego placu budowy oraz części przylegających oraz ubezpieczenia Wykonawcy. 15. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 15 000,00 zł /słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100/. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert, a także na przedłużony okres związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 uPzp. 3. Okres ważności wadium musi pokrywać się co najmniej z okresem związania ofertą, który rozpoczyna się w dniu wyznaczonym jako termin składania ofert. 4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie niepieniężnej powinien być złożony w oddzielnej kopercie zaadresowanej jak oferta z dopiskiem:Wadium - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego Termomodernizacja i przebudowa budynku administracyjnego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie w terminie i miejscu składania ofert. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm./. 6. Jeżeli Wykonawca wniesie wadium w formie gwarancji bankowej albo gwarancji ubezpieczeniowej, powinna ona zawierać klauzule, że jest gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie. Gwarancja bankowa albo ubezpieczeniowa powinna być sporządzona i będzie interpretowana zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce. Treść gwarancji będzie zgodna z postanowieniami art. 46 ust. 4a i 5 uPzp, a w szczególności powinna posiadać: a) nazwę dającego zlecenie /Wykonawcy/, beneficjenta gwarancji /Zamawiającego/, gwaranta /banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/ oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, /nie może być krótszy jak termin związania ofertą/ e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub 2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. nr 12 1930 1187 2710 0716 5373 0001 Wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach