Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku wraz z przebudową pomieszczeń na cele usługowo - handlowe i społeczno - kulturalne przy ul. Cichej 6 w Lubartowie - Zadanie I

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku wraz z przebudową pomieszczeń na cele usługowo - handlowe i społeczno - kulturalne przy ul. Cichej 6 w Lubartowie - Zadanie I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń na cele usługowo handlowe i społeczno - kulturalne w segmencie B oraz roboty termomodernizacyjne w segmencie B i C budynku administracyjno usługowego przy ul. Cichej 6 w Lubartowie Zadanie I, realizowana w ramach projektu Zamawiającego pn.: Rewitalizacja zasobów mieszkaniowych Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie osiedla 1 go Maja, Zacisze- termomodernizacja, komunikacja, bezpieczne osiedla, (zwanego w dalszej części Projektem) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Działanie 3.2 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich RPO WL na lata 2007-2013, umowa o dofinansowanie nr 03 10-UDA-RPLU.03.02.00-06-081 10-00-0701 zawarta z Województwem Lubelskim, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45110000-1 Roboty w zakresie rozbiórek, roboty ziemne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45262000-1 Roboty budowlane , ( roboty murowe, betenowe, żelbetowe) 45261000-4 Pokrycia i konstrukcja dachowa 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45320000-6 Roboty izolacyjne 45421000-4 stolarka budowlana 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45233200-1 Roboty w zakresie nawierzchni 32342400 -6 Sprzęt nagłaśniający 32322000 -6 Urządzenia multimedialne 45310000-3 - Instalację elektryczne 45331210-1 Instalowanie wentylacji 2. Przedmiot zamówienia stanowi jedną całość ze względów organizacyjno - technicznych usystematyzowana przez Zamawiającego w dwie części. Wykonawca składa jedną ofertę na całość zamówienia, które obejmuje obie części. 3. Ogólny zakres robót wskazany jest poniżej - szczegółowy opis wykonania każdej części znajduje się w opracowanej dokumentacji technicznej, przedmiarach robót i szczegółowym opisie w niniejszej SIWZ: Część I Przebudowa pomieszczeń w segmencie B Na przebudowę pomieszczeń w segmencie B składa się niżej wymieniony zakres robót: Roboty ogólnobudowlane: - przebudowa sali wielofunkcyjnej, - przebudowa poszczególnych pomieszczeń parteru i piwnic celem dostosowania ich funkcji na cele pomocnicze dla sali wielofunkcyjnej (pomieszczenia techniczne, magazyn sali) - przebudowa węzła sanitarnego z dostosowaniem do osób niepełnosprawnych, - przebudowa pomieszczeń bufetu z kuchnią, - budowa ścianek działowych, sufitów podwieszanych w pomieszczeniach innych niż sala wielofunkcyjna, wykonanie tynków wewnętrznych, wykończenie wnętrz Wentylacja pomieszczeń - wykonanie wentylacji nawiewno wywiewnej w sali wielofunkcyjnej, pomieszczeniach foyer, w barku na parterze, w garderobach i pomieszczeniu socjalnym na poziomie piwnic - wykonanie wentylacji mechanicznej wyciągowej w pomieszczeniach magazynowych, przygotowalni, zmywalni, szatni i kuchni Instalacje wodno - kanalizacyjne c.w i c.o - modernizacja węzła sanitarnego na parterze z wymianą instalacji sanitarnych - modernizacja zaplecza kuchennego, - wymiana grzejników w sali widowiskowej, barku z zapleczem kuchennym i sanitariatach, - modernizacje pomieszczenia pod sceną na garderobę i pomieszczenia socjalne z instalacją wodno - kanalizacyjną i c.o, - wykonanie instalacji c.o dostarczającej ciepło technologiczne Instalacje elektryczne - przebudowa instalacji elektrycznej z dostosowaniem pomieszczeń do nowej funkcji, - wykorzystanie wewnętrznych instalacji elektrycznych, gniazd wtyczkowych oświetleniowych oraz nagłośnienia w sali wielofunkcyjnej, - wykonanie nowej instalacji odgromowej Część II - termomodernizacja segmentu B i C wraz z robotami zewnętrznymi - ocieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych i cokołu, - ocieplenie ścian zewnętrznych, - ocieplenie części dachu nad salą wielofunkcyjną wraz z pokryciem - wymiana okien i drzwi na aluminium kolorze RAL 7004 zgodnie z rzutami oraz zestawieniem stolarki w projekcie wykonawczym, - montaż nadproży nad obniżonymi otworami okiennymi, - wymiana rynien rur spustowych, obróbek blacharskich (attyki pasy pod i nadrynnowe) parapetów przyokiennych zewnętrznych, - wykonanie nowej opaski przy budynku, - budowa elementów komunikacji zewnętrznej schody, od strony wschodniej południowej i północnej wraz z przebudową schodów wejściowych, - budowa pochyli dla osób niepełnosprawnych, - budowa zadaszeń nad wejściami, Zakres robót towarzyszących: Roboty przygotowawcze np. zabezpieczenie okien - (okna winny być zabezpieczone folią przeźroczystą), parapetów itp. na czas wykonywanych prac Demontaż i ponowny montaż różnych elementów znajdujących się przy budynku (np. tablic administracyjnych, tablic informacyjnych) Wykonanie niezbędnych prac tynkarskich i malarskich Uporządkowanie placu budowy wraz z wywozem gruzu i odpadów oraz ich utylizacja i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Niezbędne przekucia i podkucia ścian. Technologia wykonania robót oparta o systemy ocieplenia metodą lekko - mokrą w systemie dopuszczonym do stosowania. System oraz wszelkie zastosowane materiały muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z pkt. III.4 i III.9. Przyjęty do realizacji system ocieplenia metodą BSO musi być realizowany tylko w oparciu o materiały z danego systemu. Nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszania rozwiązań poszczególnych technologii. Balustrady przy pochylni dla inwalidów i balustrady klatek schodowych wykonać z rur ocynkowanych o średnicach wskazanych w dokumentacji technicznej. Uwaga!! Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie obejmuje ułożenia podłogi składanej w sali wielofunkcyjnej (której ułożenie jest w dokumentacji). W związku z powyższym nie należy wyceniać w w podłogi i jej wykonywać (roboty nie ujęte w przedmiarze). W związku z planowaną rozbudową budynku administracyjno - usługowego przy ul. Cichej 6 wyłączamy z wykonawstwa robót docieplenie ściany zachodniej segmentu C w całości i docieplenie ściany zachodniej segmentu B do wysokości ściany segmentu A nad powierzchnią dachu łącznika pomiędzy segmentem A, a segmentem B ( docieplenie ujęte w projekcie technicznym i przedmiarze robót). Wyłączona z docieplenia powierzchnia ścian - 155,80 m?, wyłączona z docieplenia powierzchnia cokołu 17,60 m?. Łącznie wyłączone jest z docieplenia 173,40 m?, Zamawiający informuje bowiem, że przedmiot zamówienia nie obejmuje tej części ocieplenia. W wycenie nie należy ujmować ścianki działowej między pomieszczeniem foyer, a pomieszczeniem holl wejściowych, która jest ścianką REI 120 oraz drzwi zamontowanych w tej ściance o wymiarze 150x200 i klasie odporności ogniowej EI 60 oznaczonych w dokumentacji Wycenę robót należy opracować w oparciu o dostarczone dokumenty i wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt. 4. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu, Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu: 4.1. Odpowiedni certyfikat wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych, oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 4.2 Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności zgodnie z aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określona w punkcie 4.1 i które spełniają wymogi Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów w stosunku do zaprojektowanych winny one zachować te same lub lepsze standardy techniczne, technologiczne i jakościowe z zastrzeżeniem, iż nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszania rozwiązań poszczególnych technologii. 5. Szczegółowe zakresy robót do wykonania na poszczególne zadania znajdują się w przedmiarach robót, projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót na poszczególne branże oraz SIWZ, w której zostały doprecyzowane i dopisane dodatkowe roboty lub rezygnacja z pewnych prac w szczególności w niniejszym punkcie III opisu przedmiotu zamówienia i ogólnych warunkach umowy. Przedmiary robót, projekt budowlany, projekty wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załącznik nr 9, 10, do SWIZ i zamieszczone są na stronie internetowej www.smlubartow.pl 6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty, Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekty w celu przeprowadzenia takiej wizji lokalnej. 7. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z ewentualnego demontażu, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy w tym m.in. blachy z obróbek blacharskich w tym attyk, pasa nadrynnowego, podokienników, materiałów z instalacji odgromowej. 8. Zewnętrzną instalację odgromową należy wykonać zgodnie z dokumentacją z zachowaniem aktualnych norm i przepisami prawnymi: - montaż zwodów pionowych w rurkach instalacyjnych ( elewacje nieocieplone), 9. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, technologie docieplenia ścian, technologie naprawcze betonu, oraz pochodzenie materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i technologii w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Zezwolenie projektanta na zastosowanie innych materiałów i technologii niż wykazane, zawarte jest w dokumentacji. Ponadto materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: -winny spełniać funkcje jakiej maja służyć, - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych, Nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszania rozwiązań poszczególnych technologii. 10. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 60 m - cy. Oferta z nie wypełnionym polem długości okresu udzielanej gwarancji o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 120.000,00 zł 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium na wykonanie termomodernizacji budynku wraz z przebudową pomieszczeń przy ul. Cichej 6 w Lubartowie, znak sprawy NTI/R-14/2014. O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data (w tym godzina) wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach