Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 w Sosnowcu wraz z wykonaniem projektu technicznego.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, pl. Medyków 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3682012, 3682449 , fax. (032) 368 20 12
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
    pl. Medyków 1 1
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 3682012, 3682449, fax. (032) 368 20 12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WSS5.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 w Sosnowcu wraz z wykonaniem projektu technicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 w Sosnowcu wraz z wykonaniem projektu technicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625226
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 400 000,00zł. ( słownie: czterysta tysięcy złotych 00 100). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Alior Bank konto depozytowe nr 09 2490 0005 0000 4600 3993 1187 z oznaczeniem: Przetarg pt. Wykonanie termomodernizacji wraz z projektem. Nr sprawy WSS5 EP 269 2009. Środki pieniężne z tytułu wadium winny wpłynąć na konto Zamawiającego do dnia 16.09.2009r. do godz. 10.00. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania konta. Wadium może być wnoszone także w formie: - poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowych, - gwarancji ubezpieczeniowych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: wnieśli wadium, o którym mowa w punkcie 9 niniejszej specyfikacji. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności , posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnia nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności, Zamawiający żąda złożenia: oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 niniejszej SIWZ, aktualnego odpisu z właściwego Rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia: a) wykazu, o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II specyfikacji, wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością uslugom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i usługodawców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna udokumentowanie wykonania, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych zrealizowanych, związanych z termomodernizacją budynków, w tym jednego wysokiego ( tj. powyżej 9 kondygnacji), w tym co najmniej jednej zrealizowanej i dopuszczonej do eksploatacji, o wartości porównywalnej do przedmiotu zamówienia wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, b) wykazu, o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II specyfikacji, wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna udokumentowanie wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków o kubaturze co najmniej 309 487,00 m3, w tym jednego wysokiego ( tj. powyżej 9 kondygnacji), o wartości porównywalnej do przedmiotu zamówienia wykonanej w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, c) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia w zakresie prac projektowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg wzoru zamieszczonego w Rozdziale II specyfikacji lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku dołączył dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w części projektowej, posiadają wymagane uprawnienia projektowe (uprawnienia do projektowania i sprawdzania projektów, bez ograniczeń, w specjalnościach odpowiednich dla przedmiotu zamówienia) wystawione nie później niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert oraz dołączył aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, d) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie termomodernizacji budynków, w tym jednego wysokiego ( tj. powyżej 9 kondygnacji) , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; Zamawiający wymaga, aby wyznaczony przez Wykonawcę Kierownik Robót posiadał specjalne uprawnienia ogólnobudowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji w budownictwie uprawniające do wykonania przedmiotu zamówienia wydane nie później niż 5 lat przed dniem wyznaczonym, na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu, oraz przedłożył wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. Zamawiający wymaga, aby wyznaczony przez Wykonawcę Kierownik Robót posiadał specjalne uprawnienia ogólnobudowlane do sprawowania samodzielnej funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawniające do wykonania przedmiotu zamówienia i doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku, jeśli uprawnienia takie zostały wydane po 14.02.1995 r. Kierownik budowy musi posiadać wpis do Centralnego Rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia : - polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości wartości zamówienia wraz z klauzulami dotyczącymi odpowiedzialności za działania podwykonawców ( w przypadku wskazania podwykonawców), - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeśli ten wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 2 800 000,00 zł. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punktach: 6. 2 i 6.3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo). W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie zobowiązani będą najpóźniej przez dniem zawarcia umowy, do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss5.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach