Przetargi.pl
„Wykonanie termomodernizacji dwóch budynków: Zadanie nr 1 – budynek Urzędu Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, Zadanie nr 2 – budynek komunalny, ul. Jaworowa 13, 05-807 Podkowa Leśna.”

Miasto Podkowa Leśna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 759 21 00 , fax. 22 758 90 03
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Podkowa Leśna
    ul. Akacjowa 39/41
    05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie
    tel. 22 759 21 00, fax. 22 758 90 03
    REGON: 013269338
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.podkowalesna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie termomodernizacji dwóch budynków: Zadanie nr 1 – budynek Urzędu Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, Zadanie nr 2 – budynek komunalny, ul. Jaworowa 13, 05-807 Podkowa Leśna.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa przedmiotu zamówienia: „Wykonanie termomodernizacji dwóch budynków: Zadanie nr 1 – budynek Urzędu Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, Zadanie nr 2 – budynek komunalny, ul. Jaworowa 13, 05-807 Podkowa Leśna.” Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Podkowa Leśna dociepla budynki użyteczności publicznej.” Zadanie uzyskało dofinasowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Zadanie nr 1 – budynek Urzędu Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna - przewidziane prace do wykonania: 1. Wykonanie elewacji, drobne naprawy, przyklejanie styropianu 2 cm, tynk akrylowy drobny (kolor jasny 1 grupa), cokół marmolit, inne obróbki, rusztowania, drobne naprawy, prace + materiały – 320m2. 2. Położenie cegły klinkierowej (płytka) na słupach 6szt. klej, fuga, grunt 65mb + 10m2, 3. Położenie cegły klinkierowej na glifach (obrzeżu) okien (11 okien bez frontu), klej, fuga, grunt 94mb, 4. Koszt płytek klinkierowych, narożnych (wozówka-główka) i zwykłych (wozówka). 5. Wykonanie stolarki okiennej drewnianej (demontaż i utylizacja starych okien, dostawa i montaż nowych okien) 6. Montaż parapetów (zewnętrzne, wewnętrzne – konglomeratu). Zadania nr 2 – budynek komunalny, ul. Jaworowa 13, 05-807 Podkowa Leśna, - przewidziane prace do wykonania: 1. Wykonanie elewacji, drobne naprawy, przyklejenie styropianu 2cm, tynk akrylowy drobny (kolor jasny 1 grupa), cokół marmolit, inne obróbki, rusztowanie, prace + materiały 578m2. 2. Wykonanie okien (8szt.) i drzwi balkonowych (2szt.) plastikowych, demontaż i utylizacja starych okien, montaż nowych, obróbka glifów bez malowania 11 szt. 3. Montaż parapetów parapety stalowe 25cm, + komplet zaślepek. 4. Izolacja i ocieplenie fundamentów 68mb: - Demontaż i utylizacja opaski betonowej; - Odkopanie na głębokość 170cm; - Oczyszczenie muru i uzupełnienie ubytków. - Izolacja z Dysperbitu 3 warstwy; - Folia kubełkowa; - Zasypanie wykopu żwirem – warstwa dolna 20 cm (drenaż); - Zasypanie wykopu ziemią z wykopu; - Wykonanie opaski betonowej 30cm na podsypce z pospółki. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dołączenia do oferty Kosztorysu ofertowego dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Zamawiający umożliwia Wykonawcy przed złożeniem oferty przeprowadzić wizję na obiektach w celu oszacowania kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach